| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Incasso en advokaat
-
Leo Rijpstra
Incasso en advokaat
Mijn leasecontract loopt in mei nog 10 jaar door. Mijn vooruitbetaalde rente is wel opgesoupeerd. Ik moet dan €680 per maand gaan betalen. Dit is natuurlijk irreeel. Heeft iemand ervaring op welke maniet dexia dit wil incasseren. Heeft iemand een suggestie hoe dit aan te pakken en bv een adres van een goede advocaat in deze materie.
Leo
Leo
-
el
Re: Incasso en advokaat
Leo wanneer je niets doet incasseert Dexia dit bedrag gewoon via automatische incasso.
-
jaap
leo, geef me een hand, mijn vooruitbetaalde rente is 1 juli op, moet dan 1800 euro !! per maand betalen, meer dan ik verdien !!!!
via de stichting Leaseleed kun je een advocaat het werk laten doen, kost je wel wat geld, ik heb het wel voor over,
dan sta je in elk geval niet helemaal alleen voor je beslissingen.
via de stichting Leaseleed kun je een advocaat het werk laten doen, kost je wel wat geld, ik heb het wel voor over,
dan sta je in elk geval niet helemaal alleen voor je beslissingen.
-
el
Hoe bedoel je via de stichting Leaseleed kun je een advocaat het werk laten doen, dit is toch gewoon de collectieve rechtzaak.
-
el
Klopt, ik dacht aan SLV, zelf ben ik ook aangesloten bij Leaseleed.
-
jaap
kmoet in radar steeds eerst reageeren om de volgende reacties te zien, bv een .
wat doe ik verkeerd ????
wat doe ik verkeerd ????
-
el
Een dezer dagen stuurt Leaseleed Dexia een sommatie om de automatische incasso procedure te laten stoppen.
Reageert dexia niet of weigert Dexia dan wordt er een kort geding aangespannen tegen Dexia, dit gebeurt naar verwachting in mei geloof ik.
Reageert dexia niet of weigert Dexia dan wordt er een kort geding aangespannen tegen Dexia, dit gebeurt naar verwachting in mei geloof ik.
-
Leo Rijpstra
Geweldig!
Wat een hoeveelheid reacties!
Het meest benieuwd ben ik naar de advocaat van Leaseleed. Dat dit wat geld kost maakt me absoluut niet uit. Ik voel me zo bedonderd. Ik neem nog liever een extra lening om een advocaat te betalen en een zaak te beginnen dan dat ik nog een cent aan Dexia betaal. Jaap, heb je adressen e.d. Ik ben ook te mailen op [email protected]
Wat een hoeveelheid reacties!
Het meest benieuwd ben ik naar de advocaat van Leaseleed. Dat dit wat geld kost maakt me absoluut niet uit. Ik voel me zo bedonderd. Ik neem nog liever een extra lening om een advocaat te betalen en een zaak te beginnen dan dat ik nog een cent aan Dexia betaal. Jaap, heb je adressen e.d. Ik ben ook te mailen op [email protected]
-
el
Wanneer je naar www.leaseleed.nl gaat kun je je aanmelden en informatie vinden.
-
Leo
heeft iemand ook ervaring met de DSI in dit soort gevallen? Ik overweeg ook een klacht i.v.m. misleiding.
-
el
Als je een klacht bij het DSI indient is hun uitspraak bindend en kunnen de stichtingen ook niets meer voor je doen.