LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] In een folder staat: LET OP

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Jill

In een folder staat: LET OP

Ongelezen bericht door Jill »

Ik heb een folder met een mededeling onder de kop "LET OP".

*Beleggen bij wie en in welke form dan ook brengt financiele risico's met zich mee.Dat geldt ook voor beleggers met geleend geld via de WinstVerDrieDubbelaar. Beleggen geeft U kans op een hoger, maar ook op een lager dan gemiddeld rendement. Dit risico is voor U.

*De waarde van Uw belegging kan fluctueren. Naarmate in meer risicovolle beleggingsvormen wordt belegd, zullen de te behalen rendementen onderhevig zijn aan grotere schommelingen en kan dus ook de eindopbrengst meer afwijken van de in de voorbeelden gehanteerde bedragen.

* Wij wijzen U erop, dat de gehanteerde rendementen zijn gebaseerd op rendementen uit het verleden. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

*De gepresenteerde bedragen zijn uitsluitend bedoeltd als rekenvoorbeeld.

Maar in dezelfde folder staat ook, onder de kop: LEGIO NIEUWS. het volgende:

Als cliënt van Legio-Lease ontvangt U regelmatig ons informatiemagazine Legio Nieuws. Daarmee houden wij U onder andere op de hoogte van de belangrijkste ontwikkelingen in de aandelenwereld.

En juist dat hebben zij mij niet gedaan, ik heb alleen een jaaropgave gekregen waar een "opgebouwde schuld" op staat, maar daarover geen apart schrijven ontvangen hoe en waarom die schuld. Ik was er zo wie zo niet (verbleef in het buitenland van nov.'01 - mei '02) maar anders had ik ze zeker opgebeld en gevraagd. Wel zat er bij mijn post een brief van geruststellende aard over die t.v uitzending van de Tros, maar ook weer niets over mijn eventuele verlies en wat eraan te doen.

Heeft iemand anders ooit WEL een waarschuwing over de eventuele verliezen gekregen?

Verstandig

Re: In een folder staat: LET OP

Ongelezen bericht door Verstandig »

Beste Jill,

Voor wat betreft jouw laatste vraag, denk je werkelijk, dat Legio zo naïf is? Je denkt, en bén té eerlijk Jill!!

M.vr.gr.

Willem Arnoud

Ongelezen bericht door Willem Arnoud »

Er had zeker de volgende zin moeten bijstaan
Met geleend geld wordt er een meer dan normaal extra risoco
gelopen.

leo

Ongelezen bericht door leo »

Gevonden op van dale taalweb
Rendement
1 opbrengst van een economische activiteit
2 nuttig effect van een machine, lichtbron enz. => nutsfactor
3 resultaat in verhouding tot de inspanningen

Opbrengst
1 som geld dat iets opbrengt => profijt, rendement, winst
2 het opbrengen
3 het voortgebrachte, geleverde => oogst

Gezien in de beteknis van het woordt toch knap dat er zoiets als een negatief RENDEMENT kan bestaan.
En dan hebben we het nog niet eens over de verliezen.
Maar ja ze zullen er wel weer een leuke draai aan kunnen geven.

Gesloten