LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klagende klant

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
toet

Klagende klant

Ongelezen bericht door toet »

Klagende klant van dexia op tapercorder.Dexia bank neemt sinds kort alle gesprekken op van klanten die zich telefonisch met vragen over schikkingsaanbod van de bank melden.Je bent gewaarschuwd.Zij beweren dat ze het doen ter bescherming van medewerkers en klanten.toet

Meisje

Re: Klagende klant

Ongelezen bericht door Meisje »

Toet,

Zeggen ze van te voren dat ze je opnemen? Anders mogen ze die informatie nooit gebruiken.

au

Ongelezen bericht door au »

Je krijgt eerst een keuze menu en voordat je een medewerker (tegenwerker) aan de lijn krijgt, krijg je te horen dat het gesprek opgenomen wordt. Je kan je ook laten terugbellen en dan wordt dat niet gezegd, dus of het wordt niet opgenomen of als het wel wordt opgenomen mogen ze het inderdaad niet tegen je gebruiken. Dus als je niet wilt dat dingen opgenomen wordt moet je je laten terugbellen.
Ik vraag me af wat ze zeggen als je een transcript van het gesprek vraagt, zal ik de volgende keer zeker doen, kijken wat ze zeggen.

Ali

Ongelezen bericht door Ali »

Dexia en haar rechtsvoorgangers hebben altijd alle gesprekken in hun customer contact center opgenomen, inbound en outbound.

Helaas niet in de outbound call centres waar al die foute verkopers van externe bedrijven zaten. Maar ja, die werkten dan ook niet voor Dexia, maar een of ander vaag bedrijfje...

Ali

up

Ongelezen bericht door up »

Geacht forum,

Je moet niet bellen.
Alles wat je doet, doe het schriftelijk en aangetekend.

MARK MY WORDS.

MVG
UP

Erik

Ongelezen bericht door Erik »

In mijn geval werd wel van te voren gemeld dat het gesprek werd opgenomen (hoewel ik uiteraard niet tegenspreek dat het bij anderen niet het geval is geweest). Hoe dan ook, tijdens dat gesprek werd me verteld dat ze al een brief hebben gestuurd met de informatie waarom ik vroeg. Gelukkig was ik ad rem genoeg om te vragen wanneer die brief gestuurd was. Kwam de medewerker (na wat gestommel) met een datum aanzetten van ruim 2 weken geleden. Die betreffende brief heb ik nooit ontvangen en sterker nog ik weet bijna zeker dat ie nooit verstuurd is want het zou wel heel toevallig zijn als precies die brief door moedertje post kwijt zou zijn geraakt. Dus dat heb ik ook verteld en de medewerker zegde toe een kopie van de brief te sturen. En nu de moraal van het verhaal: had ik niet doorgevraagd over de datum waarop de brief gestuurd zou zijn maar hebben aangenomen dat ie vandaag of morgen op mijn deurmat zou vallen dan zou dus geregistreerd staan dat ik een brief heb ontvangen waarvan ze de inhoud later naar believen kunnen invullen. Paranoide? Misschien wel, feit is dat deze ervaring me wel aan het denken heeft gezet en ik sluit me aan bij UP dat je alle communicatie alleen schriftelijk en aangetekend zou moeten doen. Ben benieuwd of anderen soortgelijk ervaringen hebben.

toet

Ongelezen bericht door toet »

De stichting is het er ook niet mee eens.En voor meisje of ze het zeggen weet ik niet het stond vanochtend in de telegraaf.Ben het eens met up alles per brief doen.Dan heb je zelf het bewijs.Vind het wel goed dat alles naar buiten komt via de krant.groetjes toet

Gesloten