LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ingestonken???

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Ineke de Bruijn

ingestonken???

Ongelezen bericht door Ineke de Bruijn »

Wij hebben bij de Amev een ABC-spaarplan, dan leg je bijv. fl. 100,-- per maand in en dan krijg je na 12 jaar een goede som uitgekeerd. Wij waren in de veronderstelling dat Leio-lease ongeveer hetzelfde was. Er nooit bij nagedacht dat we waren aangemeld bij het BKR TE Tiel, en er zeker nooit bij nagedacht dat we bij moesten betalen. Eigenlijk dachten we altijd dat we superdom waren, maar we zijn er gewoon ingestonken. 4 juni loopt er een winstverdubbelaar af en in oktober 2003 een winstverdriedubbelaar, dat wordt bijbetalen.

Willems R

Re: ingestonken???

Ongelezen bericht door Willems R »

Beste Ineke de Bruijn,

4 juni loopt uw contract af en volgens U wordt het dan "betalen".
Onafgezien van het feit, dat gebleken is --dat Legio een oplichter is, dus u kunt op grond hiervan een klacht in dienen bij de opgerichte Stichting (bijdrage 45 euro)--
kunt u zich beroepen op de clausule "verlengingsgarantie".
D.i. : u hoeft uw aandelen niet te verkopen met verlies, u kunt het contract verlengen in afwachting van betere tijden dus betere koersen om dan te verkopen; inmiddels kunt u wel rustig overwegen, welke stappen u gaat nemen tegen deze Legio ratten.

Veel succes en sterkte Ineke!!!

Bert Kamander

Ongelezen bericht door Bert Kamander »

Beste heer Willems,

Ik hang persoonlijk het beginsel "onschuldig tot het tegendeel bewezen is" aan. Natuurlijk hoop ook ik niet ten onrechte bij te moeten betalen, maar als Legiolease correct gehandeld blijkt te hebben, heeft u wel heel erg nare dingen gezegd. Dat wil ik niet op mijn geweten hebben. Wij hoeven alleen maar te zeggen dat wij vinden dat we niet voldoende draagkracht hebben (hadden) om een leaseproduct af te sluiten (en dus stupide waren om met Legiolease in zee te gaan) en vervolgens moet Legiolease zich in allerlei bochten wringen om het tegendeel te bewijzen. Geef ze daar nou rustig een kans toe voordat u ze uitscheld. Mochten ze fout hebben gehandeld dan merken ze dat heus wel. Uw voorbarige veroorderlingen dragen daar niets toe bij.

Het beste,
Bert

pwj.hoozemans

Ongelezen bericht door pwj.hoozemans »

Geachte Mevrouw de Bruyn,

Uw winstverdubbelaar loopt per 4 juni af zegt U.

Voor het geval dat Uw contract bestaat uit aandelen van
abn/amro,kpn en tpg weet U dan wel zeker dat U hiervoor moet bijbetalen?

Met vriendelijke groet,
Pwj.Hoozemans.

R.Willems

Ongelezen bericht door R.Willems »

Kamander, nu moet je eens goed luisteren!Je heb kennelijk er een hobbie van gemaakt, overal met je neus tussen te zitten zonder enige zinnige dingen te zeggen dan met de wolven mee te huilen, waarvoor je kennelijk door Legio vergoedt wordt! Probeer nu eens goed te lezen en begrijpen wat er hier staat: Indien jij naar de beurs stapt, koop je aandelen met een opgebranden koers, die terug zullen vallen naar hun gemiddelde en zeker jaren niets meer opleveren of koop je trentmatige aandelen, waarmee je een graantje zou kunnen meepikken bij de beursschommelingen?
Je weet kennelijk zeer goed wat Legio uitgespookt heeft, en ik zeg het is bedrog. Zonder twijfel ben jij een verlengde van hen, een geheime agent, die overal op de site de slachtoffers onderkruipt met onzinnige aan en opmerkingen, waarvoor je kennelijk door Legio vergoed wordt. Je speelt een onfrisse spel en het is goed voor je om hiermee te stoppen!

complottheorie

Ongelezen bericht door complottheorie »

Geachte "heer" Willems,

Na een tijd als gewoon toeschouwer het forum gevolgd te hebben, moet mij toch van het hart dat u er een wel erg vergezochte complottheorie op na houdt. Het enige aandeel dat Legio beter niet in het pakket op had kunnen nemen was KPN, maar om nu te beweren dat alle aandelen bij voorbaat al kansloos zijn, is echt onzin. U zult dit wel weer afdoen als een stelling van iemand die geen kennis van zaken heeft, zoals u alle kritiek op uw stellingen afdoet, maar als u nu even goed bij uzelf te rade gaat, weet u wel beter.

Gegroet.

vanaf juli 2002 iets arme

Ongelezen bericht door vanaf juli 2002 iets arme »

zucht...
Gaat het niet om (a) misleidende reclame voor financiele producten en (b) het eventueel bewust duur aankopen en goedkoop verkopen van instanties als Legio Lease?

Of zit ik ernaast als leek?

Bert Kamander

Ongelezen bericht door Bert Kamander »

Meneer Willems toch!

Begint u nu zelfs te dreigen? U bent de realiteit echt volstrekt uit het oog verloren. Waarom mag ik mijn objectieve mening hier niet verkondigen? Waarom mag ik niet relativeren en op sommige punten kiezen voor Legio en op andere voor Leaseverlies? Daarmee schaad ik uw zaak toch niet? Ik vind het erg jammer dat u deze forums probeert te 'bezitten' op uw eigen treurige wijze.

Ik heb mijn mening inmiddels wel duidelijk gemaakt geloof ik, dus ik zal de forums verder passief volgen. Dat u hier nog enkele weken huishoudt om uw compleet onduidelijke en onrealistische standpunten te verkondigen begrijp ik. Wellicht dat iemand er uiteindelijk nog iets van begrijpt ook!

Sterkte met uw strijd tegen de wereld, maar vooral uzelf, meneer Willems.

Alle anderen veel succes!
Bert

R.Willems

Ongelezen bericht door R.Willems »

Ach, Kamander,

Ik leef mee met alle gedupeerden; het is niet voor mij zelf, want ik heb een wind aan jou, probeer een klein beetje respect op te brengen voor minder prettige situatie van anderen, zij zullen jou dankbaar onder deze omstandigheden, gribuste narcist!

....

Ongelezen bericht door .... »

up

el

Ongelezen bericht door el »

Rot op met die oude troep mafkees.

Gesloten