| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoeveel uur per dag
Hoeveel uur per dag
Ik wil graag weten hoeveel tijd u per dag naar dit forum kijkt.
Harry 12
Harry 12
Re: Hoeveel uur per dag
Gemiddeld 3 keer per dag, circa 1-uur per dag.
2 keer per week meestal in het weekend. circa 2-uur
-
mary
Als ik thuis ben staat de computer aan en om de paar uur kijk ik de berichten na.Het weekend gaat hij uit anders ben je er altijd mee bezig.Dat geef mij rust .Als het dadelijk knallen wordt blijf ik kijken ook het weekend.groetjes toet 
Als het dadelijk knallen wordt
Mijn zakelijke computer staat altijd aan.....in een apart schermpje staat dan het forum.....zo kan ik als ik wil per direkt reageren. Soms heb ik er geen zin in of geen tijd voor, maar je kunt stellen dat ik er 8 uur per dag mee bezig kan zijn.....
3 keer per dag 1-uur.
-
An
Even voor de "gast"
Gelukkig dus alleen vandaag. Dan zal ik blij zijn, als het weer morgen is!
De rest, nog een fijne dag vandaag en geniet van het nog steeds zo mooie weer!
Gr. An
Gelukkig dus alleen vandaag. Dan zal ik blij zijn, als het weer morgen is!
De rest, nog een fijne dag vandaag en geniet van het nog steeds zo mooie weer!
Gr. An
Als enorme computerfreak zit ik er erg vaak voor of achter, het is maar vanaf welke kant je het bekijkt.
Doordat ik medegedupeerde ben van Dexia ben ik hier vrijwel dagelijks mee bezig in welke vorm dan ook.
Er zijn dagen dat ik minimaal twee keer bezoek, maar ook wel tien of meer malen. Ik reageer weinig, omdat wanneer ik iets schrijf het voor mijn gevoel wel nuttig moet zijn. Helaas wordt er te regelmatig onzin uitgekraamt en/of onnuttige zaken bersproken.
Wel is het zo dat ruim 42.000 berichten aangeven dat het de Nederlandse samenleving enorm bezighoud.
Ik denk wel eens: Wanneer Aegon, LaBouchere, LegioLease en Dexia dit van te voren hadden geweten zich dan ook bezig hadden gehouden dit soort wanprodukten aangeboden te hebben??? Ragrin.
Doordat ik medegedupeerde ben van Dexia ben ik hier vrijwel dagelijks mee bezig in welke vorm dan ook.
Er zijn dagen dat ik minimaal twee keer bezoek, maar ook wel tien of meer malen. Ik reageer weinig, omdat wanneer ik iets schrijf het voor mijn gevoel wel nuttig moet zijn. Helaas wordt er te regelmatig onzin uitgekraamt en/of onnuttige zaken bersproken.
Wel is het zo dat ruim 42.000 berichten aangeven dat het de Nederlandse samenleving enorm bezighoud.
Ik denk wel eens: Wanneer Aegon, LaBouchere, LegioLease en Dexia dit van te voren hadden geweten zich dan ook bezig hadden gehouden dit soort wanprodukten aangeboden te hebben??? Ragrin.
-
elisabeth
Gemiddeld een half uur per dag.
Ben ook blij dat het er is. Dan blijf je tenminste bij.
Valt op dat het forum van pay-back haast niet gebruikt wordt. Kijk daar altijd wel eerst.
Ben ook blij dat het er is. Dan blijf je tenminste bij.
Valt op dat het forum van pay-back haast niet gebruikt wordt. Kijk daar altijd wel eerst.
Leuke Poll Harry ik kijk 2 keer per dag zeg maar een uurtje.
groetjes,
Francien
groetjes,
Francien