LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jammer hoor!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
JoopB

Jammer hoor!

Ongelezen bericht door JoopB »

Geachte forumlezers/bezoekers,

Een jaar geleden ongeveer was dit forum een plaats om informatie uit te wisselen en elkaar een steuntje in de rug te geven.

Inmiddels schijnen er een hoop mensen het nodig te vinden dit forum te misbruiken met vuiligheid en scheldpartijen.

Ik weet wel dat er in Nederland een "beperkte" vrijheid van meningsuiting is toegestaan (sommigen noemen het "democratie"), maar mensen willens en wetens kwetsen valt daar echt niet onder.
De goede berichten zijn schaars en de houding van Dexia star maar betekent dat nu dat we elkaar maar moeten affikken?
Dat is wat ze bij Dexia graag willen en daarom gooien medewerkers van Dexia steeds olie op het vuur waar weer veel mensen intrappen en aangestoken worden.

Laten we proberen in ieder geval een POGING te doen er weer een fatsoenlijk forum van te maken. We kunnen beginnen met al die vuilspugers te negeren.
Als er geen antwoord op hun vuiligheid word gegeven verdwijnt hun bericht ook weer snel van het beeldscherm.

Dat het allemaal een langdurig verhaal gaat worden weten we al vanaf dag 1 en waarom roept men nu steeds om informatie. Informatie naar buiten brengen is vrijgeven van je actieplannen, daar zit de tegenpartij dus op te wachten. Dus SLV, lekker achter de schermen blijven en rustig doorknabbelen aan de stoelpoot van Dexia.

Of je nu wel of geen vertrouwen in SLV, pay-back of Eegalease hebt, we zullen toch moeten wachten en hopen dat de schade voor sommigen gedupeerden niet onoverkomelijk gaat worden .

Misschien moeten we met zijn allen iets ondernemen voor de mensen die absoluut in de problemen komen of zijn gekomen. Dat lijkt mij een beter tijdverdrijf als het moedwillig pijn doen van gedupeerden.

Begrip voor elkanders situatie.

Met vriendelijke groet,

Joop Bolkestein

toetje

Re: Jammer hoor!

Ongelezen bericht door toetje »

Ik reageer allang niet meer op die mensen.Dan hebben ze ook geen plezier.Gewoon negeren.toet

rob v.d.

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Ik heb nog wel eens de neiging ... maar dan spreek ikmezelf vermanend toe: NIET DOEN !!!!

Jo.

Ongelezen bericht door Jo. »

Joop ik ben het voor 300% met je eens.

up

Ongelezen bericht door up »

up

john bob

Ongelezen bericht door john bob »

Vind ik ook gewoon links laten liggen.

weegschaal

Ongelezen bericht door weegschaal »

Beste JoopB en alle anderen

Ook ik had me teruggetrokken van dit forum wegens de vele postings die het lezen niet waard waren en de goedwillende mensen die voor alles en nog wat uit zijn gemaakt.
Maar omdat ik regelmatig wordt geconfronteerd met Dexia en Legio ivm het niet betalen van onze restschuld, kan ik het niet laten toch weer alles te lezen.
Daarom wil ik je laten weten dat ik het ook volledig met je eens ben.

Jan-Willem

Ongelezen bericht door Jan-Willem »

Gelul.

JoopB

Ja Jan Willem, noem het maar gelul maar er was een goede kring mensen/gedupeerden die heel ver ging in het opzoeken en uitzoenen van zaken, wets artikelen enz. Daar is gelukkig nog de kern van over maar die regelmatig zo ontzettend afgezeken dat je je moet afvragen of normen en waarden niet veel te ver overschreden worden. Iedereen is boos, maar dat hoeven we niet op elkaar af te reageren. Dus als je het er niet mee eens bent is dat je goed recht, maar houdt het beleeft.

Groet,

JoopB

JoopB

uitzoenen moet natuurlijk uitzoeken zijn

Gesloten