LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klagen bij het DSI
klagen bij het DSI
Ik heb vandaag een brief van Dexia onvangen met de mededeling dat ik nog 3 maanden de gelegenheid heb om mijn klacht voor te leggen aan de klachtencommissie DSI.
Hoe gaat deze procdure precies in zijn werk en zijn er al mensen die dit al gedaan hebben? Met welk resultaat en hoe lang duurt dit ongeveer?
bij voorbaat dank
Joop
Hoe gaat deze procdure precies in zijn werk en zijn er al mensen die dit al gedaan hebben? Met welk resultaat en hoe lang duurt dit ongeveer?
bij voorbaat dank
Joop
Re: klagen bij het DSI
Is het verstandig dat ik mij ook hierbij aanmeld
Ik heb mij al aangemeld bij eegaleas en leaseverlies
Ik heb mij al aangemeld bij eegaleas en leaseverlies
Dat is heel verstandig. Meld je ook aan bij Pay-Back en de consumentenbond, bel ook eens met de Stichting de Ombudsman in Hilversum dan ben je tenminste goed ingedekt en laat je niet bang maken door de Dexia bank.
Ik dacht dat als je bij leaseverlies bent ingeschreven dat daar automatisch de consumentenbond bij hoort
geplaatst door L. Blok op 12-03-2003 om 09:50
L. Blok
Beste ....
De brief die Dexia gestuurd heeft over de 3 maanden die zijn alleen maar van belang als je werkelijk van plan bent om een klacht in te dienen bij DSI. Dit is een normale procedure bij DSI als Dexia alle aansprakelijkheid afwijst. Waarom Dexia nu deze brief stuurt is omdat er tijdens de onderhandelingen tussen Dexia en de Stichting Leaseverlies een afspraak gemaakt is dat de normale termijn bij DSI van 3 maanden pas zou ingaan als de onderhandelingen op niets uit zouden lopen en indien dat het geval zou zijn, de tijd van 3 maanden pas zou ingaan op het moment dat Dexia aan alle contractanten had laten weten dat de onderhandelingen waren stukgelopen. Dit was nu de brief die je van Dexia ontving en eigenlijk niet meer betekende dan dat Dexia nu formeel heeft voldaan aan de afspraak. Als je niet van plan was om een klacht bij DSI te deponeren is er helemaal niets aan de hand en verspeel je absoluut geen enkel recht mits je natuurlijk niet op het voorstel van Dexia bent ingegaan.
m.v.g. L. Blok
L. Blok
Beste ....
De brief die Dexia gestuurd heeft over de 3 maanden die zijn alleen maar van belang als je werkelijk van plan bent om een klacht in te dienen bij DSI. Dit is een normale procedure bij DSI als Dexia alle aansprakelijkheid afwijst. Waarom Dexia nu deze brief stuurt is omdat er tijdens de onderhandelingen tussen Dexia en de Stichting Leaseverlies een afspraak gemaakt is dat de normale termijn bij DSI van 3 maanden pas zou ingaan als de onderhandelingen op niets uit zouden lopen en indien dat het geval zou zijn, de tijd van 3 maanden pas zou ingaan op het moment dat Dexia aan alle contractanten had laten weten dat de onderhandelingen waren stukgelopen. Dit was nu de brief die je van Dexia ontving en eigenlijk niet meer betekende dan dat Dexia nu formeel heeft voldaan aan de afspraak. Als je niet van plan was om een klacht bij DSI te deponeren is er helemaal niets aan de hand en verspeel je absoluut geen enkel recht mits je natuurlijk niet op het voorstel van Dexia bent ingegaan.
m.v.g. L. Blok
De DSI neemt geen klachten meer in behandeling over Leaseproducten!
Het is slikken of aanlsuiten bij St. Leaseverlies.
Het is slikken of aanlsuiten bij St. Leaseverlies.