LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] inconsitentie, opgelet!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
remm

inconsitentie, opgelet!

Ongelezen bericht door remm »

Typisch legio dit,

Afgelopen Zondag contact gehad met medewerker. Mijn contract loopt de 18e af. T/m de 17e kan ik volgens hem beslissen wat ik doe. Houden of verkopen. Heb hem toen trouwens ook nog een adreswijziging doorgegeven, welke meteen was verwerkt.

Wat schets mijn verbazing. Afgelopen woensdagmiddag komt op mijn oude adres een aangetekende brief binnen dat donderdag 13 juni voor 210 beslist moet zijn wat ik wil, houden of verkopen, dus niet volgende week de 17e!

Snappen jullie het nog? Dit is weer een voorbeeld waarom Legio zowiezo de rechtzaak gaat verliezen!

Groeten Remco

kees

Re: inconsitentie, opgelet!

Ongelezen bericht door kees »

Onlangs kreeg ik een brief van Legio thuis met in de laatste alinea hun gratis telefoonnummer en openingstijden. Zij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 9-21 uur en op zaterdag van 9-17 uur. Meneer/ mevrouw remm, heel knap dat u een organisatie die gesloten is op zondag weet te bereiken. Kunt u mij vertellen hoe u dit gedaan heeft?

pwj.hoozemans

Ongelezen bericht door pwj.hoozemans »

Wat Geachte Remm zegt over het aangetekend schrijven is inderdaad juist.

Ook ik heb telefonisch een afspraak gemaakt dat ik per 17 juni a.s.tot een besluit zou komen: verkopen danwel verlengen.

Gisteren een aangetekend schrijven ontvangen.Hen daarop gebeld en gevraagd of er paniek was in de tent.
Uiteraard werd deze opmerking niet echt gewaardeerd doch het schetst wel de huidige situatie aldaar.

mvg.pwj.hoozemans

oellewapper

Ongelezen bericht door oellewapper »

Zeg, Kees,

Lig niet zo te zeuren, het gaat om het principe wat remm bedoeld. Of het nou zaterdag of zondag was dat doet er toch niet toe?

kees

Beste "oellewapper",

Het doet er wel degelijk toe wat en hoe je iets vermeld hier in het forum. Zeker als de titel inconsistentie is!!! Ik mag volgens jou dan een zeikerd zijn, maar ik weet tenminste waar ik het over heb en ik lees mijn contracten tenminste. Dat kan je van die huilebalken hier niet zeggen. En dat Radar hier een rechtzaak in ziet, kan ik al helemaal niet begrijpen. Volgens mij alleen maar uit winst(kijkers)bejag. Ik zie in ieder geval geen gronden en de rechtswinkel waar ik geweest ben net zo min.

Groeten Kees

sven

Ongelezen bericht door sven »

Beste Kees,

Jammer dat je door je reakties steeds meer overkomt als een gefrustreerd schreeuwerig persoon.

kees

Kritisch zal je bedoelen. Daar is toch niets mis mee? Of zie je het als een bedreiging, omdat je geen tegenargumenten hebt?

frederica

Ongelezen bericht door frederica »

Kees,

Het feit dat je bij de rechtswinkel geïnformeerd hebt zegt toch wel iets over je eigen vertrouwen in Legio.

kees

Het heeft niets te maken met het al dan niet hebben van vertrouwen. Het is algemene interesse in beleggen en de Nederlandse rechtsgang.

Ik neem de moeite om mij in te laten lichten door mensen uit het vak. Hetzelfde heb ik gedaan toen ik mijn contracten ontving van Legio. Als u hetzelfde had gedaan en uw contract had gelezen, was u niet hier aan het klagen. Eigen verantwoordelijkheid heet zoiets!

pwj.hoozemans

Beste Kees,

Helemaal met je eens wat eigen verantwoordelijkheid betreft.Als je echter je kontrakten zo goed bestudeerd hebt en je daardoor superieur voelt t.o.v.je medeforum-geinteresseerden,waarom dan een rechtswinkel ingeschakeld?
Toch niet zo zeker van je zaak??

kees

Geachte heer Hoozemans,

Wellicht dat u erover heen gelezen heeft (net zoals u misschien over bepaalde passages uit brochure(s) en contract(en)) heeft heengelezen), maar ik zal even mijn motivatie herhalen:

"Het heeft niets te maken met het al dan niet hebben van vertrouwen. Het is algemene interesse in beleggen en de Nederlandse rechtsgang."

Fijn weekend!

Groeten Kees

Ps: ik voel mij niet superieur aan andere mensen. Ik vind wel dat mensen een eigen verantwoordelijkheid hebben en dat zij ook bij zichzelf te raden mogen gaan.

pwj.hoozemans

Geachte Kees,

Al uit je eerste passage blijkt dat je je superieur voelt,alleen vervelend dat je het zelf nog niet echt begrijpt.

groetend,pwj.

kees

Geachte heer Hoozemans,

Als u dat vindt, is dat uw mening. Ik denk er anders over. Wat u ook over mij vindt of niet vindt, ik denk dat dat hier niet terzake doet. Het gaat in dit forum om de kwestie Legio lease/ Radar.

Groeten Kees

pwj.hoozemans

Geachte Kees,

Helemaal waar wat je zegt.
Dus denk daar nog even aan wanneer je de behoefte voelt ergens op te reageren.

Nog een goede tip:lees eens op je gemak het forum "legio-lease ook eigen verantwoordelijkheid?"
per laatste datum 11 juni door.Kan geen kwaad denk ik.

mvg.pwj.

Pepijn

Ongelezen bericht door Pepijn »

Kees,

Ik lees je naam overal in alle forums. Volgens mij heb je echt niks beters te doen dan gedupeerde mensen gallen.
Jij bent er niet ingetrapt, jij hebt wel goed gelezen, jij vindt ons hier allemaal dom (mij als student technische wiskunde dus ook) dat we niet goed hebben gelezen:

Mzzl.

Pepijn

Marija

Ongelezen bericht door Marija »

Beste pepijn,

Kees zegt in mijn ogen hele zinnige inhoudelijke dingen.
Kees zegt feitelijke dingen.
Kees is nooit onbeschoft.

KEES HEEFT ALLE RECHT OM HIER OP DIT FORUM REGELMATIG AANWEZIG TE ZIJN!!!

Marija.

Kees heeft wel een beetje

Ongelezen bericht door Kees heeft wel een beetje »

Dames en heren,

Kees heeft wel een beetje gelijk hoor. Ik heb mijn contract 3 jaar geleden ook goed gelezen en daar staat duidelijk in dat de lening wordt verekend met de opbrengst van de geleaste aandelen. In mijn geval zal dat zo rond de 2500 euro negatief uit gaan vallen, maar ik heb nog drie maanden te gaan.

Bij de start was ik er ook vanuit gegaan dat de koersen alleen maar zouden stijgen, maar het tegendeel is het geval. Eg zuur, maar wel waar. . . Door mij aan te sluiten bij leaseverlies hoop ik de schade nog wat te beperken, hoewel ik mij afvraag of de stichting succesvol zal zijn. Op zich dus nog een gok van 45 Euro. Leaseverlies vermeld op hun website ook nergens dat ze niet kunnen garanderen dat ze succes zullen hebben. Maar goed, niet geschoten is altijd mis. . . .

Ik zal mijn droom (een eigen zweefvliegtuig) in ieder geval nog even moeten uitstellen.

Marco

Marija

Ongelezen bericht door Marija »

Beste Marco,

Op welke persoonlijke gronden, sluit jij je dan aan bij de stichting ? Alleen maar onder het mom : niet geschoten, is altijd mis?

Als die reden namelijk zou volstaan, word het helemaal niets met die stichting.

Ik krijg ook een beetje de indruk, dat dat de werkwijze van Radar is : niet geschoten, altijd mis.

Een rechter zal hier NIET van onder de indruk zijn.

Groetjes,
Marija.

kees

Beste forumlezers,

Ik denk dat ik maar een tijdje met "vakantie" ga. Mijn aanwezigheid wordt hier niet op prijs gesteld. Dat vind ik heel jammer, want hoewel ik het met veel forumlezers duidelijk niet eens ben, ben ik wel altijd benieuwd geweest naar uw argumenten. Ik bestempel niemand als dom en ik voel mij zeker niet superieur zoals enkelen van u hebben aangegeven. Ik wil alleen nog aan u meegegeven: probeer rationeel te denken ipv emotioneel. Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan geld. Stel uw vragen aan de betrokken partijen Radar/ Leaseverlies, maar ook Legio. Antwoorden als "niet betalen" en scheldpartijen helpen u niet verder. U bent gebaat met duidelijkheid.

Geniet van het mooie weer zou ik zeggen.

Vriendelijke groeten,

Kees

kees

Nog 1 reactie aan Pepijn en dan ga ik echt met "vakantie".

Studie heeft er naar mijn mening niets mee te maken. In mijn omgeving heb ik genoeg niet HBO/ WO afgestudeerden, die de aandelenlease producten snappen.

Gesloten