LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik wil een huis kopen, is dat slim met een winstverdriedubbe

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Helpme

Ik wil een huis kopen, is dat slim met een winstverdriedubbe

Ongelezen bericht door Helpme »

Ik ben 25 jaar heb een winstverdriebdubbelaar en wil graag samen met mijn vriendin een huis kopen.

A.
Iemand advies hoe ik dit voorelkaar kan krijgen ?( ik heb begrepen dat je je resterende termijen dient vol te storten waardoor je BKR melding zal verdwijnen.)Wil dat overigens zeggen dat ik een hogere hypotheek kan krijgen ?

B.Mijn contract loopt af in November en uit voorzorg wil ik graag nu het nog kan huis kopen ( wellicht als ik zo'n grote schuld overhoud 27.000 euro als het contract nu op zal houden )een zal ik geen hypotheek mer los krijgen bij de bank. Tevens is mijn achterliggende gedachte om de restschuld welke ik over zal houden enigszins te kunnen compenseren met de overwaarde van het huis over 5 a 10 jaar.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik heel weinig verstand hiervaan heb en gewoon graag probeer toch iets op te bouwen.

Ik hoop dat jullie mij een advies kunnen geven!

Dankje!

Jean

Re: Ik wil een huis kopen, is dat slim met een winstverdriedubbe

Ongelezen bericht door Jean »

Hai,
Er zijn best mogelijkheden hoor.....om die bkr kwijt te raken zul je inderdaad je maandtermijnen moeten volstorten of zelfs e.e.a. af kopen.

Om tot een juiste berekening en daarna beslissing te komen is het vooral nodig om te weten wat je inkomen is en wat het huis kost wat je hebben wilt.

Als je wilt kan ik een hypotheekberekening maken. Ik heb reeds een mailtje naar je privemail gestuurd.

Frida

Re: Ik wil een huis kopen, is dat slim met een winstverdriedubbe

Ongelezen bericht door Frida »

Natuurlijk moet je niet doen.

Gesloten