LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HOEFT DEXIA NIET OP AANGETEKENDE STUKKEN TE REAGEREN?
HOEFT DEXIA NIET OP AANGETEKENDE STUKKEN TE REAGEREN?
Het is mij vreemd dat als Dexia een brief stuurt met vermelding van behandeling in coulance.
Ik daar op reageer met o.a. het gevraagde een medisch rapport, men toch blijft dreigen.
Ik per weer aangetekende hun een voorstel doe om in 120 mnd de restschuld te betalen, men niet reageert.
Staan ze dan boven de wet, eerst leveren ze me een contract terwijl ik afgekeurd was, en failliet geweest was.
Normaal deug je dan nergens voor, maar Dexia ofwel Legio mag alles.
Wat is het nut dat men zo reageert bij Dexia, als ze klantvriendelijk zouden zijn dan kunnen ze toch de aandelen verkopen als ze hoog staan, dus per dag in de gaten houden, nu kan een bevriende relatie van Dexia wel de aandelen overnemen, omdat er zoveel op de beurs komen voor een lage prijs.
Ik zou best eens de aan en verkoop opdrachten willen zien.
Maar ja niet betalen, en maar zien wat er gebeurt.
Met de ene hand in de collectebus stoppen - met de ander zorgen dat iemand kapot gaat, die medisch zwart op wit al een wrak is.
Nederland een rechtstaat????
Ik daar op reageer met o.a. het gevraagde een medisch rapport, men toch blijft dreigen.
Ik per weer aangetekende hun een voorstel doe om in 120 mnd de restschuld te betalen, men niet reageert.
Staan ze dan boven de wet, eerst leveren ze me een contract terwijl ik afgekeurd was, en failliet geweest was.
Normaal deug je dan nergens voor, maar Dexia ofwel Legio mag alles.
Wat is het nut dat men zo reageert bij Dexia, als ze klantvriendelijk zouden zijn dan kunnen ze toch de aandelen verkopen als ze hoog staan, dus per dag in de gaten houden, nu kan een bevriende relatie van Dexia wel de aandelen overnemen, omdat er zoveel op de beurs komen voor een lage prijs.
Ik zou best eens de aan en verkoop opdrachten willen zien.
Maar ja niet betalen, en maar zien wat er gebeurt.
Met de ene hand in de collectebus stoppen - met de ander zorgen dat iemand kapot gaat, die medisch zwart op wit al een wrak is.
Nederland een rechtstaat????
Re: HOEFT DEXIA NIET OP AANGETEKENDE STUKKEN TE REAGEREN?
Het is een zooitje bij hun. Als je iets aangetekend verstuurd kun je dat beter doen met 'retour handtekening', dan weet je zeker dat ze het ontvangen hebben. Want aangetekend versturen betekend nog niet dat de postbezorging voor 100% goed gaat.
Als ik weer eens een brief stuur met opmerkingen dan krijg ik steevast een standaard antwoord terug met hele andere dingen waarop ze reageren maar die ik nooit in een brief gezegd heb.Daaruit blijkt dat ze je brief niet eens lezen of heel globaal en verzinnen dan een antwoord wat in de buurt komt.
Het is mooi weer, ik laat mijn leven er niet meer door vergallen.
Annet
Als ik weer eens een brief stuur met opmerkingen dan krijg ik steevast een standaard antwoord terug met hele andere dingen waarop ze reageren maar die ik nooit in een brief gezegd heb.Daaruit blijkt dat ze je brief niet eens lezen of heel globaal en verzinnen dan een antwoord wat in de buurt komt.
Het is mooi weer, ik laat mijn leven er niet meer door vergallen.
Annet
-
Even over die aangetekende verzendingen, wanneer je een aangetekende verzending verstuurt aan Dexia dan moet een medewerker van Dexia tekenen voor ontvangst van de envelop, dit staat dan verder geregisteerd bij TPG Post.
Wanneer je aangetekend met handtekening retour je brief verzend, dan tekent Dexia ook voor ontvangst maar krijg je bovendien een goedkoop velletje papier terug met daarop de datum en handtekening van de Dexia medewerker.
Daarbij merk ik op dat de handtekening retour kaart nog wel eens kwijt komt, er staat verder op dat TPG Post niet verantwoordelijk is voor kwijtraken van de handtekening retour kaart.
Misschien een tip om zelf langs te gaan voor een handtekening, of via de fax opsturen.
Wat ik wel kan aanraden is om in je brief aan te geven binnen een bepaalde termijn te reageren, bijv. 6 weken en/of vragen naar een ontvangstbevestiging.
m.v.g. justice man
Wanneer je aangetekend met handtekening retour je brief verzend, dan tekent Dexia ook voor ontvangst maar krijg je bovendien een goedkoop velletje papier terug met daarop de datum en handtekening van de Dexia medewerker.
Daarbij merk ik op dat de handtekening retour kaart nog wel eens kwijt komt, er staat verder op dat TPG Post niet verantwoordelijk is voor kwijtraken van de handtekening retour kaart.
Misschien een tip om zelf langs te gaan voor een handtekening, of via de fax opsturen.
Wat ik wel kan aanraden is om in je brief aan te geven binnen een bepaalde termijn te reageren, bijv. 6 weken en/of vragen naar een ontvangstbevestiging.
m.v.g. justice man
Tja ik heb aangegeven dat er binnen 14 werkdagen moest worden gereageerd, mocht men niet reageren, dat men akkoord ging met mijn voorstel etc. etc.
Zie dat ik of wie ook iets verliezen op aandelen alla, maar dat ze het niet als goed huisvader behandelen, c.q. het nu proberen in overleg in stukjes te verkopen dat zijn dingen die mijn pet te boven gaan.
Op die manier zouden ze sociaal bezig zijn (nou ja) maar in iedergeval voor een boel mensen de verliezen kunnen beperken.
gabriel
Zie dat ik of wie ook iets verliezen op aandelen alla, maar dat ze het niet als goed huisvader behandelen, c.q. het nu proberen in overleg in stukjes te verkopen dat zijn dingen die mijn pet te boven gaan.
Op die manier zouden ze sociaal bezig zijn (nou ja) maar in iedergeval voor een boel mensen de verliezen kunnen beperken.
gabriel
Iedere organisatie behoort naar eer en geweten te reageren op brieven van haar clienten. DAt dexia dit niet doet komt omdat niemand meer een carriere bij deze bank wil waardoor mensen worden ingezet die amper kennis van zaken hebben. Daarom ook worden er door dexia zo veel fouten gemaakt, waar ze ooit voor zullen boeten .
-
Vraag me af hoeveel die extra kosten van juridisch personeel, advocaten, incassokosten e.d. het Dexia al heeft gekost en nog gaat kosten.
Ik vermoed dat ze meer geld momenteel uitgeven aan het oplossen, behandelen van zaken omtrent klachten en vernietigingen e.d. dan om nieuwe producten “aan de man te brengen”.
m.v.g. justice man
(p.s. misschien kan Dubio (Dexia, dubieus..) hier een antwoord opgeven.)
Ik vermoed dat ze meer geld momenteel uitgeven aan het oplossen, behandelen van zaken omtrent klachten en vernietigingen e.d. dan om nieuwe producten “aan de man te brengen”.
m.v.g. justice man
(p.s. misschien kan Dubio (Dexia, dubieus..) hier een antwoord opgeven.)
Niks meer betalen, dus iedereen die daar aan mee werkt zich melden bij een vast e-mailadres - dat die afspraak een afspraak is.
En dan met zijn allen ook al is daar het internet niet voor, platdrukken met mails en faxen en brieven.
Nu reageren ze ook zo laat, terwijl de kosten wel worden doorberekend aan de clienten.
Dus met zijn allen de schouder eronder.
Want angst is de ondergang van de (mens) ..........
gabriel
En dan met zijn allen ook al is daar het internet niet voor, platdrukken met mails en faxen en brieven.
Nu reageren ze ook zo laat, terwijl de kosten wel worden doorberekend aan de clienten.
Dus met zijn allen de schouder eronder.
Want angst is de ondergang van de (mens) ..........
gabriel
via een advocaat is de beste oplossing anders niet.vrgr.andre de croos