Zijn jullie ook zo vreselijk geschrokken van de jaaropgave?
Blijkt ineens dat ik een torenhoge schuld heb opgebouwd.
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Bekend gevoel???????
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Jaaropgave
-
toetje
Re: Jaaropgave
Gieskes de moed niet verliezen.Nu dat ik het bericht van Aegon in de telegraaf hebt gelezen en zij zelf de mensen hun geld gaan terugbetalen vindt ik dit toch een bewijs dat ze zelf ook wel weten dat er veel verkeerd is gegaan.Met ze allen doorgaan dexia bestoken met klachten en niet betalen wij zijn met zo veel mensen die kunnen ze niet negeren.Wij willen ons recht.Toet
-
johanne
ik ben me rot geschrokken, ik was niet voorbereid op een enorme schuld, ik dacht dat ik hooguit het risico liep mijn maandelijkse termijnen te verliezen.... Ik zit nu wel diep in de put moet ik zeggen. Mijn man ziet het nog niet helemaal hopeloos in maar ik wel, het voelt alsof ik jaren voor niets heb gewerkt... Het rare is dat ik dit gigantische risico niet bewust heb genomen, ik wist dit dus echt niet. Ik voel me dus erg bedrogen. Maar ja, ik heb wel zelf die fout gemaakt. Ik voel me echt zwaar waardeloos.
-
john
Nee, Johanne, jij hebt die fout gemaakt door de valse voorlichting van Dexia/Legio. Sluit je aan bij de Stichting leaseverlies en eegalease. Aegon heeft nu ook al vele klanten schadeloos gesteld. Dexia zal ook volgen.
Blijf hoop houden,
Gr. John
Blijf hoop houden,
Gr. John
-
Ruud930
Heb 5 minuten geleden per post ook de jaaropgave gekregen, heb op mijn 3 contracten een schuld van ongeveer 20.000 euro, en dat als student zijnde met een "inkomen" van net 350 euro per maand!!
Wanneer ik nu naar een bank zou stappen (rabo, sns, abn, postbank) krijg ik misschien met pijn en moeite 1.000 euro geleend, maar bij Dexia was het wel mogelijk 40.000 euro te lenen, dan klopt er hier toch iets niet of wel dan?!
m.v.g. Ruud930
Wanneer ik nu naar een bank zou stappen (rabo, sns, abn, postbank) krijg ik misschien met pijn en moeite 1.000 euro geleend, maar bij Dexia was het wel mogelijk 40.000 euro te lenen, dan klopt er hier toch iets niet of wel dan?!
m.v.g. Ruud930
-
bram
Ruud
Trek het je niet aan, er klopt niets van
De situatie begint aardig ridicule vormen aan de nemen.
De situatie ziet er misschien voor jou hopeloos uit, maar dat geldt ook voor Dexia. Dit is door Dexia ook niet vol te houden, echt niet.
Dus, verwen jezelf met een chinees, betaal je restschuld niet, en zorg in ieder geval dat je geen afstand doet van je rechten.
Trek het je niet aan, er klopt niets van
De situatie begint aardig ridicule vormen aan de nemen.
De situatie ziet er misschien voor jou hopeloos uit, maar dat geldt ook voor Dexia. Dit is door Dexia ook niet vol te houden, echt niet.
Dus, verwen jezelf met een chinees, betaal je restschuld niet, en zorg in ieder geval dat je geen afstand doet van je rechten.