Beste mensen,
op de site van TROSRADAR wordt verwezen naar:
Stichting De Ombudsman. Ik heb de Stichting De Ombudsman onderstaande e-mail gestuurd. Wellicht dat zij mij/ons kunnen adviseren over de radiostilte die er op dit moment is. Ga naar: www.stichtingdeombudsman.nl klik in de bovenste balk op: contact en kies voor e-mail.
Geachte heer / mw.,
ook ik ben lid van Stichting Leaseverlies net zoals 30.000 andere
mensen. De stichting heeft van iedere deelnemer Eur 45,- ontvangen voor activiteiten zodat er actie genomen kan worden tegen Legiolease/Dexia Bank. Sinds geruime tijd is er complete radiostilte over de voortgang:
geen berichten in de media, geen e-mailberichten naar de deelnemers en
geen informatie in het programma Tros Radar die e.e.a. geïnitieerd heeft.
Velen komen in financiële moeilijkheden en wachte met smart op
voorgangsberichten.
Vraag:
- hoe kunnen we informatie afdwinen over de status van de procedure
van de Stichting Leaseverlies?
- doordat het er naar uitziet dat de Stichtng in gebreke blijft:
kunnen we onze inleg ( Eur 45,-) terug eisen als teken voor protest op deze radiostilte?
Bedankt voor uw antwoord.
Hoogachtend,
Theo van den Heuvel
PS op de website van Tros Radar (www.trosradar.nl) kunt u bij FORUM
vele berichten lezen over het ongenoegen die onder de leden leeft doordat
er geen reaktie op e-mailverzoeken (voor meer infomatie) komt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Info vragen via Stichting De Ombudsman
Re: Info vragen via Stichting De Ombudsman
Beste Theo,
Ik heb je mailtje als voorbeeld genomen en ook een mailtje gestuurd naar Stichting de Ombudsman.
Ook heb ik weer een mailtje gestuurd naar [email protected] dat het nu wel eens tijd wordt om met antwoorden te komen.
Ik heb ze wederom verwezen naar dit forum.
Nu maar weer afwachten!!!!
M.v.g.
Yang
Ik heb je mailtje als voorbeeld genomen en ook een mailtje gestuurd naar Stichting de Ombudsman.
Ook heb ik weer een mailtje gestuurd naar [email protected] dat het nu wel eens tijd wordt om met antwoorden te komen.
Ik heb ze wederom verwezen naar dit forum.
Nu maar weer afwachten!!!!
M.v.g.
Yang
Re: Info vragen via Stichting De Ombudsman
Ook ik heb dit mailtje gestuurd naar de ombudsman. Als we dit allemaal gaan doen misschien dat er eindelijk wat schot in de zaak komt van de stichting leaseverlies.