LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klachtencommissie DSI

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
kamerbeek

klachtencommissie DSI

Ongelezen bericht door kamerbeek »

Wie kan mij helpen,ik heb onlangs een brief gekregen van DEXIA.Daar ik nog 3 maanden de tyd hebt om een klacht in te dienen bij de Klachtencommissie van DSI,maar ik heb mij gelijk aan gemeld bij Stichting Leaseverlies.Moet ik nu ook nog een klacht in dienen bij DSI,anders zo staat in de brief zal de Klachtencommissie DSI in ieder geval om die reden afzien vanhet in behandeling nemen van mijn klacht.Wie heeft ook zo,n brief gehad,stuur mij dan een copie hoe ik dat formuleerd.
B.V.D Evert

de zoekmug

Re: klachtencommissie DSI

Ongelezen bericht door de zoekmug »

Aangezien DSI voorlopig haar deuren heeft gesloten zou je misschien onderstaande brief kunnen versturen.
Pas hem aan aanje eigen stuatie, maak ze gek bij Dexia
met aangetekede brieven.
(Niet geschoten is altijd mis)

Aan:
Dexia Bank Nederland N.V.
Postbus 75666
1070 AR AMSTERDAM

AANGETEKEND

Van:
NAW gegevens

Datum:
Uw referentie: …….
Relatienummer:

Kopie aan: Stichting Eegalease
Kopie aan: Stichting Leaseverlies

Geachte heer, mevrouw,

Naar aanleiding van uw schrijven waarin u mij meedeelt niet ontvankelijk te zijn voor mijn klacht(en), en vervolgens mij adviseert deze klacht(en) voor te leggen bij het Dutch Securities Institute deel ik u het volgende mede:

Uit naam van de heer K. Oosterholt directeur van de klachtraad van verbonden aan het DSI
is medegedeeld dat per 16 januari 2003 er geen klachten meer ingediend kunnen worden betreffende uw bank.
DSI neemt geen klachten meer in behandeling betreffende leaseproducten die lopende zijn bij de Dexiabank.
De DSI wil hangende een procedure bij de Rechtbank van Amsterdam eerst een uitspraak
afwachten betreffende de zorgplicht van Dexiabank t.a.v. haar cliënten.
Het verzoek om een klachtenprocedure te starten bij DSI wordt door deze instantie dan ook niet ingewilligd.
Lopende de procedure bij de rechtbank , zal ik naar voorbeeld van DSI ook deze procedure afwachten en niet tot betaling overgaan.

Naar aanleiding van uw schrijven om de door u vastgestelde restschuld te voldoen, laat ik u bij deze weten dat ik hieraan vooralsnog niet zal voldoen.
Ten eerste omdat er reeds een procedure door de Stichting Leaseverlies wordt gevoerd en ten tweede dat mijn echtgenote de effectenlease overeenkomst vernietigd heeft verklaard (dit heeft zij reeds gedaan op …..(datum).

Indien u de incasso procedure voortzet zal ik de kantonrechter, hiervan op de hoogte brengen en hem laten weten dat er inmiddels een procedure is gestart over de effectenlease-overeenkomsten en hem verzoeken de incassoprocedure aan te houden. Daarbij geef ik aan dat de procedure van de Stichting Leaseverlies wordt gevoerd voor de Rechtbank Amsterdam en is daar bekend onder rolnummer 2003-143.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,.

Hoogachtend,

========
Suggesties tips??????

| nieuw onderwerp

geert

Ongelezen bericht door geert »

Waar staat dat DSI geen klachten over Dexia meer aanneemt? Ik kan het in ieder geval niet op hun site vinden. Wel moet je nu €50 betalen om een klacht te laten voorleggen.

Hans2

Ongelezen bericht door Hans2 »

geplaatst door Vermogensmonitor op 13-03-2003 om 09:55

Vermogensmonitor

De DSI neemt geen klachten meer in behandeling over Leaseproducten

www.vermogensmonitor.nl

Gesloten