LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe berekenen je je rest schuld?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
speeds

Hoe berekenen je je rest schuld?

Ongelezen bericht door speeds »

Ik heb een vraag ik zou wel graag willen weten hoeveel mijn rest schuld is op moment.
Wie kan mij vertellen hoe ik dat kan bekijken?

Gast4

Re: Hoe berekenen je je rest schuld?

Ongelezen bericht door Gast4 »

Aantal aandelen maal de koers van vandaag, kun je vinden op teletekst van RTL 5 ik geloof pagina 553.

speeds

Ongelezen bericht door speeds »

Maar hoe kan ik dan zien als ik dat heb uitgerekend hoeveel ik nog moet betalen als mijn contract vandaag zou verlopen?

Gast4

Ongelezen bericht door Gast4 »

Het totaalbedrag van de lening minus de waarde wat de aandelen vandaag waard zijn.

Je lening is 5.000 en de waarde van de aandelen van vandaag b.v. 3.500 dan is je restschuld 1.500

Chris G

Ongelezen bericht door Chris G »

Je kunt ook gaan naar:

http://www.dexialease.nl/

Dan klik je links op "waardeberekening" vervolgens geef je je cliëntennummer op en het contractnummer en dexia laat zien wat je schuld is.

trudy

Ongelezen bericht door trudy »

Precies, zo heb ik mijn restschuld ook "bijgehouden", totdat ze een rekenfoutje maakten, waar ik zowat een hartinfarct van kreeg. Ik had ineens na één week € 5.000,-- méér restschuld. Niet te geloven dacht ik. zal wel een foutje zijn. Maar ja, na het zien van die restschuld de eerste keer dacht ik ook, het zal wel een "foutje" zijn. Niet dus. :evil:

Gesloten