LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kijk ook naar jezelf...?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Leen

Kijk ook naar jezelf...?

Ongelezen bericht door Leen »

Hallo mede gedupeerden,

Ik heb is een aantal topics gelezen...
Wat mij opvalt mede gedupeerden:
Dat Up figuur is ronduit recht door zee en kort voor de kop.
Maar als jullie alle topics en alle reacties van hem/haar goed doorneemt dan zit er een kern van waarheid in.
Niet tactisch en communicatief gebracht, maar toch up raakt de kern van het probleem.
Vervolgens wordt hij constant keihard afgerekend op zijn topics. Mijn inziens: niet terecht Hij/zij is 1 van de weinigen die zijn/haar gevoelens uit.
Beste mede gedupeerden laat iedereen in z'n waarde.
Up is misschien zogenaamd "kort door de bocht" maar voor mijn gevoel raakt hij bij voorduring de "kern" van de hele kwestie.
Heb begrip voor mensen als up, ze denken anders en zijn niet ingesteld als het zogenaamde "kudde mening".
Vaak zijn dit type's die hun mening, ongeacht die van de massa, durfen te verkondigen.
Met elkaar zitten we allemaal in het zelfde schuitje....
Wees daar van bewust.
Dat het taalgebruik van Up niet altijd even wenselijk is, kan ik me voorstellen. Maar denk is na.
Ook ik vind het niet leuk hoe er soms met dit forum wordt omgegaan maar aan de andere kant denk ik:
heb ik de wijsheid in pacht?
weet ik hoe wat te bereiken?
wie ben ik om hem te veroordelen?

A.u.b. mede gedupeerden denk ff na alvorens u reageert op een stelling....
Samen staan we sterk en geen mens is hetzelfde...

met vriendelijke groet

Leen

Linda

Re: Kijk ook naar jezelf...?

Ongelezen bericht door Linda »

Zo is het Leen, laat iedereen in zijn/haar waarde. Er is toch al genoeg ellende met dat Dexia gedoe. Iedereen gaat er weer anders mee om, en maakt andere beslissingen. Wat maakt dat nou uit, steun elkaar, en voor de rest moet iedereen zelf weten hoe hij/zij daar mee om gaat.

Gerrit

Re: Kijk ook naar jezelf...?

Ongelezen bericht door Gerrit »

Leen,

Klopt helemaal.
Maar up is soms wel heel erg bot.
Maar maakt mij niet uit.
Heb wel begrip voor hem, er zijn er genoeg die niets doen en maar afwachten hoe anderen de kooltjes uit het vuur halen. Dan liever figuren als up, die hebben het lef om hun nek uit te steken.
En dat hebben de meensten niet.

vr.gr.
gerrit

Gesloten