Dat je op basis van Legio's prachtige folders, die inmiddels erg onzorgvuldig en onvolledig blijken te zijn, intekent op bijv. de winstverdriedubbelaar a f 250,-.
Dat je daarna op bijv. 6 juni 2000 bericht krijgt dat er op 5 juni 2000 aandelen zijn gekocht op jouw naam, en dat je terwijl de aandelen dus al aangekocht zijn, dan pas het gehele contract te zien krijgt, waar je dus niet meer onderuit kan!
Is dat bij jullie ook zo gegaan?
Prettig weekend allemaal,
Ester
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Is het niet vreemd? Reakties graag!
Re: Is het niet vreemd? Reakties graag!
Hallo Ester,
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt.
Je moet toch eerst het contract getekend teruggezonden hebben voor zij tot aktie zijn overgegaan?
Met vriendelijke groet
PWJ.Hoozemans.
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt.
Je moet toch eerst het contract getekend teruggezonden hebben voor zij tot aktie zijn overgegaan?
Met vriendelijke groet
PWJ.Hoozemans.
Hoi Ester,
Bij mij ook zo gegaan, pakketten aangekocht dd 22-12-2000, lease-overeenkomst getekend dd 06-01-2001. Achteraf wel raar
Gr. Simon
Bij mij ook zo gegaan, pakketten aangekocht dd 22-12-2000, lease-overeenkomst getekend dd 06-01-2001. Achteraf wel raar
Gr. Simon
Dame en heren,
Het is zo dat Legio de aandelen aankoopt voordat u een contract tekent. Legio doet dat, omdat ze op het contract dan de juiste aankoopkoersen en het juiste maandbedrag kan vermelden. Ze is dit vanwege een bepaalde wet (weet niet precies welke meer) verplicht, omdat je anders als klant niet precies weet wat je aanschaft.
Vriendelijke groet,
Vrind.
Het is zo dat Legio de aandelen aankoopt voordat u een contract tekent. Legio doet dat, omdat ze op het contract dan de juiste aankoopkoersen en het juiste maandbedrag kan vermelden. Ze is dit vanwege een bepaalde wet (weet niet precies welke meer) verplicht, omdat je anders als klant niet precies weet wat je aanschaft.
Vriendelijke groet,
Vrind.
Beste PWJ,
Allereerst heb ik tot 3 of 4 x toe die mooie paarse folder + antwoordkaart gekregen (postterreur :-)), en ja, die heb ik uiteindelijk ingevuld, 3 jaar a f 250,-.
Pas daarna kreeg ik een brief dat aandelen op mijn naam waren gekocht, daarbij zat dan het contract, waar je dus in wezen niets meer tegen kan doen, want aandelen zijn al aangeschaft.
Allereerst heb ik tot 3 of 4 x toe die mooie paarse folder + antwoordkaart gekregen (postterreur :-)), en ja, die heb ik uiteindelijk ingevuld, 3 jaar a f 250,-.
Pas daarna kreeg ik een brief dat aandelen op mijn naam waren gekocht, daarbij zat dan het contract, waar je dus in wezen niets meer tegen kan doen, want aandelen zijn al aangeschaft.
Beste Vrind,
Raar blijft het dat er iets aangekocht wordt, (op basis van een antwoordkaart), voordat jezelf het uiteindelijke contract waarin alle voorwaarden en condities, onder ogen krijgt?
En iedereen alvast een prettig weekend
Raar blijft het dat er iets aangekocht wordt, (op basis van een antwoordkaart), voordat jezelf het uiteindelijke contract waarin alle voorwaarden en condities, onder ogen krijgt?
En iedereen alvast een prettig weekend
Nee Ester dat is niet waar.Ik denk dat ook in jouw contract artikel 11 is opgenomen waarin vermeld wordt dat als je niet binnen 30 dagen reageert middels een handtekening,de overeenkomst als niet gedaan wordt beschouwd.
groetend,
Pwj.Hoozemans
groetend,
Pwj.Hoozemans