LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] INGAAN OP AANBOD VAN DIE BOEVEN BENDE???

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Ron

INGAAN OP AANBOD VAN DIE BOEVEN BENDE???

Ongelezen bericht door Ron »

Wat ingaan op het aanbod??? Welk aanbod? Noem je dit een aanbod? Ze gaan gewoon verder met het misleiden van de mensen die al zo gedupeerd zijn. Je gaat tijdens het lezen zelfs even hopen dat de beurs nog verder instort, zodat de restschuld nog groter wordt zodat je nog meer callopties CADEAU krijgt van ze. Wat zijn ze goed hé?
De plomp in, en ik stuur ze volgende maand als mijn 2 contracten aflopen nog één (aangetekende brief) met de mededeling dat ik de restschuld van Dexia eis als soort van smartegeld.

Groet, Ron

Dennis

Re: INGAAN OP AANBOD VAN DIE BOEVEN BENDE???

Ongelezen bericht door Dennis »

Ron,

Ik sluit bij je aan.

groeten

Dennis

piet

Ongelezen bericht door piet »

Niet betalen en niet ingaan op het aanbod van Dexia is nu de beste keus.
Waarom ?
Is er al iemand die een deurwaarder heeft gezien ?
Is er al iemand die meer heeft gemerkt dan dreigementen van Dexia ?
Ik weet het antwoord.. NEE !
En waarom niet?, dexia weet dat ze dit verliezen, ze zullen met een tussenoplossing komen zoals afbetalingsregelingen.
Wij moeten allemaal weigeren te betalen.
Hallo, politiek Den Haag: stop de dreigementen van de "aanbieders". Opschorting van betaling restschuld en termijn betaling als het depot leeg is.
Samen zijn wij sterker als je denkt !!
O, ja ,dexia en spaar select.. de acties komen!!

Kan dexia eisen dat de partner meetekent op het aanbod.
Als ik accoord ga met het aanbod en alleen teken en dexia keurt het af, staan zij dan juridisch sterk?
Ik heb gebeld met dexia hierover, voordat het gesprek begon heb ik hun erop gewezen dat ik het gesprek opnam.Hij was zeer verbaasd en vroeg der reden.Ik heb hem verteld dat het de zelfde reden was die hun gebruikten, nl misverstanden achteraf voorkomen.
Eerst heb ik mijn ongenoegen geuit over het feit dat ik verwacht wordt de brief terug te sturen, ook als ik niet accoord ga, dit is onnodig en brengt mensen alleen maar nog meer in verwarring.Op zijn antwoord dat dit voor de statistieken was en ze dan weten hoeveel mensen niet accoord gaan, zei ik dat dit onzin was, want als je weet hoeveel brieven je hebt verstuurd en je weet hoeveel mensen dit hebben geaccepteerd, weet je dus ook hoeveel mensen het aanbod niet hebben geaccepteerd.
Vervolgens vertelde ik hem mijn stelling dat ik zelf het contract was aan gegaan, alleen had getekend en dus ook alleen op het aanbod hoefde in te gaan, zonder handtekening van mijn partner.
Hier was hij (dexia) het niet mee eens, dexia eist een handtekening van de partner , zo niet gaat het aanbod niet door.Mijn vraag: Kunnen zij dit zo stellen ?
Ik zei hem dit tweeslachtig te vinden, een handtekening partner niet nodig voor het contract maar wel voor een aanvulling zoals het aanbod.
Hij vond dat dexia dit wel zo kon stellen en toen ik hem zei dit niet te accepteren en juridisch dit uit te zoeken werd hij zenuwachtig en verbood mij gebruik te maken van het opgenomen gesprek, tevens wilde hij mij doorverbinden met een van zijn bazen.
Ik vroeg hem of datgene wat hei zei ook de mening was van dexia. Hierop zei hij ja, waarop ik zei dat het dus niet nodig was om iemand erbij te halen, want de mening van dexia is mij duidelijk.Dit in het kort het gesprek, het hele gesprek was langer en harder/ emotioneler.
Blijft mijn vraag: ik heb alleen getekend, dexia komt met aanvullingen/ voorstel, dus is mijn handtekening alleen voldoende.
Of kan dexia keihard eisen dat de partner meetekent, anders gaat het voorstel niet door en moet je je restschuld in een keer afbetalen.
Wie weet het ?

Ron

Ongelezen bericht door Ron »

Piet,

Zij kunnen alles eisen, maar verder niet belangrijk toch? Je betaald toch ook niet, dus laat ze verder.
Ik wil wel zeggen dat de mensen die er niet van kunnen slapen beter de restschuld kunnen betalen, want al die stress is niet goed voor je gezondheid.

Sterkte allemaal,

Gesloten