Wat voor mij interessant is (uitgaand van de aanname dat SLV wint en dat de meeste de restschuld dus tijdelijk voorschieten) of Dezia dan in staat is om te te betalen? Of iw het nu geld weggbrengen en deze zowieso kwijt zijn?
gr.Barry
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kan Dexia wel betalen?
Re: Kan Dexia wel betalen?
Die vraag stel ik mij ook steeds.
Het lijkt mij raadzaam als een accountant of fiscalist of ander persoon met een opleiding van de SLV eens gaat onderzoeken wat er uberhaupt haalbaar is bij Dexia.
Alvorens ons in allerlei procedures te storten waar misschien bij winst nog steeds geen stuiver te halen valt.
Als dat onverhoopt zo blijkt te zijn kunnen we beter wel op het voorstel ( of een goede schikking )ingaan.
Wat heeft procederen nou voor een zin als je er uiteindelijk alleen maar slechter van kan worden
Dat is hetzelfde als op je grafsteen zetten; Hij had wel voorrang!
Het lijkt mij raadzaam als een accountant of fiscalist of ander persoon met een opleiding van de SLV eens gaat onderzoeken wat er uberhaupt haalbaar is bij Dexia.
Alvorens ons in allerlei procedures te storten waar misschien bij winst nog steeds geen stuiver te halen valt.
Als dat onverhoopt zo blijkt te zijn kunnen we beter wel op het voorstel ( of een goede schikking )ingaan.
Wat heeft procederen nou voor een zin als je er uiteindelijk alleen maar slechter van kan worden
Dat is hetzelfde als op je grafsteen zetten; Hij had wel voorrang!
Ik denk dat we al tevreden moeten zijn als de restschuld wordt kwijt gescholden.
Restschuld kwijt schelden..... leuk idee, maar dat zie ik echt niet gebeuren.
Alleen restschuld? Gebaseerd op het feit dat Dexia haar 'klanten' misleidt zou ik reschuld en inleg en rente pas genoeg vinden.