LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] keuzeformulier DEXIA

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
sje

keuzeformulier DEXIA

Ongelezen bericht door sje »

Hallo, Ik heb een keuzeformulier gekregen van DEXIA met 3 mogelijkheden omdat in mei dit jaar mijn 3 jarige contract bij hun afloopt, en zij willen weten wat ze met mijn aandelenpakket willen doen?!
Ik durf er geen antwoord op te geven,daar ik mij bij hun goed in de vingers heb laten snijden en door hun een restschuld heb van bijna € 16.000 , ik heb een gezin , vele maadelijkse lasten en geen spaargelden , één inkomen en die is ook geen vetpot, ik kan die schuld onmoglijk terugbetalen,ik zou door hun met hun driedubbelewinstverdubbelaar geld krijgen van hun en niet andersom
Ik ben aangemeld bij Leaseverlies , maar daar hoor ik ook niets van als ik een Email stuur , in de tussentijd ben ik dringend op zoek naar een antwoordt [advies] wat ik nu moet doen want bij DEXIA verwachten ze mijn antwoordt voor 25 april dit jaar [deze maand] wel te verstaan?
Help mij en zeg mij wat ik moet doen Tekenen of niet want dat is altijd bindend, ik wil niet meer in de moeilijkheden raken, Ik heb het AANBOD van hun niet geaccepteerd, maar ben als de dood voor de incassoburo's die misschien later ook bij mij aan de deur komen , Ik ben een leek in aandelen, en ben door hun mooie praatjes er toch mooi ingetrapt, terwijl ze wisten hoe mijn situatie financieel eruit zag toen!!!!!!!
Graag direct advies van jullie
En houd ik mijn steun van LEASEVERLIES, en wanneer horen wij iets van hun, de tijd dringt , wij zijn al een zenuwinzinking nabij aub .
Hebben mijn kinderen nog een toekomst, door hulp van leaseverlies, of is die naar de haaien gegaan DEXIA hiermee wel bedoeld!!!!!!!!!!!!!
Hoogachtend,
sje

Nettie

Re: keuzeformulier DEXIA

Ongelezen bericht door Nettie »

Hallo sje,

Ik weet het, het zijn moeilijke keuzes. Ik zou je adviseren niet te tekenen en de restschuld niet te betalen. Je kunt op het moment dat er deurwaarders aan de deur komen verwijzen naar de procedure die loopt via Leaseverlies. Ik zit in een soortgelijke situatie. Mijn plan loopt in juni af en ik heb 10.000 euro schuld volgens Dexia. Ik ben alleenstaand, heb geen auto, een huurflatje, geen spaargeld. Ik ben vorig jaar in de ww beland, werk nu wel weer, maar het bedrijf hangt een faillisement boven het hoofd. Dus ook voor mij geen vooruitzicht. Ik ben inmiddels onder behandeling van een huisarts. Ik hou me sterk vast aan mijn voornemen geen cent te betalen. Als Dexia me dagvaardt, verschijn ik voor de rechter en doe ik mijn verhaal. Ik zie de splitsing van Dexia als voorbereiding op een faillisement wat betekent dat je de restschuld niet moet betalen, wat dan zie je je geld zeker niet meer terug. Ik vertik het om ergens anders geld te gaan lenen om hun te betalen!! Zolang we niet toegeven, blijven we sterk staan. Ik weet zeker dat dit met voor ons allemaal positief zal aflopen.

Groetjes,

Nettie.

Vettie

Ongelezen bericht door Vettie »

Nettie,
Je weet zeker dat....etc.
Ik weet zeker dat je kansloos bent: bijna geen baan, te dom om te lezen, een huurflatje waarvan de huur ieder jaar weer 5% stijgt (en niet geprofiteerd van de gestegen huizenprijzen),geen auto (wel een brommer?), geen partner (je zal er wel niet best uitzien),geen spaargeld (belazerd door je ex-vriend die achteraf een gokverslaafde drugsgebruiker was) en als enige lichtpuntje in je leven: volop aandacht van Dexia!!! Mazzelaar!!! Zet de pluspunten en de minpunten van je leven eens op een rijtje: dan is er maar 1 conclusie mogelijk!!! Succes!!!
Vettie

jaap

Ongelezen bericht door jaap »

vervelend dat er niemand in Nederland is die voor je op kom,
je moet alles zelf beslissen.
In 't algemeen geld dat het weer opnieuw gokken wordt.
Het aanbod is zeer mager en mischien wordt het nog een klein beetje beter
als de politiek of allerlei stichtingen er iets aan kunnen doen.
Maar ik ben bang dat het gewoon op betalen aan kom, met of zonde aanbod, met aanbod mischien ietsjes gunstiger maar bloeden moeten we.
Sorry, zie het niet anders op dit moment.

jaap

.

jaap

.

Karin

Ongelezen bericht door Karin »

Hoi sje,

Zie onderwerp formulier terug sturen.

Toppertje

Ongelezen bericht door Toppertje »

Sje en Nettie,

Samen met half nederland(200.000 gezinnen) zitten of komen we in deze situatie.Het aanbod is alleen gedaan, om niet tegen Dexia te kunnen procederen. Een ieder die daar intrapt is winst voor Dexia. Indien je niet betaald, zou Dexia een procedure tegen je moeten opstarten. Als iedereen (200.000) dit zou doen, dan koste dit Dexia te veel geld. Tevens maken ze nu al veel kosten voor de helpdeskmedewerkers en de incassobureau's. Niet betalen is mijn advies, ik heb nu al een maand niets gehoor van het incassobureau. Ze kunnen mij geen overzicht opleveren van de precieze verkoop van de aandelen. Ik heb dit veroek ingediend, vanwege mijn vermoeden dat de aandelen verkeerd verkocht waren. In maart 2000 hebben we een brief ontvangen waarin vermeld staat dat de aandelen in de ochtend worden verkocht. Ik heb mijn twijfels.
Good luck, en hou je sterk.

Gesloten