LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] keuze formulier

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
h

keuze formulier

Ongelezen bericht door h »

ik weet nog steets niet wat ik met het keuzefomulier moet
of niet op reageren of tekenen onder protest
als ik teken,keur ik volgens mij de restschuld goed

hans

Re: keuze formulier

Ongelezen bericht door hans »

Niet tekenen is mijn advies!!!
Doormiddel van het formulier zet Dexia de mensen voor het blok,en snijdt zo de weg af om via een juridische procedure alsnog te komen tot een rechtvaardige afwikkeling
van de zaak rond de problemen met legioleasekontrakten.
Als je het formulier goed leest, lees je dat als je er opmerkingen in plaatst bij je handtekening( van onder protest en onder voorbehoud ) dit het keuzeformulier ongeldig maakt.
Niet reageren dus!
Niet tekenen!
Als je tekent zit je voor altijd vast aan de Dexiabank, of tot het moment dat de bank failliet gaat,( wat op dit moment niet eens meer ondenkbaar is).
Waar halen zij al die man/vrouwkrachte vandaan die de lopende zaken deskundig gaan behandelen,ze hebben nu al enorme achterstanden.
De bank is niet in staat om zaken op tijd af te handelen, brieven te beantwoorden, zaken goed te regelen.
Daarnaast komen zij enorm in de administratieve problemen als er mensen gewoon niet tekenen, niet antwoorden.
Ze moeten daarvoor een appart administratieregister van mensen die niet getekend hebben voor opzetten.
De formulieren zijn ook niet aangetekend verzonden met bewijs van ontvangst.
Laat ze maar bewijzen dat je het formulier ontvangen hebt!
Dus laat ze maar hard maken dat ze hun zaakjes in orde hebben.
De administratieve chaos bij de bank wordt alleen maar groter door de keuze die de bank heeft gemaakt om de zaak zo op te lossen.
Vandaag staan in verschillende kranten o.a. het Parool verslagen betreffende het jaarverslag. Deze zijn over het algemeen weinig rooskleurig
De komende periode zal door de gebeurtenissen rondom de afwikkeling van de afgesloten misleidende contacten de geloofwaardigheid en vertrouwen van de mensen in deze bank nog meer terug lopen.

Gesloten