LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Intermediairs en Dexia medewerkers zullen hun huizen moeten

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
gvd

Intermediairs en Dexia medewerkers zullen hun huizen moeten

Ongelezen bericht door gvd »

Ik voorspel het volgende: Het kan lang of kort duren maar Eegalease gaat de rechtszaak winnen en vervolgens Leaseverlies ook. Dit betekent dat al die honderd duizenden contracten zullen worden vernietigd. De commissies die de intermediairs kregen waren gebaseerd op een percentage van de omzet. Als de omzet nul is, is de commissie ook nul en zal Dexia de commissie terugvorderen. De intermediairs hebben hun bij elkaar bedrogen centjes allang uitgegeven en zullen op zwart zaad komen te zitten en zullen o.a. hun huizen moeten verkopen..... Ook de Dexia medewerkers zullen hun winstdeling moeten terugstorten, immers er is alleen maar verlies geleden, en hen wacht hetzelfde lot.

De voormalige lease-loosers hebben hun centjes inmiddels terug en willen 'iets terug doen' voor de o zo gedupeerde intermediars, ze doen een 'aanbod' waarbij de voormalige intermediairs hun commissie rente vrij kunnen terugbetalen op voorwaarde dat ...(ik zou zeggen plaats maar en laat je fantasie de vrije loop)

Maarten

Re: Intermediairs en Dexia medewerkers zullen hun huizen moeten

Ongelezen bericht door Maarten »

Dit roept bij mij wel de vraag op of het net als bij bepaalde levensverzekeringen zo is dat de tussenpersonen van effectenlease contracten een bepaalde 'inverdien'-termijn hebben. Wie weet dat?

reactie op gvd

Ongelezen bericht door reactie op gvd »

Gvd,

Dan mag Jurgen Weber van Payback beginnen met het kwijtschelden van de geleden verliezen die hij de mensen heeft aangedaan. Eerst verkopen en de provisie opstrijken en nu schijnheilig een stichting oprichten.

Groeten hoor

Albert

Ongelezen bericht door Albert »

gvd walgelijke lafaard.

gvd

Ongelezen bericht door gvd »

En waarom dan wel Albert? Je mag me ook direct een mailtje sturen om het forum niet verder te vervuilen

Albert

Ongelezen bericht door Albert »

Is niet door mij geplaatst.

Gesloten