LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is nu verlengen zo dom?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Hans

Is nu verlengen zo dom?

Ongelezen bericht door Hans »

Hiermee bedoel ik vooral om tijd te winnen. Verder betreft het in mijn geval o.a.Ahold, dat over enige tijd best wel weer zal bijtrekken. Ondertussen is er dan wellicht een uitspraak van Eegalease. De uitspraak geldt volgens de leaseverlies website dan nog steeds voor het eerste gedeelte, want verlengen is volgens hun gewoon een nieuw contract afsluiten.
Graag reacties!

Roos

Re: Is nu verlengen zo dom?

Ongelezen bericht door Roos »

Natuurlijk trekt de beurs ooit weer aan, alleen duurt dit waarschijnlijk vele jaren. De kans bij verlenging is hierdoor, dat je schuld (misschien) nog groter wordt dan die al was. Persoonlijk verleng ik niet om die reden, bovendien heb ik geen zin om opnieuw een contract aan te gaan met Legio.

Yvonne

Re: Is nu verlengen zo dom?

Ongelezen bericht door Yvonne »

Dan kun je beter kiezen voor overname met behoud van je rechten. Bij overname heb je de vrijheid er uit te stappen wanner je dat zelf wilt, en kun je dit ook in delen doen. Dus bijv. eerst ABN Amro, daarna ING en dan pas Ahold. Ook hoef je niet alle aandelen van een en dezelfde tegelijk te verkopen, maar kun je dit ook splitsen.
Bij verlenging blijf je maandelijkse termijnen met rente betalen.

Gesloten