| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kat in de zak maar pas op de gaten
-
dhr.a de croos
kat in de zak maar pas op de gaten
gedupeerde we strijden door met leaseverlies jullie hebben
het allemaal kunnen horen en zien.vrgr.andre de croos.
het allemaal kunnen horen en zien.vrgr.andre de croos.
-
Fenna
Re: kat in de zak maar pas op de gaten
Inderdaad. We moeten voet bij stuk houden. Niet in zee gaan met Dexia. Houd moed dan kunnen we de schade beperkt houden.
-
Simon P.
Leuk bedacht en ik zou niets liever willen maar ik betaal nu al een schuld af à 405 Euro in de maand en in mei komt daar mijn vrouw nog eens bij met een schuld van 17.000 Euro zoals het er nu uitziet. Leuk dat door strijden maar wie hoest dat nog op? Ik heb niet de illusie dat de SLV nog gehoor vindt bij Dexia om hun klanten coulant te behandelen. Het houdt gewoon op. Gelukkig hebben wij geen eigen huis. Geen auto en geen spaarrekening. Ons spaargeld is volledig opgegaan aan inleg op twee winstverdriedubbelaars. Wij houden het voor gezien. Geen cent meer en lenen gaat gelukkig ook niet ( zegt onze bank )want we hebben nu aan de BKR opgegeven dat we samen 23.000 Euro schuld hebben bij Dexia. Geef dat allemaal op dan valt er niets te lenen en ook niets te halen voor Dexia.
-
ener
Beste Simon.
Zorg dat je lid wordt van de Stichting. Laat het desnoods op een rechtszaak aankomen, dan moeten er uitspraken worden gedaan die uiteindelijk beter zijn dan steeds maar blijven betalen. Er zijn je al 44.000 mensen voorgegaan en ook die hebben goede hoop dat het goedkomt!
Zorg dat je lid wordt van de Stichting. Laat het desnoods op een rechtszaak aankomen, dan moeten er uitspraken worden gedaan die uiteindelijk beter zijn dan steeds maar blijven betalen. Er zijn je al 44.000 mensen voorgegaan en ook die hebben goede hoop dat het goedkomt!
-
janine
Kijk vanavond radar en zie legiolease kregen net van de week een brief van dexia of gedupeerden en regelingen. Had geen idee waar die persoon het over had gezien ik niet het nieuws zo volg. Maar beter wel had kunnen doen. Ook wij hebben dus achter zo'n leuke regeling. Wij spaarden voor mijn vriend zijn pension zeg maar zo'n 100 gulden nu 45 euro. hoor het die man ( tussenpersoon labouchere) ach waarom zo sparen en niet beleggen levert veel meer op zie die auto staan heb ik daar van gekocht. Nou geweldig toch bedoel geld voor een nieuwe auto hebben we niet dus waarom niet sparen zo voor een goede. We zouden dan sparen van dat geld wat we inlegden en intussen beleggen met een gedeelte ervan. We zouden dan een mooie spaarcent hebben na 3 jaar. Nu blijkt dat we voor 18000 gulden ( euro z'n 8500?) Niks sparen gewoon geld betalen en er niks voor terug krijgen en aan het eind van het verhaal als je aandelen ( die bij ons veel te duur zijn ingekocht) nog schuld overhoud je die ook nog kunt betalen. Dus schieten we er eingelijk niks mee op we maken alleen maar verlies.
-
dhr.a de croos
p.simons,gewoon niet betalen de maand lasten,ik zelf heb ook al twee incasso doorgestuurd naar mijn rechtsbijstandsverzekering ARAG/D,wat jij moet doen inderdaad aansluiten bij leaseverlies. vrgr.andre de croos
-
rob v.d.
hr. De Croos,
Speelt er wel eens iets anders door uw gedachten?
m.vr.gr. Rob v.D.
Speelt er wel eens iets anders door uw gedachten?
m.vr.gr. Rob v.D.
-
Verstandig
Rob,
De man is ziek, ernstig ziek.
M.vr.gr.
De man is ziek, ernstig ziek.
M.vr.gr.
-
dhr.a de croos
verstandig,ik kan nooit zieker zijn dan jij met je uitspraken en vooral als iemand de waarheid spreek.
rob.v.d.,er zijn ook andere onderwerpen hoor;maar wat wel
op valt ik kan tenminste een oude bericht naar voren halen
zonder schade hier aan te hebben.vrgr.andre de croos
rob.v.d.,er zijn ook andere onderwerpen hoor;maar wat wel
op valt ik kan tenminste een oude bericht naar voren halen
zonder schade hier aan te hebben.vrgr.andre de croos
-
Jan
Verstandig: Als de Croos net zo spreekt/denkt als hij zich hier op het forum uitdrukt, vrees ik dat je gelijk hebt.
-
toeschouwer
Het kan geen kwaad Jan de bijdragen van Verstandig er eens op na te slaan.Het zal zeker je mening over hem doen veranderen.
-
dhr.a de croos
toeschouwer,naamloosgedupeerde het is een hele zet hoor.vrgr.andre de croos
-
dhr.a de croos
allemaal,het weekend is voorbij we gaan weer aan het werk;
het leven gaat door ook in slechte tijden.Daarom moet houden en blijf geloven in je zelf.vrgr.andre de croos
het leven gaat door ook in slechte tijden.Daarom moet houden en blijf geloven in je zelf.vrgr.andre de croos
-
dhr.a de croos
allemaal,het is weer weekend;we kunnen weer.vrgr.andre de croos