LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] info.op straat

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
croosjes

info.op straat

Ongelezen bericht door croosjes »

croosjes

Geplaatst op 15 Feb 2004 11:56 door croosjes

--------------------------------------------------------------------------------

piet,pieter en PAYBACK,ik wil dit melde waarom onderzoeken jullie niet wie effectenleaseprobleem voor instantie.Ik denk dat een hoop gedupeerde hier in zullen lopen en dat dit toch aansluiting heeft op de uitspraak van DSI en daarom DEXIA vooruit werkt met minder schuld kwijt schelding dan de OOSTINGPLOEG moet bemiddelen.Want DEXIA heeft een heel netwerk aan tussen personen dat weten jullie net zo goed als ik.Gedupeerde wat ik nou niet snap is namelijk dat als een aantal incasso b.om info.vraagd dan staan jullie op tilt en als een instantie zoals EFFECTENLEASEPROBLEEM jullie info. vragen dan leggen het zowat op strraat.vrgr.andre de croos

Naar boven

willy59

Re: info.op straat

Ongelezen bericht door willy59 »

Onderstaande is allemaal openbaar dus eenvoudig te vinden.
Het adres is ook openbaar en een woonhuis in Dronten
De website staat geregistreerd in Dronten op de firma d3n
Ze hebben een website maar daar staat niets.
Op dat adres zit ook Delphi Investment
Beide staan ingeschreven bij de k.k. op het adres in Dronten
Beide hebben hun hoofdkantoor op dat adres (woonhuis)
Maar een postbus nummer in Nunspeet roept dan toch al vraagtekens op :?: :?:
Post via een omweg waarom :?: :?: :?: :?:
Dus investeren om je schuld te betalen.
Ja ja

Willy

croosjes

willy59,het gaat erom dat PAYBACK achter zulke dingen zit en de zuiverheid naar boven haald .vrgr.andre de croos

willy59

Ongelezen bericht door willy59 »

Hallo Andre

Alle informatie kan toch helpen niet.
Beide internetsites van hun liggen er nu uit :!: :!: :!:

Willy

croosjes

willy59,zeker weten dat alle info.helpt en zeker van de gedupeerde maar ik spreek PAYBACK aan want dat is de vereniging die voor hun leden op moet komen.vrgr.andre de croos

Harry

Ongelezen bericht door Harry »

Bij mij is de site nog gewoon te bekijken www.effectenlease.nl volgens mij gaan deze mensen er vanuit dat je vuur met vuur moet bestrijden?

groetjes Harry

croosjes

harry,waar heb jij het over,vrgr.andre de croos(kijk naar de site waar het om gaat)

Harry

Ongelezen bericht door Harry »

sorry, ik bedoelde www.effectenleaseprobleem.nl deze site is gewoon te bekijken en niet uit de lucht zoals W59 zegt.Vooralsnog blijft mijn mening zolang je nog niet wordt gedwongen om te betalen dit zeer zeker niet doen, betaal je wel dan ga je infeite accoord. En om direct naar een advocaat te gaan of groepsgewijs zoals pay back adviseerd is nog niet mijn visie. Ik wacht liever af, dexia wil geld zien laat ze het maar komen halen maar niet zonder slag of stoot.

groetjes Harry

Karel

Ongelezen bericht door Karel »

Tot plus minus 12.00 uur is deze site uit de lucht geweest!

Ik vind trouwens dat Andre in één van de bovenstaande berichten zich nogal ongelukkig uitdrukt en waarbij de suggestie gewekt wordt dat Payback achter deze club in Nunspeet zou zitten, wat ik absoluut niet geloof.

Verder, waarom zou Payback alleen voor zijn leden op moeten komen?
Er is een stichting met verschrikkelijk veel aangemelde mensen. (90.000) Zou die niet voor zijn "leden" op hoeven te komen??

pentagonia

Ongelezen bericht door pentagonia »

In de uitspraken van DSI wordt ook duidelijk dat het van invloed is hoe de effectenlease producten zijn aangeboden aan de afnemer. Hoe kom ik erachter welke acties er allemaal hebben plaatsgevonden ten tijde van het afnemen van de WVD van Legiolease? Ik kan mij niet meer precies herinneren hoe dit gegaan is. Wat zijn de consequenties als ik er niet achter kom? Wat zijn de verschillende mogelijkheden? Wat zijn de verschillen in afwikkeling bij de verschillende benaderingen?

Alvast bedankt!

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Jammer dat je geheugen jou zo in de steek laat zeg!
Nee, geen idee wat de consequenties zijn, ga naar een advocaat zou ik zeggen en die kan het je haarfijn uitleggen.

croosjes

karel waar lees jij dat payback achter deze groep zit;volgens mij schrijf ik"" ÖNDERZOEK DIT"".En de stichtingen gaan niet achter deze dingen aan,maar payback geeft zich hier voor uit en dit doen ze eerst voor de leden.karel lees eerst goed oordeel dan en natuurlijk zullen er wel foutjes in mij verhaal zitten.vrg.andre de croos

piet,pieter en PAYBACK,ik wil dit melde waarom onderzoeken jullie niet wie effectenleaseprobleem voor instantie.Ik denk dat een hoop gedupeerde hier in zullen lopen en dat dit toch aansluiting heeft op de uitspraak van DSI en daarom DEXIA vooruit werkt met minder schuld kwijt schelding dan de OOSTINGPLOEG moet bemiddelen.Want DEXIA heeft een heel netwerk aan tussen personen dat weten jullie net zo goed als ik.Gedupeerde wat ik nou niet snap is namelijk dat als een aantal incasso b.om info.vraagd dan staan jullie op tilt en als een instantie zoals EFFECTENLEASEPROBLEEM jullie info. vragen dan leggen het zowat op strraat.vrgr.andre de croos

Gesloten