LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] INCOGNITO zijn? Dan dus naar niemand mailen.............
INCOGNITO zijn? Dan dus naar niemand mailen.............
Ikzelf heb geen goed gevoel over PAYBACK.........
Re: INCOGNITO zijn? Dan dus naar niemand mailen.............
Verklaar je nader. Waar is dat gevoel op gebaseerd?
Omdat ze perse je emailadres willen hebben.
Ze kunnen ook gewoon vragen om hier te reageren en je aan te melden om te komen.........nu moeten ze iedereen persoonlijk terugmailen??
Ze kunnen ook gewoon vragen om hier te reageren en je aan te melden om te komen.........nu moeten ze iedereen persoonlijk terugmailen??
Ik heb zelf ook mijn twijfels vanwege de toch niet al te doorzichtige werkwijze. Maar ik hoop dat iemand die er zaterdag bij is een impressie kan geven van de bijeenkomst. Wellicht zal dat mijn scepsis doen afnemen.
An@
An@
kan ik iets doen om dat rotgevoel bij jullie weg te nemen?
je kunt ook tijdelijk een hotmail of yahoo accountje aanmaken om zo met elkaar te mailen. Of we maken een chatafspraak in één of andere chatbox....whatever....of je wacht inderdaad de reacties op de bijeenkomst van zaterdag af...ook prima....
groetjes,
Stefan
je kunt ook tijdelijk een hotmail of yahoo accountje aanmaken om zo met elkaar te mailen. Of we maken een chatafspraak in één of andere chatbox....whatever....of je wacht inderdaad de reacties op de bijeenkomst van zaterdag af...ook prima....
groetjes,
Stefan
Beste mensen,
Onvoorstelbaar hoeveel wantrouwen hier heerst.
Iedereen die ons kent heeft dat precies niet!
Hoe komt dat?!
Bel ons, schrijf ons, kom naar de bijeenkomst dan heb je geen wantrouwen meer.
Met vriendelijke groeten,
De vereniging PAYBACK
Onvoorstelbaar hoeveel wantrouwen hier heerst.
Iedereen die ons kent heeft dat precies niet!
Hoe komt dat?!
Bel ons, schrijf ons, kom naar de bijeenkomst dan heb je geen wantrouwen meer.
Met vriendelijke groeten,
De vereniging PAYBACK
Eigenlijk verschrikkelijk jammer dat er zoveel wantrouwen
heerst want we moeten, in mijn optiek, nu zo langzamerhand
de krachten gaan bundelen omdat ik eigenlijk niet meer ge- loof dat individuele stappen tegen Legio/Dexia tot resultaat
zullen leiden. Als we iedereen maar blijven wantrouwen dan
zal er nooit iets in gezamelijkheid gedaan kunnen worden en
dan komt er niets terecht van alles wat in dit forum tegen
de handelswijze van Legio/Dexia is aangevoerd en zullen we,
nu of straks, ons verlies gewoon moeten gaan betalen.
groet
L. Blok
heerst want we moeten, in mijn optiek, nu zo langzamerhand
de krachten gaan bundelen omdat ik eigenlijk niet meer ge- loof dat individuele stappen tegen Legio/Dexia tot resultaat
zullen leiden. Als we iedereen maar blijven wantrouwen dan
zal er nooit iets in gezamelijkheid gedaan kunnen worden en
dan komt er niets terecht van alles wat in dit forum tegen
de handelswijze van Legio/Dexia is aangevoerd en zullen we,
nu of straks, ons verlies gewoon moeten gaan betalen.
groet
L. Blok
Ahum, dat wantrouwen van Jill is toch niet helemaal onterecht...maar kom daar zelf maar achter
Beste 'financieel adviseur',
Ik heb een broertje dood aan dit soort suggestieve opmerkingen. Als u niet duidelijker kunt zijn, dan beschouw ik uw opmerking als categorie 'effe-lekker-stoken'.
Voor een zogenaamd 'financieel adviseur' bent u wel bijzonder vaag in uw adviezen.
Sterkte ermee.
Paula
Ik heb een broertje dood aan dit soort suggestieve opmerkingen. Als u niet duidelijker kunt zijn, dan beschouw ik uw opmerking als categorie 'effe-lekker-stoken'.
Voor een zogenaamd 'financieel adviseur' bent u wel bijzonder vaag in uw adviezen.
Sterkte ermee.
Paula
Aan: 'financieel adviseur'
Ben net uw tweede bijdrage bij een ander topic tegengekomen. Ik stel vraagtekens bij uw bijdragen hier. Volgens mij bent u geen mede-gedupeerde en is uw motivatie ook niet om deel te nemen aan het rechtzetten van zaken die krom zijn.
Ik hoop niet dat ik nog ga merken dat u, met welk belang dan ook, een wig probeert te drijven tussen iedereen hier.
Ben ik duidelijk...?
Paula
Ben net uw tweede bijdrage bij een ander topic tegengekomen. Ik stel vraagtekens bij uw bijdragen hier. Volgens mij bent u geen mede-gedupeerde en is uw motivatie ook niet om deel te nemen aan het rechtzetten van zaken die krom zijn.
Ik hoop niet dat ik nog ga merken dat u, met welk belang dan ook, een wig probeert te drijven tussen iedereen hier.
Ben ik duidelijk...?
Paula
Ok Paula, je kunt het krijgen zoals je het hebben wil;
Payback is een vereniging opgericht door ex Spaar Select mensen die inderdaad willen proberen om al deze mensen van het forum in het kamp te krijgen, een bijdrage leveren aan de oplossing van het probleem. Maar...daarna ze te gaan adviseren op financieel gebied. Er zitten nu mensen achter die nadat ze bij Spaar Select zijn vertrokken voor zichzelf zijn begonnen als financieel advisesburo en deze vereniging ernaast hebben gezet. In feite om een klantenbestand op te bouwen.
Niks mis mee...dit is namelijk een hele gisse manier, echter, gezien de reacties van bepaalde forumleden nu en in het verleden op berichten van andere mensen op dit forum een koude douche als ze daar metterijd mee worden geconfronteerd.
Eerlijk genoeg?
Payback is een vereniging opgericht door ex Spaar Select mensen die inderdaad willen proberen om al deze mensen van het forum in het kamp te krijgen, een bijdrage leveren aan de oplossing van het probleem. Maar...daarna ze te gaan adviseren op financieel gebied. Er zitten nu mensen achter die nadat ze bij Spaar Select zijn vertrokken voor zichzelf zijn begonnen als financieel advisesburo en deze vereniging ernaast hebben gezet. In feite om een klantenbestand op te bouwen.
Niks mis mee...dit is namelijk een hele gisse manier, echter, gezien de reacties van bepaalde forumleden nu en in het verleden op berichten van andere mensen op dit forum een koude douche als ze daar metterijd mee worden geconfronteerd.
Eerlijk genoeg?
Waarom schrijf je nu niet onder de naam Jean????
Is niet relevant wie dit schrijft. Het gaat om de context.
Is niet relevant wie dit schrijft. Het gaat om de context.