LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ik heb een advocaat en ga de strijd aan.
Re: Ik heb een advocaat en ga de strijd aan.
Tijd voor concrete plannen
1: Hoeveel mensen zijn of gaan voor groeps aanmelding bij een advocaat? (Ik schat plm 400)
2: Is er inzicht in het soort overeenkomsten (Captital met aflossing Profit Effect zonder aflossing WVD met opties etc)
3: Wie is de aanbieder
4: Cold calling
5: Aangeboden aan mensen zonder vast inkomen
6:Contract zonder tekenen partner (plm 100 aangemeld)
etc
Door net als de DSI de hoofdlijnen aan te geven worden mensen een concrete mogelijkheid geboden zich bij de best passende groep aan te sluiten. ER kan dan beter een inschatting worden gemaakt van de complexiteit en kosten die verwacht worden.
Het wordt dan mogelijk aan de willekeur van 1000 tot 6000 euro die advocaten nu stellen te toetsen.
Dit vraagt informatie en verwerking
Als de stichtingen dit niet kunnen of willen oppakken dan zal een andere weg gekozen moeten worden.
Graag suggesties
Hoi had een briefje van een deurwaarder vorige week en ben er nu mee naar een advo geweest.
Hier in mijn regio maar hij had nóg geen van deze behandeld.
Dus eigenlijk zoek ik nu een advo die wel veel van deze zaken kent/weet.
Ik ben bereid er tegenaan te gaan. Groetjes Mechelina.
Ps Heb zo juist bij enne Piet hier een lijst gevraagd voor een advo
Hier in mijn regio maar hij had nóg geen van deze behandeld.
Dus eigenlijk zoek ik nu een advo die wel veel van deze zaken kent/weet.
Ik ben bereid er tegenaan te gaan. Groetjes Mechelina.
Ps Heb zo juist bij enne Piet hier een lijst gevraagd voor een advo
Onderwerp Welke advocaat is meermaals in topics genoemd
Blijkbaar is het not done om de effectiviteit van raadgevers boven water te krijgen, terwijl er vele zeer vele gedupeerden ons zijn voorgegaan.
daarom
Laat alstublieft van u horen
Dat kan door te verwijzen naar de uitspraak of een regio of plaats te noemen. Overleg met je advocaat in hoeverre het bezwaarlijk wordt geacht.
Log anoniem in indien je meent dat je vraag of antwoord of bijdrage tegen je gebruikt kan worden
Een goede site om te zoeken is:
http://www.freewebs.com/gedupeerd/
Andere sites geven de nodige aandacht.
Kijk ook even in de sticky topic.
De Tros is graag bereid belangrijke links op te nemen
Indien er meer sites zijn die een goed overzicht opnemen graag deze opvoeren.
one for all
all for one
(Laat je niet afschrikken door het niveau soms, ieder zijn lol voor mij en vele anderen is het al lang een andere zaak dan dat stomme probleem euro probleem.)
Ik schaam me diep dat Nederland vervallen is tot een jungle
De puinhoop van alles wat ons zou moeten motiveren Een Land Een volk Een plek om voor werken om voor te vechten.
We zijn verworven tot navel staarders Lamgeslagen.
Ik heb geloof dat we de onderste steen boven krijgen.
inside information is er genoeg teleurgestelde medewerkers die het beu zijn voor een appel en een ei hun medemens voor de gek te houden.
Er zijn genoeg "verkopers" tot inkeer gekomen binnenkort zullen zij hun lied laten horen.
Het spel is echt uit met AEGON DEXIA LEVOB en alle anderen
Vraag tussen personen zij weten minstens vijf collegae die een scheve schaats hebben gereden. Nietwaar Yvette?
Laatst gewijzigd door Joshua op 12 jun 2004 23:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoi ik heb van middag uren op dit forum zitten zoeken en lezen en dit is niet de eerste keer.
Als ik dan bij een topic begin die ik die de moeite waart vind gaat hij over en modder gooien naar elkaar. Ik heb met verbazig hier van middag zitten rond kijken. Wat een forum bah wat zit hier toch allemaal??
Ik was pas bij pagina 10 terwijl ik geloof er meer dan 200 zijn. Had mijn buik vol bij 10 stuks.
Lijkt hier soms wel haat en nijd onderling hier moet je dan samen iets mee winnen??
Groetjes Mechelina.
Ps Dan doe ik het liever alleen met een eigen advo
Als ik dan bij een topic begin die ik die de moeite waart vind gaat hij over en modder gooien naar elkaar. Ik heb met verbazig hier van middag zitten rond kijken. Wat een forum bah wat zit hier toch allemaal??
Ik was pas bij pagina 10 terwijl ik geloof er meer dan 200 zijn. Had mijn buik vol bij 10 stuks.
Lijkt hier soms wel haat en nijd onderling hier moet je dan samen iets mee winnen??
Groetjes Mechelina.
Ps Dan doe ik het liever alleen met een eigen advo
mechelina,
Een goede raad.
Neem sowieso een advocaat in de arm. Hij/Zij kan op de juiste rechtsgronden je contract aanvechten en de betaling "geoorloofd" stop zetten totdat de rechter een uitspraak heeft gedaan.
Dit forum wordt inderdaad belaagt door (w)ezels. Deze (w)ezels hebben tot doel dit forum te vergallen zodat de belangrijke en relevante informatie die hier te vinden is op de achtergrond verdwijnt. Vraag je af wie daar baat bij heeft als het in de doofpot verdwijnt en in de opzet slaagt om gedupeerde af te schilderen als een stel kakelende kippen.
Dirk Bruneel heeft meermaals gezegd dat de groep gedupeerden niet
h omogeen is. Hij doelt daarmee op wat er zich afspeelt op dit forum. Het gekke is dat ik het donkerbruine vermoeden heb dat hier een paar betaalde krachten ronddwalen die de woorden van Dirk Bruneel waar proberen te maken.
Want laten we wel wezen. Wie en vooral waarom bezoekt men dit forum. Een niet gedupeerde en die ook geen enkele band heeft met een gedupeerd familie lid en of gedupeerde in de Vriendenkring hangt hier niet dag en nacht rond jaar in jaar uit. Na een aantal dagen zijn deze forum bezoekers uitgekeken. De eerst genoemde personen die dag en nacht hier rond hangen en in het voordeel van de aanbieder posten hebben een missie te volbrengen.
Een goede raad.
Neem sowieso een advocaat in de arm. Hij/Zij kan op de juiste rechtsgronden je contract aanvechten en de betaling "geoorloofd" stop zetten totdat de rechter een uitspraak heeft gedaan.
Dit forum wordt inderdaad belaagt door (w)ezels. Deze (w)ezels hebben tot doel dit forum te vergallen zodat de belangrijke en relevante informatie die hier te vinden is op de achtergrond verdwijnt. Vraag je af wie daar baat bij heeft als het in de doofpot verdwijnt en in de opzet slaagt om gedupeerde af te schilderen als een stel kakelende kippen.
Dirk Bruneel heeft meermaals gezegd dat de groep gedupeerden niet
h omogeen is. Hij doelt daarmee op wat er zich afspeelt op dit forum. Het gekke is dat ik het donkerbruine vermoeden heb dat hier een paar betaalde krachten ronddwalen die de woorden van Dirk Bruneel waar proberen te maken.
Want laten we wel wezen. Wie en vooral waarom bezoekt men dit forum. Een niet gedupeerde en die ook geen enkele band heeft met een gedupeerd familie lid en of gedupeerde in de Vriendenkring hangt hier niet dag en nacht rond jaar in jaar uit. Na een aantal dagen zijn deze forum bezoekers uitgekeken. De eerst genoemde personen die dag en nacht hier rond hangen en in het voordeel van de aanbieder posten hebben een missie te volbrengen.
Hoi ja dat was ik ook al van plan en ben er ook al bij eentje geweest heb er wel goede kijk op. Maar heeft nog nooit zo'n zaak onder zijn handen gehad. Maar er zitten er daar meer. En heb van iemand die hier op het forum zit en het wel serieus aanpakt een lijst gemaild gekregen met advo's. Ook uit mijn regio.
En ik heb géén maand aflossingen ik heb het in één keer betaald.
Maar toch bedankt voor de moeite.
Mocht er iets gebeuren of hoor ik iets dan laat ik het hier wel horen.
Had nu een brief van de deurwaarder nog niet ééns aangetekend. Kan zo zeggen dat ik hem niet gehad heb.
Maar daar ben ik mee naar de advo gegaan.
Die vertelde mij dat hij zelfs strafbaar was als hij voor dat geld aan de deur kwam. Dat kon omdat het een behoorlijk bedrag is alleen via het gerecht.
Groetjes Mechelina
En ik heb géén maand aflossingen ik heb het in één keer betaald.
Maar toch bedankt voor de moeite.
Mocht er iets gebeuren of hoor ik iets dan laat ik het hier wel horen.
Had nu een brief van de deurwaarder nog niet ééns aangetekend. Kan zo zeggen dat ik hem niet gehad heb.
Maar daar ben ik mee naar de advo gegaan.
Die vertelde mij dat hij zelfs strafbaar was als hij voor dat geld aan de deur kwam. Dat kon omdat het een behoorlijk bedrag is alleen via het gerecht.
Groetjes Mechelina
Het wordt tijd dat we Dexia eens goed aan gaan pakken, het wordt ze nog veel te makkelijk gemaakt.
We moeten ze dwingen tot een goede oplossing !
We moeten ze dwingen tot een goede oplossing !
ja justice man 007 ook ik heb een advocaat ingeschakeld.
dankzij pay-back die alle advocaten in nederland op gezocht heeft.
ivm regio e.d(ja justice man 007 ik weet dat je dat zelf ook op kunt zoeken op internet)
ook die met een zg v.i.v werken(ouderwets "akte van onvermogen")
hoorde net dat een familielid toch nog een afrekening heeft gehad van dexia ,desondanks hun aanbod waarop deze is ingegaan!!
heb toch voorgesteld niet te betalen en als nog een advocaat in te
schakelen!
pechvogel
dankzij pay-back die alle advocaten in nederland op gezocht heeft.
ivm regio e.d(ja justice man 007 ik weet dat je dat zelf ook op kunt zoeken op internet)
ook die met een zg v.i.v werken(ouderwets "akte van onvermogen")
hoorde net dat een familielid toch nog een afrekening heeft gehad van dexia ,desondanks hun aanbod waarop deze is ingegaan!!
heb toch voorgesteld niet te betalen en als nog een advocaat in te
schakelen!
pechvogel