LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe ik de winstverdriedubbelaar zie.....

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Dennis

Hoe ik de winstverdriedubbelaar zie.....

Ongelezen bericht door Dennis »

Hallo,
Drie jaar geleden ondertekende ik een contract waarin naar mijn mening duidelijk stond dat het mij flink wat winst zou opleveren. Drie jaar later, en 36*250 gulden (9000!!) armer stel ik dus vast dat Dexia mij 27000 gulden (ongeveer 12000 Euro) schuldig is. Dus Dexia, doe wat jullie destijds voorgespiegeld hebben en geef al die mensen waar ze recht op hebben! De naam Dexia is voor heel veel mensen al een synoniem voor oplichters. Zelfs al voor mensen die geen misleidend contract hebben getekend. Dexia heeft zijn langste tijd gehad en we moeten er eigenlijk met z'n alle voor waken dat deze colporteurs geen kans krijgen zich weer te profileren onder een andere naam.

Dennis

Hans

Re: Hoe ik de winstverdriedubbelaar zie.....

Ongelezen bericht door Hans »

ik heb de brief van 3 jr. geleden en citeer:
" Uw getekende exemplaar hebben wij ontvangen en dus is de WinstVerDriedubbelaar voor u aan het werk. Over 3 jr. kunt u mogelijk al een 3-dubbele koerswinst tegemoet zien. EEN FANTASTISCH VOORUITZICHT.
Wij wensen u een hoog rendement toe met de WinstVerDriedubbelaar en zullen u regelmatig op de hoogte houden van de ontwikkelingen."

En een 2-e brief:

" GEFELICITEERD Met uw besluit om deel te nemen aan de enz. enz. enz.
U gaat drie zeer interessante jaren tegemoet"

Inleg aan het eind van het contract 5400 gulden , einde contract verlies van ongeveer 20.000 piek... Das totaal verlies van 25.400 piek....!!!! Bahhh, alleen die gedachte al....

Oplichters..!!! Het zijn gewoon een stelletje criminelen.. als ik zo'n snelle leasebak zie van die gasten met zo'n van Gils Pak aan .... sta ik niet voor mezelf in......

Lion W.

Ongelezen bericht door Lion W. »

Hans en gelijkdenkenden,

Met z'n allen op jacht gaan naar de daders van onze ellende, van die Nederlandse rechtsstaat kun je toch helemaal niets rechtvaardigs verwachten.
We gaan die vuillakken leegplukken, volkomen legitiem. Gewoon terugvorderen. Uit hun auto's, huizen, van hun bankrekeningen enz, enz Immers het is ons geld dat zij gestolen hebben. Eerst hun namen publiceren
Laat horen of je het ermee eens bent, dan gaan we concreter worden.

Strijdvaardiger worden mensen, al die tijdverspilling op dit forum, waar alleen maar overbekende feiten naar eindeloos worden herhaald, zonde!!!!!!!
Misschien is het het beste om bij Dexia te infiltreren en de zaak van binnenuit aan te gaan pakken.

Tot strijds

Lion

Hans

Ongelezen bericht door Hans »

Mee eens Lion W,

Ik ben zelf opsporingsambtenaar en zwaar gedupeerd.....
1 en 1 is twee

Gesloten