LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hoe spoedig

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Joyce

hoe spoedig

Ongelezen bericht door Joyce »

Onderstaande is een stuk, dat op de site van Eagaleas staat.
Heeft iemand de consumentenbond, VEB, het kantongerecht of Eagalease gebeld en gevraagd wanneer wij bericht hierover krijgen. Het staat spoedig, maar hoelang zal dit duren?
Een vernietigingsbrief wil ik niet voor de 2e keer schrijven, want ik
ben bang dat het toch niets wordt. Ik wil weten wat de plannen van
Stichting Eagalease zijn, voor ik zelf acties onderneem.
Weet iemand iets hierover

De rechter oordeelde verder dat de Stichting Eegalease niet gemachtigd is om de contracten collectief te laten vernietigen. Dit betekent dat individuele partners met dit vonnis in de hand de kantonrechter te Amsterdam zelf om vernietiging moeten vragen. De Stichting, de Consumentenbond en de VEB hebben begin volgende week overleg om te bespreken op welke wijze de financiële afwikkeling toch gebundeld kan worden. Dat lijkt ook in het belang van de rechtbank omdat anders vele duizenden individuele dagvaardingen zullen volgen.

Bij de Stichting Eegalease zijn ruim 16.500 mensen aangesloten.

De Stichting zal zo spoedig mogelijk met nadere informatie komen over de verdere gang van zaken.

HvdB

Re: hoe spoedig

Ongelezen bericht door HvdB »

Dit alles zal binnen 5 jaar afgehandeld kunnen zijn als bepaalde factoren meezitten.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Onderstaande is een stuk, dat op de site van Eagaleas staat.
Heeft iemand de consumentenbond, VEB, het kantongerecht of Eagalease gebeld en gevraagd wanneer wij bericht hierover krijgen. Het staat spoedig, maar hoelang zal dit duren?

Hopelijk komen ze met het bericht dat ze de gelden van de gedupeerden terugstorten :lol:

Joshua

Ongelezen bericht door Joshua »

Het is maar goed dat jij als factor in het geheel geen rol speelt HvdB

Nu het belangrijkste schaap over de DAM is zal de Plek aan het IJ binnenkort erg verlaten zijn.

De rechter zal bij uit voorraad uitvoerbaar geen pardon kennen in het ongedaan maken van de Krediet verstrekking schande van de eeuw.

Ik hoop dat je je verder onthoud van nutteloze opmerkingen.
Mocht je ze vergeten zijn dan kunnen ze met plezier netjes onder elkaar gezet worden. Voor iedereen is dan duidelijk wat en wie HvdB voorstelt.

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Zo Harry van dexia Bank,

Nu hoor je het ook eens van een ander!!!!!!!!!

Ronbo

Ongelezen bericht door Ronbo »

HvdB,

Beetje onbehoorlijk he om topics te starten en dan af te nokken. We wachten nog op reactie van je in topic "Nauta Dutilh"

hphjansen

Ongelezen bericht door hphjansen »

waarom verwijderen jullie die VAN AERT, TOLBOOM, PIKANT en dat soort "lieden" niet van dit forum.

Ze doen NIET anders dan een beetje CHATTEN via dit forum. Vooral die VAN AERT schijnt nogal een dubieuze rol te spelen als "BEMIDDELAAR".

Pikant

Ongelezen bericht door Pikant »

Geplaatst op 29 Aug 2004 17:24 door Pikant

--------------------------------------------------------------------------------

Ik krijg mijn geld in oktober a.s. al terug Iedereen verder succes en actiefront je kletst maar raak hoor Wie het laatst lacht, lacht............................

fenneken oo3

Ongelezen bericht door fenneken oo3 »

HPHJansen **** op van het forum, Ton van Aert heeft helemaal geen
dubieuze rol in dit forum, hij is een van de personen die gedupeerden
helpt, verwijst en enorm actief is mensen aan een advocvaat te helpen
in groepsverband. Dus donder jij maar heel snel op met je rancuneuze
opmerkingen.

Pikant

Ga eens een verwijzing halen bij je huisarts dan heb je ook geen advocaat meer nodig. :roll: hphjansen :arrow:

fenneken oo3

wie bedoel je pikant, je hebt al een antwoord gegeven.
oke pikant het is duidelijk.
Laatst gewijzigd door fenneken oo3 op 01 sep 2004 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.

fenneken oo3

Pikant, ik wist niet dat hij uit Zeeland kwam. Dus geen cent te veel.

Pikant

Hij is zelf aangesloten bij de groep Brabant dus wat die man nou wilt, weet hij zelf niet niet ja Ton zwart maken. Mevrouw Hardeman heeft het eens ergens geschreven dat hij uit Zeeland komt.

groetjes.

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Hubertus Petrus Henricus Jansen, laat ons hier buiten a.u.b.
Laatst gewijzigd door Ikwaseenbeetjedom op 01 sep 2004 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.

CB

Ongelezen bericht door CB »

Geplaatst op 31 Aug 2004 17:28 door Ronbo

--------------------------------------------------------------------------------

HvdB,

Beetje onbehoorlijk he om topics te starten en dan af te nokken. We wachten nog op reactie van je in topic "Nauta Dutilh"

Ronbo,

HvdB mag alleen reageren als hij toestemming krijgt van zijn baas en dat is Dexia.
Geplaatst op 30 Aug 2004 23:20 door HvdB

Daar zullen we even een stokje voor gaan steken!

Groetjes,
Harry van de Dexia Bank

Hij staat dus onder curatele. Hoe onbehoorlijk Dexia is mag je zelf invullen.

Triest als je alleen mag reageren als de baas het goed vindt, zelfs buiten kantooruren is de baas de baas.
Laatst gewijzigd door CB op 01 sep 2004 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Joshua

Ongelezen bericht door Joshua »

Na alle opwinding en parasieten die alle topic's met geneuzel vullen even terug op de toch wel prangende vraag HOE LANG NOG?

Inderdaad de enige juiste vraag op dit moment wanneer worden we verlost van de Dexiapuinhoop.
Een vernietigingsbrief wil ik niet voor de 2e keer schrijven, want ik ben bang dat het toch niets wordt. Ik wil weten wat de plannen van
Stichting Eagalease zijn, voor ik zelf acties onderneem.
Weet iemand iets hierover

Aan de Directie List en Bedrog
Dexia

Buiten rechte kunen van alles vragen en eisen b.v. Dexia binnen 10 dagen na ontvangst van deze brief eis ik het onderstaande bedrag bestaande uit de door uw ten onrechte geincasseerde bedragen op niet geldige contracten terug Deze bedragen worden verhoogd met de wettelijke rente vanaf moment van onttrekking van onze rekening. Daarboven komen de tot dusver ontsaande schade door uw weigerachtige houding op ons eerste verzoek. Binnen 14 dagen verzoeken wij danwel sommeren wij het bedrag op rekening 3098349 te storten.

Hoogachtend

Fam Opgelicht.

Binnen rechte kan het echter naar ik vrees nog manden vragen voordat een gehele voldoening door Dexia zal volgen.
Het goede nieuws is Dexia zal bij vooraad kunnen voldoen!

Gesloten