LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoeveel geld denk je dat SLV tot nu toe werkelijk heeft uitg
-
Hoeveel geld denk je dat SLV tot nu toe werkelijk heeft uitg
Stichting Leaseverlies die momenteel op zeer grote achterstand staat t.o.v. Stichting Leaseleed en pay-back heeft wel de meeste aanmeldingen, hierdoor ook verreweg de meeste liquide middelen, waarmee ze vervolgens weinig doen.
Mijn poll gaat hier dan uiteraard ook over; zelf ben ik van mening dat de werkelijke kosten van SLV vele malen lager licht dan de inkomsten, geschat op ca. 1,5 miljoen EURO!!
De nieuwsbrieven worden per e-mail verstuurd als er al nieuw nieuws wordt gemeld, of je met ze zelf downloaden via hun site; kosten: minder dan 1.000 euro.
Gesprekken met Dexia incl. uurlonen geleerden/ advocaten:
enkele uren a € 120,-- = kosten minder dan € 2.000,--
Brieven, aangetekende poststukken; enkele keren € 10,-- (ruim genomen) en 1x € 0,39 voor mensen die door een koppelingsfout (ten onrechte)niet geregistreerd stonden als betalende: Kosten minder dan 10.000,--. Waarbij 20% de betreffende koppeling niet gemaakt kon worden.
Uitzoeken materie door advocaten; bij navraag geschat op 10 a 40 uren.
Neem 3 advocaten a 25 uur gemiddeld= 3 x 120 euro x 25 = 9.000 euro.
Reclamekosten: misschien 5.000 euro.
Al met al grof berekend:
Nog geen ton werkelijke kosten!!!
Wanner SLV of iemand anders denkt dat er veel hogere kosten zijn gemaakt probeer het me dan aub uit te leggen, want ik denk dat SLV alleen opgericht is om de advocaten bezig te houden en zelf af en toe een paar euro op eigen bankrekening bij te storten voor de oproichters/ bestuurders.
Kan me niet voorstellen dat stichtingen als pay-back, leaseleed, juniorlease etc. voor 1/10 van de begroting wel alles betaald krijgen en meer van zich laten horen en ondernemen, en dat SLV dit niet kan.
Dit is net als voetbalclub Haarlem wel van Nistelrooij kan kopen voor 50 miljoen euro, maar dat Ajax dat niet kan met een begroting 20x zo hoog!
m.v.g.
justice man 007
Mijn poll gaat hier dan uiteraard ook over; zelf ben ik van mening dat de werkelijke kosten van SLV vele malen lager licht dan de inkomsten, geschat op ca. 1,5 miljoen EURO!!
De nieuwsbrieven worden per e-mail verstuurd als er al nieuw nieuws wordt gemeld, of je met ze zelf downloaden via hun site; kosten: minder dan 1.000 euro.
Gesprekken met Dexia incl. uurlonen geleerden/ advocaten:
enkele uren a € 120,-- = kosten minder dan € 2.000,--
Brieven, aangetekende poststukken; enkele keren € 10,-- (ruim genomen) en 1x € 0,39 voor mensen die door een koppelingsfout (ten onrechte)niet geregistreerd stonden als betalende: Kosten minder dan 10.000,--. Waarbij 20% de betreffende koppeling niet gemaakt kon worden.
Uitzoeken materie door advocaten; bij navraag geschat op 10 a 40 uren.
Neem 3 advocaten a 25 uur gemiddeld= 3 x 120 euro x 25 = 9.000 euro.
Reclamekosten: misschien 5.000 euro.
Al met al grof berekend:
Nog geen ton werkelijke kosten!!!
Wanner SLV of iemand anders denkt dat er veel hogere kosten zijn gemaakt probeer het me dan aub uit te leggen, want ik denk dat SLV alleen opgericht is om de advocaten bezig te houden en zelf af en toe een paar euro op eigen bankrekening bij te storten voor de oproichters/ bestuurders.
Kan me niet voorstellen dat stichtingen als pay-back, leaseleed, juniorlease etc. voor 1/10 van de begroting wel alles betaald krijgen en meer van zich laten horen en ondernemen, en dat SLV dit niet kan.
Dit is net als voetbalclub Haarlem wel van Nistelrooij kan kopen voor 50 miljoen euro, maar dat Ajax dat niet kan met een begroting 20x zo hoog!
m.v.g.
justice man 007
Re: Hoeveel geld denk je dat SLV tot nu toe werkelijk heeft uitg
weer een onderzoek voor dexia.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling
-
Aan de hand van de stemmen blijkt ondanks de beperkte aantal stemmers , dat SLV weinig doet met het grote budget wat ze tot haar beschikking heeft.
Volgens de stemmers zouden ze nog ruim € 1.000.000,-- in kas moeten hebben.
Wat vindt jij dat SLV met het (overige) bedrag (meer) moet doen??
Geileve naast een bericht ook te stemmen op de poll wat vind jij dat SLV moet doen met het (nog) beschikbare hoge budget?.
met vriendelijke groet,
justice man 007
Volgens de stemmers zouden ze nog ruim € 1.000.000,-- in kas moeten hebben.
Wat vindt jij dat SLV met het (overige) bedrag (meer) moet doen??
Geileve naast een bericht ook te stemmen op de poll wat vind jij dat SLV moet doen met het (nog) beschikbare hoge budget?.
met vriendelijke groet,
justice man 007
-
niemand die een (andere) mening hier meer over heeft?
Ruim 70.000 mensen die lid zijn van SLV, en maar 10 die een mening over het beleid hebben--> rare zaak.
Ruim 70.000 mensen die lid zijn van SLV, en maar 10 die een mening over het beleid hebben--> rare zaak.
Heb al een heel relaas over SLV geschreven op een topic. Hoe ik moet stemmen weet ik niet. Lukt me niet.
Vr.gr.
Vr.gr.
-
Hoe kun je stemmen--> klik op het bolletje voor de stelling waar jij het persoonlijk het meeste mee eens bent.
Daarbij kan niemand (uitzonderingen daargelaten) achterhalen op welke partij/ stelling hjij persoonlijk hebt gestemd.
Het stemmen heeft tot doel over een bepaalde stelling, vraag een beeld te krijgen hoe de mensen erover denken.
ook stichtingen, advocaten, Dexia en andere banken/ fin. instellingen lezen mee en kunnen a.d.h. van de stemming ook (extra) acties ondernemen.
Dus het is gewoon jammer dat er op bepaalde polls maar enkele stemmen en geen honderden; dan is de stelmming ook meer waard.
m.v.g.
justice man 007
Daarbij kan niemand (uitzonderingen daargelaten) achterhalen op welke partij/ stelling hjij persoonlijk hebt gestemd.
Het stemmen heeft tot doel over een bepaalde stelling, vraag een beeld te krijgen hoe de mensen erover denken.
ook stichtingen, advocaten, Dexia en andere banken/ fin. instellingen lezen mee en kunnen a.d.h. van de stemming ook (extra) acties ondernemen.
Dus het is gewoon jammer dat er op bepaalde polls maar enkele stemmen en geen honderden; dan is de stelmming ook meer waard.
m.v.g.
justice man 007
-
Is het gelukt Trudy?
anders kan ik je misschien (persoonlijk) helpen
m.v.g.
justiuce man 007
anders kan ik je misschien (persoonlijk) helpen
m.v.g.
justiuce man 007
Is gelukt, dankjewel
Vr.gr.
Vr.gr.
-
graag gedaan!
m.v.g.
justice man 007
m.v.g.
justice man 007
Een vorstelijke beloning voor enkelen...
Laat ze de begroting maar eens tonen...
Mijns inziens in werkelijkheid meer dan 1,2 miljoen aan 'beloningen' in welke vorm dan ook...
mvg, learner...
Laat ze de begroting maar eens tonen...
Mijns inziens in werkelijkheid meer dan 1,2 miljoen aan 'beloningen' in welke vorm dan ook...
mvg, learner...
-
Beste learner,
Als je de vraag zo beantwoord; heb je gelijk; maar eigenlijk wordt er meer bedoeldà hoeveel geld hebben ze nu uitgegeven aan de zaak voor de gedupeerde niet voor hunzelf.
Dat ze hier en daar een paar eurootjes in de eigen zak stoppen lijkt me meer realitiet dan naïviteit!
m.v.g.
justice man 007
(die begroting krijgen we echt wel in te zien; geloof me maar; ik laat me niet 2x oplichten!!)
Als je de vraag zo beantwoord; heb je gelijk; maar eigenlijk wordt er meer bedoeldà hoeveel geld hebben ze nu uitgegeven aan de zaak voor de gedupeerde niet voor hunzelf.
Dat ze hier en daar een paar eurootjes in de eigen zak stoppen lijkt me meer realitiet dan naïviteit!
m.v.g.
justice man 007
(die begroting krijgen we echt wel in te zien; geloof me maar; ik laat me niet 2x oplichten!!)
-
Beste mensen,
Aangezien er al 2 recente polls omtrent SLV door mij zijn geopend wil ik een derde voorkomen, maar toch zou ik graag volgende vraag eens aan jullie willen voorleggen:
In een eerdere poll gaf ongeveer 23% aan dat SLV beter opgedoekt kon worden, daar het toch geen haalbare zaak was (althans volgens vele (43%) niet op basis van misleidende reclame.
Stel dat SLV wordt opgedoekt…. Denk je dan dat ze netjes iedereen het teveel betaalde netjes overboeken binnen zegge 1 maand na officiëlle opdoeking??
Ik betwijfel het eerlijk gezegd…
Hoe denken jullie hierover??
m.v.g.
justice man 007
Aangezien er al 2 recente polls omtrent SLV door mij zijn geopend wil ik een derde voorkomen, maar toch zou ik graag volgende vraag eens aan jullie willen voorleggen:
In een eerdere poll gaf ongeveer 23% aan dat SLV beter opgedoekt kon worden, daar het toch geen haalbare zaak was (althans volgens vele (43%) niet op basis van misleidende reclame.
Stel dat SLV wordt opgedoekt…. Denk je dan dat ze netjes iedereen het teveel betaalde netjes overboeken binnen zegge 1 maand na officiëlle opdoeking??
Ik betwijfel het eerlijk gezegd…
Hoe denken jullie hierover??
m.v.g.
justice man 007
Het geen wat met het overgebleven geld gebeurt bij opheffing van een stichting staat in de statuten beschreven. Dit is een wettelijke vereiste om op te nemen in de statuten van een stichting.
Dus opvragen en je weet het.
Mvg Pieter
Dus opvragen en je weet het.
Mvg Pieter
-
Bedankt voor de toelichting Pieter,
Ben jij een medewerker van een van de stichtingen??
Ik vind dat je best veel weet en vaak zinnige opmerkingen, mededelingen etc. hebt..
Heb best respect voor je,
Als je het liever niet op het forum kenbaar wilt maken mag je me ook mailen:
[email protected]
m.v.g
justice man 007
P.S. heb je al op al mijn polls gestemd??
Ben jij een medewerker van een van de stichtingen??
Ik vind dat je best veel weet en vaak zinnige opmerkingen, mededelingen etc. hebt..
Heb best respect voor je,
Als je het liever niet op het forum kenbaar wilt maken mag je me ook mailen:
[email protected]
m.v.g
justice man 007
P.S. heb je al op al mijn polls gestemd??
Ik ben penningmeester van de vereniging PAYBACK.
Thats all. En hierdoor doe je dagelijks veel kennis op.
Mvg Pieter
Thats all. En hierdoor doe je dagelijks veel kennis op.
Mvg Pieter
-
Beste Pieter,
Hoe denk jij als penningmeester van Pay-back over het geen dat SLV ca. 1,5 miljoen euro te besteden heeft, uit schattingen blijkt dat ze ca. nog ruim 1 miljoen euro over heeft en (in mijn ogen) zo weinig doet met het beschikbaar staande financieel materiaal??
Gisteren las ik op de site dat jullie bijna 1.500 betalende leden hebben, dus een fractie te besteden hebben van SLV en (in mijn ogen) meer bereikt hebben en wellicht ook zullen bereiken. Welke uitleg/ verklaring denk jij dat hier ten grondslagen aan ligt?
m.v.g.
justice man 007
Hoe denk jij als penningmeester van Pay-back over het geen dat SLV ca. 1,5 miljoen euro te besteden heeft, uit schattingen blijkt dat ze ca. nog ruim 1 miljoen euro over heeft en (in mijn ogen) zo weinig doet met het beschikbaar staande financieel materiaal??
Gisteren las ik op de site dat jullie bijna 1.500 betalende leden hebben, dus een fractie te besteden hebben van SLV en (in mijn ogen) meer bereikt hebben en wellicht ook zullen bereiken. Welke uitleg/ verklaring denk jij dat hier ten grondslagen aan ligt?
m.v.g.
justice man 007
Laatst gewijzigd door justice man 007 op 30 mei 2004 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ter info/ vraagstelling aan Pieter
-
Bedankt voor je reactie “wijzijactief”; heb een e-mail teruggestuurd….
Hoor het wel….
m.v.g.
justice man 007
Hoor het wel….
m.v.g.
justice man 007
het wordt steeds erger die topic's van 007,gedupeerde trap hier toch niet in.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling
-
Na zoveel kritiek op mij Croosjes dan even het volgende:
Op elke nieuw bericht reageer je wel om de naam van jou opgerichte stichting te promoten, om die reden doe je ook steeds (1 van de) topics stichting ….. opgericht naar bovenhalen.
En dan ga je mij verwijten dat ik reclame maak voor iets?
Waar zou ik reclame voor moeten maken??!
Ben géén medewerker van 1 van de bedrijven die hier dagelijks worden afgeschilderd als dubieus, maffio etc. etc., ben bij géén enkele stichting/ vereniging actief, misschien wel in heden maar tot op heden nog niet.
Verder ben ik alleen lid van SLV en dat al sinds mei 2002.
Dus voordat je kritiek gaat uitte kijk eerst eens naar jezelf; je lijkt wel een wandelend reclameblad voor je eigen stichting.
m.v.g. justice man 007
Op elke nieuw bericht reageer je wel om de naam van jou opgerichte stichting te promoten, om die reden doe je ook steeds (1 van de) topics stichting ….. opgericht naar bovenhalen.
En dan ga je mij verwijten dat ik reclame maak voor iets?
Waar zou ik reclame voor moeten maken??!
Ben géén medewerker van 1 van de bedrijven die hier dagelijks worden afgeschilderd als dubieus, maffio etc. etc., ben bij géén enkele stichting/ vereniging actief, misschien wel in heden maar tot op heden nog niet.
Verder ben ik alleen lid van SLV en dat al sinds mei 2002.
Dus voordat je kritiek gaat uitte kijk eerst eens naar jezelf; je lijkt wel een wandelend reclameblad voor je eigen stichting.
m.v.g. justice man 007