LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hier mijn advies....

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Bart

Hier mijn advies....

Ongelezen bericht door Bart »

GA NOOIT IN OP DE VOORSTELLEN VAN DEXIA. ALS JE KUNT BETAAL JE JE SCHULD ONDER VOORBEHOUD VAN ALLE RECHTEN EN WEREN.HIERMEE VOORKOM JE INCASSO EN WEET IK WAT VOOR EXTRA KOSTEN.WORDT OF BLIJF LID VAN STICHTING LEASE VERLIES.
EERLIJKHEID DUURT SOMS LANG MAAR KOMT ALTIJD BOVEN DRIJVEN. GEEF NIET OP OOK AL DUURT HET JAREN, GEDULD IS EEN SCHONE ZAAK EN JE ZULT ZIEN... DE AANHOUDER WINT...

Yvonne

Re: Hier mijn advies....

Ongelezen bericht door Yvonne »

Voorstellen van Dexia zijn minuskuul in vergelijking met de ontstane rechtschuld. Mensen die hierop ingaan en daarmee hun rechtskansen verspelen zijn niet goed bezig. In procenten uitgedrukt zal het voorstel misschien in het meest gunstige geval 4% bedragen.
Dat is echt een lachertje.

Dexia mikt hiermee op gedupeerden die echt met de rug tegen de muur staan.
ik kan me niet voorstelen dat deze valsheid niet meegenomen gaat worden in de rechtsprocedure.

Verlengen met drie jaar is ook geen optie met de naderende oorlogsdreiging. Als je toch al je schulden minder wilt maken, probeer dan je schuld te batalen bij beeindiging en stap pas weer in als het beursklimaat blijvende betere trekjes gaat vertonen.
Anders vergooi je weer je geld.

Yvonne

Gesloten