LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Informatie Sprintplan

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
H. de Ruyter

Informatie Sprintplan

Ongelezen bericht door H. de Ruyter »

"Folders Sprintplan"

Folders Sprintplan
De vereniging GeSp is op zoek naar folders en advertenties van het product Sprintplan. De folders en advertenties zijn vanaf 1997 t/m 2001 uitgebracht. U kunt uw folders en advertenties,of copieen hiervan, sturen aan:
H. de Ruyter
Krommeakker 39
7421 GE Deventer
Bijvoorbaat onze hartelijke dank
H. de Ruyter

E.Maassen

Re: Informatie Sprintplan

Ongelezen bericht door E.Maassen »

Hallo,

ik las je oproep voor folders van spaarbeleg aangaande sprintplan.
Ik heb het volledige materiaal voor je ik kan het opsturen of naar je mailen .
Graag hoor ik van je wat je prefereerd.
Ook wil graag weten wat je bedoeling is met het gevraagde.

Groeten E.maassen

alida

Ongelezen bericht door alida »

Halla,

Ik heb ook een sprintplan van spaarbeleg.Toen de overeenkomst gesloten werd kreeg je een grantiecertificaaat van de waarde van de inleg. Voormijn gevoel hield dit in dat ze gartant stonden voor dit bedrag, dus dat je nooit kon verliezen behalve alle maandtermijnen die je betaald. 5 jaar lang 44,- Euro Ik ben ook hier waarschijnlijk ingeluisd, want als ik nu alles weer doorlees klopt er niets van dat gaantiecertificaat. Behalve vijf legioplannen dacht ik dit pak ik lekker mee. Maar een en al berog blijkt vervolgens!
groetjes en ook hier wil ik van op de hoogte blijven Alida

Ad

Ongelezen bericht door Ad »

Alida,

Ik weet niet precies wanneer je dat Sprintplan hebt afgesloten.
Als je geleend bedrag 100% gegarandeerd is kun je inderdaad alleen de maandbedragen verliezen. Blijkbaar ben jij al op de hoogte want dat je ook je maandbedragen kwijt kunt zijn heb ik tot mijn grote schrik later moeten ontdekken.

Marcel Peelen

Ongelezen bericht door Marcel Peelen »

Hallo E. Maassen,

Ik lees dat jij de folder hebt bewaard. Ik ben destijds (ik praat over eind 1998) afgegaan op een advertentie die bijna weklijks in het blad Voetbal International stond waarin melding werd gemaakt van het feit dat je aan het einde van de looptijd ALTIJD JE INLEG TERUG ZOU KRIJGEN. Inleg dus, geen garantiewaarde. Het enige risico dat je liep was de rente die je in die 5 jaar bij een bank wel zou hebben gekregen. Wat kon me eigenlijk gebeuren!
Ik ben dus ook zeer benieuwd naar de inhoud van die folder/advertentie want dat kan ik me na bijna 5 jaar eigenlijk niet meer herinneren.

groet en succes voor alle gedupeerden,
Marcel Peelen

Gesloten