LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hoe zorg ik ervoor dat ik niet hoef te betalen?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
groen

hoe zorg ik ervoor dat ik niet hoef te betalen?

Ongelezen bericht door groen »

Binnenkort loopt mijn contract af.
ca. 9000,- moet ik betalen.Dit geld heb ik niet.
hoe zorg ik ervoor dat ik niet hoef te betalen?
Wie heeft er tips.

Steven

Re: hoe zorg ik ervoor dat ik niet hoef te betalen?

Ongelezen bericht door Steven »

meld je aan bij stichting leaseverlies

dennis

Ongelezen bericht door dennis »

Gewoon niet betalen net zoals ik en nog een paar duizend mensen!!!!!!!

margaret

Ongelezen bericht door margaret »

En dan niet betalen, deurwaarders aan de deur????????????

jean

Ongelezen bericht door jean »

ja, dat risico loop je voor 100%, deurwaarders aan de deur. Als je zenuwen sterk genoeg zijn moet je dat voor lief nemen. Op dit moment heeft LL alle rechten nog dus kan LL en een deurwaarder alles doen om geld binnen te krijgen.

jeroen

Ongelezen bericht door jeroen »

Jean,

Een deurwaarder kan alleen maar komen met een vonnis van een rechter. In andere woorden, Dexia zal een zaak tegen je moeten beginnen. Een zaak van hoor en wederhoor. Denk je nu echt Jean dat ze zich daar nu mee bezig gaan houden. Hebben ze nog niet genoeg juridische zaken af te handelen. Als men tegen een rechter zegt "ik betaal niet meer omdat ik ze niet vertrouw!". Zal die rechter dan zeggen "u heeft helemaal geen reden om ze te wantrouwen". Kort om een deurwaarder is in deze vooralsnog NIET van toepassing.

toet

Ongelezen bericht door toet »

Nou jeroen je bent een man naar mijn hart.Dat is precies wat ik denk.Als ze het lef hebben om mensen die al zo aan de grond zitten nog eens aan te pakken dan verdienen ze het om kapot te gaan .Krijg berichten dat mensen niet meer kunnen slapen in en in treurig.Als ze een beetje meegaand zijn dan zeker de restschuld laten zitten.Dan mogen ze van mij mijn 25000 gulden houden.groetjes

Marijn

Ongelezen bericht door Marijn »

Ik zou toch gewoon betalen. Ik heb vorige week een regeling met Legio Lease getroffen dat ik elke maand mijn inlegbedrag betaal (50 euro), totdat ik uiteindelijk mijn hele 'schuld' heb afbetaald (2770 euro). Ik ben het er ook niet mee eens en heb het heel lang af weten te houden. Maar de stichting Leaseverlies adviseert ook om toch te betalen. Dan ben jij in ieder geval goed bezig en kun je alsog je geld terugkrijgen als het eenmaal zover is. Laten we het hopen!!
Maar ook ik heb al veel slapeloze nachten hiervan gehad...

Harry

Ongelezen bericht door Harry »

Marijn, ik vind het ook erg lullig voor jouw, maar vergeet die paar duizend euro schuld die ik voor lief zou nemen, en denk eens aan de mensen die een schuld hebben van zo'n 30.000 euro, waarschijnlijk slaap je dan ook slechter.

Marijn

Ongelezen bericht door Marijn »

Voor iedereen is het rot, ook voor mij. Ook al heb ik minder schuld dan een ander (samen met mijn vriend toch zo'n 9000 euro) Ik mag me toch wel vervelend voelen hierom... En jij kent mijn financiele situatie toch ook niet. Ik las net andere onderwerpen in het forum en schrok ervan dat er inderdaad zulke hoge schulden zijn. Dit is voor niemand leuk!

peter

Ongelezen bericht door peter »

Mijn winstverdriedubbellaar liep 16 juni af met een verlies van 9500 euro. Eind juli kreeg ik 2 keer een accept-giro om het bedrag in een keer over te maken. Toen heb ik een brief aan Legio geschreven dat ik dat niet kon betalen en dat ik eerst wilde afwachten of het overleg met de stichting leaseverlies iets op zou leveren.
Daar werd niet op gereageerd en ik hoorde een lange tijd niets van Legio. Tot eergister, toen kreeg ik een aangetekende brief van Dexia met de mededeling dat ik binnen 14 dagen 9500 euro over moet maken anders zullen zij overgaan tot het nemen van invorderingsmaatregelen. Zijn er mensen die in een soortgelijke situatie verkeren of weten wat Dexia hierna gaat doen? En wat kan ik het beste doen om er voor te zorgen dat ik hoef te betalen?

diks

Ongelezen bericht door diks »

gewoon niks doen ik betaal ook niet al sinds 12 juli niet en ook nog niks gehoort ik heb wel iets van 20 faxen gestuurd en ik zit nog op een antwoord tewachten hoor dus niks betaal dus ook niks en met drijgen helpt ook niks

groen

Ongelezen bericht door groen »

Ik voel me misleid door Legio. Mij is, voordat ik deze overeenkomst afsloot, door een medewerker van LegioLease verteld dat ik in het ergste geval mijn inleg kwijt zou zijn. Dit risico heb ik genomen. Nu moet ik ca. 9000 euro bijbetalen. Als mij, voordat de overeenkomst zou worden afgesloten, verteld was dat een verlies van 45% een van de gevolgen zou kunnen zijn, zou ik de overeenkomst nooit zijn aangegaan. In de brochure stond een rekenvoorbeeld -/-2% verlies. Door de medewerker van Legio is me verteld dat het hoogst onwaarschijnlijk is dat dit gebeurd. Ik voel me belazerd en wil niet betalen. Wat moet ik doen?

Groen

EE

Ongelezen bericht door EE »

hallo

ik betaal ook niet... dus,,

jim

Ongelezen bericht door jim »

gewoon een brief terugschrijven dat je weigert te betalen, e.e.a. wachten op de advies van legioverlies

Gesloten