LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Indirecte chantage, smaad en minderwaardige praktijken

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Jean

Indirecte chantage, smaad en minderwaardige praktijken

Ongelezen bericht door Jean »

Het blijkt maar weer dat mensen die zich genaaid voelen alle middelen gebruiken om mensen die anders over een bepaalde zaak denken te kunnen treffen.

John, een hele dappere man, is er zo eentje. Heeft op internet iets gevonden en gebruikt dat om iemand naar beneden te halen.

Gelukkig blijkt dat de waarden en normen van de andere forumleden hoger liggen dan die van John en hem dan ook aangesproken hebben op zijn gedrag. Maarten, bedankt.

Inderdaad een zeer laffe actie. Absoluut minderwaardig en doet mij denken aan het tijdvak 1933/1945 waarin de nazi's hun medemensen op alle mogelijke manieren vernederden en onderuit haalden.

John, je zou je moeten schamen en ik wens dan ook dat je publiekelijk je excuses gaat aanbieden op een aparte topic.

Mocht je dit niet van plan zijn dan zal ik niet rusten om jou te achterhalen, via leaseverlies, payback, de Tros, etc. etc. Ik kom je na beste man, en je vernedering zal groter zijn dan de vernedering die je mij dacht te kunnen geven.

Hoe we ook over de zaak legio lease ed. mogen denken, respect voor elkaars mening mogen we best hebben. Neem een voorbeeld aan bijv. het forum www.hypotheek.pagina.nl.

Ik wens u allen een fijne dag met veel zon.

vriendelijke groet,

Jean.

Jean

Re: Indirecte chantage, smaad en minderwaardige praktijken

Naast Maarten; Albert, Jos, Plukker, bedankt voor jullie vriendelijke woorden.

vriendelijke groet,

Jean

Luc

Ongelezen bericht door Luc »

Dat begrijp ik... ik struikel alweer over de al dan niet verstrekte hypotheekadviezen.

Je doet mij denken aan een stofzuiger: kom je te dicht bij de stofzuigermond, hoppetee, weg ben je. Brrrrr.

Jean

luc, je was al opgezogen....toen je je legiolease liet aanpraten!

Jan-Willem

Ongelezen bericht door Jan-Willem »

Als je goed gelezen had dan kon je weten, dat Luc helemaal niets heeft van legiolease.

J-W

Jan-Willem

Jammer voor ons ja, maar Luc was blijkbaar iets slimmer dan wij ;)

J-W

Jean

Toch nog minstens 1 goede eigenschap dan.

Jan-Willem

Jean,

Je moest eens weten, best wel meer dan één hoor.

J-W

Jean

vriendjes? vertel eens over die goede eigenschappen, ik kan ze nog niet goed ontdekken van ze. Of zou ik het moeten zoeken in de privesfeer, tussen jou en Luc?

Het zou luc sieren, en jij ook, door wat opener te zijn i.p.v. achter een fakeemailadres commentaar te geven.

Als jullie het niet erg vinden ga ik nu weer even een leuke post verwerken en zie ik jullie woensdag weer, in de Haag.

Ajuus,
Jean.

Jan-Willem

Tot ziens Jean.

Gesloten