LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is nu verlengen zo dom?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
silvia

Re: Is nu verlengen zo dom?

Ongelezen bericht door silvia »

ik heb in juni verlengd en denk er nu over mijn aandelen over te nemen. ik ga het geld lenen voor 5% rente (dus minder dan bij dexia!) en koop de aandelen. Dan kan ik zelf beslissen wanneer ik ze verkoop, ook al duurt dat nog 10 jaar! mijn bedrag is gelukkig niet zo hoog, 7800 euro en ik hoop dat ik deze lening dat binnen 2,5 jaar heb afgelost.

Agnes

Ongelezen bericht door Agnes »

Verlengen =niet gelijk aan al je rechten opgeven, als je het op de "oude manier" doet en niet volgens het Dexia aanbod. SLV kan wat voor je blijven betekenen tot voor de verlenging. Met het verlengen ga je willens en wetens opnieuw het contract aan en is vanaf dat moment voor je eigen risico. Voor de eegaleasers is verlengen misschien wel helemaal zonder risico als de eega niet meetekend op het keuzeformulier dat je bij afloop van je contract krijgt. Die geeft dan nog steeds geen toestemming en kan zich nog steeds op de vernietigingsverklaring beroepen?

Hennie

Ongelezen bericht door Hennie »

verlengen zou ik nooit doen nu met die oorlog ik denk dat het alleen maar slechter wordt mijn contract is nu verlopen ik wacht het af

djessie

Ongelezen bericht door djessie »

Maar je moet toch voor de datum dat je contract afloopt een keuze kenbaar maken?
Graag reactie! (ik ben niet op het aanbod ingegaan)

!

Ongelezen bericht door ! »

!!!!!!!!!!!!!!

Henk.S

Ongelezen bericht door Henk.S »

El
Nee dit is niet het aanbod die lig bij mijn in de kast en blijft daar liggen.
Mijn contrat loopt 4 mei af en ik moet gewoon een keuze maken of ik mijn contract veleng of de aandelen overneem of de schuld te betalen. Dit ging dus niet om het dexia aanbod. Bij verlengen betaal ik 7 procent op jaar basis en de dividend word aan mijn uitgekeert.

Dit is wat leaseverlies er over zegt.

303. Moet ik de overeenkomst die binnenkort afloopt conform het voorstel van Legio Lease verlengen?
Als u besluit de overeenkomst met Legio Lease te verlengen dan betekent dit dat u feitelijk een nieuw contract aangaat en de beleggingsrisico's die u loopt op grond van het lease-contract willens en wetens opnieuw aangaat. Dit betekent dan ook dat eventuele koersverliezen na de verlenging geheel voor risico komen van de belegger en dus niet voor aanmelding bij de Stichting in aanmerking komen. Koersverliezen vóór de verlenging blijven wel in aanmerking komen voor aanmelding bij de Stichting.

De Stichting wijst erop dat het bovenstaande geen beleggingsadvies inhoudt. De vraag of verlenging in uw persoonlijke situatie wenselijk en/of haalbaar is, is een beleggingsbeslissing waarover u contact zou kunnen opnemen met een beleggingsadviseur.

Hans1

Ongelezen bericht door Hans1 »

Nog steeds geen zinvolle bruikbare zntwoorden op dit flink gevulde forum.......

Forum is ook niet echt overzichtelijk, omdat iedereen steeds nieuwe berichten gaat plaatsen (over vaak dezelfde zaken die al op het forum staan).

leni

Ongelezen bericht door leni »

hoe sluit ik me aan bij die gedupeerde groep en wat zijn de consequenties, mijn contract loop over een maand af en ik moet 25.oooeuro royaal betalen en dat kan ik niet. wat moet ik nu doen? verlengen?want het zal wel aantrekken!! hoe doe ik dat en kan ik er dan nog van af?

Henk.S

Ongelezen bericht door Henk.S »

Leni

http://www.leaseverlies.nl
En als je echtgenoot niet mee heeft getekend.
http://www.eegalease.nl

Agnes

Ongelezen bericht door Agnes »

voor Tamara

Sara Etty

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Wat verlengen betreft. Wat ik me afvraag is hoe je nog denkt te kunnen spreken van dwaling, bijvoorbeeld, wanneer je nu bewust dezelfde omstandigheden en voorwaarden wel aanvaard en rechtsgevolg geeft. Mijns inziens is een consequent standpunt beter. Je kunt zogezegd niet van twee walletjes eten.

Tamara

Ongelezen bericht door Tamara »

Hartelijk dank Agnes en Sara
sara, ik kan toch onder protest tekenen omdat ik de andere opties onaanvaardbaar vind, terwijl ik me beroep op behoud van alle rechten tot einddatum. Vanaf verlenging is dan inderdaad echte eigen risico maar m.i. mogelijk de beste van alle slechte.

Sara Etty

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Andere opties: ls je die serieus wilt benaderen past dit daar m.i. niet echt in. En 'onder protest' vrijwillig een door jou betwist en volgens jou onaanvaardbaar contract verlengen lijkt mij persoonlijk moeilijk te verklaren, al doe je dat 'onder protest'. Het is allemaal heel ingewikkeld. Overleg met een advocaat voordat je keuzes maakt die je misschien gaat betreuren.
Sterkte hiermee,
Sara

Gesloten