LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] keuzeformulier

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Marcel

keuzeformulier

Ongelezen bericht door Marcel »

Mijn contract loopt over iets meer dan 3 weken af. Voor me ligt het nieuwste keuzeformulier van Dexia, dat ik voor woensdag terug moet sturen. Ik snap er geen snars van. Voor mezelf heb ik besloten om niet in te gaan op Dexia-aanbod. Wel wil ik gebruik maken van standaardmogelijkheid 1, te weten verkoop van pakket, restschuld dan maar betalen en vol vertrouwen afwachten wat leaseverlies voor me kan betekenen. Dit volgens de tips van leaseverlies door op het formulier aan te geven dat ik betalingen onder protest doe en onder voorbehoud van rechten. Echter Dexia stelt dat niets op het formulier toegevoegd kan worden en zo ja dat dit formulier anders niet verwerkt wordt. Wat nu?

Margriet

Re: keuzeformulier

Ongelezen bericht door Margriet »

Marcel,Dexia kan zoveel stellen.Ik heb dat formulier ook gekregen destijds en er onder voorbehoud van rechten en onder protest bij geschreven,daarna gecopierd en aangetekend met retourbevestiging verstuurd,hopelijk heb je hier wat aan .Groeten Margriet

Gesloten