ik heb vandaag het keuze formulier gekregen
moet ik deze onder protest tekenen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] keuze formulier
Re: keuze formulier
Vandaag heb ik die rotzooi ook gehad. Ik ben eigenlijk van plan helemaal niet te reageren. Ze bekijken het maar met hun troep.
Ik zou maar uitkijken met het neerzetten van handtekeningen.
Dennis
Ik zou maar uitkijken met het neerzetten van handtekeningen.
Dennis
NIET REAGEREN / NIET REAGEREN / HUIS + SPAARGELD OP NAAM VAN JE KINDEREN ZETTEN OF SCHENKEN AAN GOED DOEL.
Huis op je kinderen de naam zetten?
of een goed doel????
Ik snap em niet!
of een goed doel????
Ik snap em niet!
Er was/is een bepaalde regeling of wet dat als je zaken uit je vermogen op naam van je kinderen zet, je vermogen niet aangesproken kan worden door derden, 'aangetast' zeg maar.
De regeling houdt wel in dat je als ouders zo lang als je wilt in bijv. het huis kunt blijven wonen.
Ik heb ooit eens met zo'n constructie te maken gehad toen mijn vader dat toepaste. Het fijne weet ik er niet van, vond het erg ingewikkeld. Je zou het kunnen uitzoeken.
De regeling houdt wel in dat je als ouders zo lang als je wilt in bijv. het huis kunt blijven wonen.
Ik heb ooit eens met zo'n constructie te maken gehad toen mijn vader dat toepaste. Het fijne weet ik er niet van, vond het erg ingewikkeld. Je zou het kunnen uitzoeken.