LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Koekoeksjong

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Merel

Koekoeksjong

Ongelezen bericht door Merel »

Mijn onaangename gevoelens over dit forum worden steeds sterker. De anonimiteit maakt het namelijk ook voor Dexia mogelijk zich in dit forum te mengen. Sommige uitlatingen lezend, vermoed ik dat dit nu reeds gebeurt.

Je helemaal door je negatieve gevoelens over Dexia laten regeren is niet goed. Maar ik vraag me echt af wat die mensen die postieve geluiden over de vijand laten horen hier te zoeken hebben.

L. Blok

Re: Koekoeksjong

Ongelezen bericht door L. Blok »

Beste Merel,

Om aan alle zekerheid een einde te maken, ja Dexia kijkt volop mee in dit forum. Ik bezit een fax van Dexia waarin een provider die een forum onder zijn beheer heeft, door Dexia gevraagd wordt om bepaalde berichten te wijzigen of in het geheel weg te halen.

m.v.g. L. Blok

L. Blok

Lees "onzekerheid".

Anna

Ongelezen bericht door Anna »

Zou je denken dat het niet anoniem plaatsen van berichten duidelijk zal maken wie Dexia-medewerker is en wie niet? Het lijkt mij sterk. Op de meeste forums die niet met anonieme postings werken, kan je je toch gewoon onder een Hotmailadres inschrijven en dan is je werkelijke identiteit voor andere bezoekers ook niet vast te stellen.

Merel

Anna,

natuurlijk heb je daarin gelijk. Maar je zou het voor Dexia juridisch onaantrekkelijk kunnen maken door een preambule op te nemen waarin je stelt dat ze niet mogen meedoen.

Overigens denk ik dat ik eens kontakt opneem met de beheerder van deze site. Om te kijken of ze daar iets voor kunnen regelen.

Kees

Ongelezen bericht door Kees »

Ha Merel!

Interessant hoor. Ik ben een van die mensen die weleens kritische geluiden laat horen richting de SLV bijvoorbeeld en inderdaad wordt er dan om het hardst geroepen dat ik wel bij Legiolease zal werken. Toch verzeker ik je dat dat niet het geval is. Of men dat dan weer gelooft is de vraag, maar ja, wat doe ik eraan?

Overigens vind ik het alleen maar grappig als ze hier daadwerkelijk op het forum zouden rondstruinen, dat zou ze nog treuriger maken dan ze in deze situatie al zijn. Ik vraag het me werkelijk af.

Meneer Blok; uw bewering lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Het lijkt me een goed idee met uw fax naar de SLV te gaan of hem in ieder geval in de uitzending te laten zien. Als dat waar is, dan kunnen alle klagers zich nu reeds rijk prijzen, want dan hebben ze dus echt iets te verbergen of verliezen.

Overigens weet ik heel zeker dat de moderators van de Tros ook wel eens dingen hebben wegfgehaald die ze niet lekker zaten. En dan heb ik het niet over woorden die niet zouden kunnen of zo, maar gewoon bijdragen die een andere richting uitwezen dan de Tros graag wilde...

Groeten hoor! Kees

Paula

Ongelezen bericht door Paula »

Je kunt natuurlijk ook op dubieuze berichten reageren. Lijkt mij handiger. Zo kun je uiteindelijk het kaf ook van het koren scheiden.

Bovendien kan iedere Dexia-medewerker en -sympathisant vanuit een thuis-PC op het forum komen. Je kunt moeilijk aan de moderator vragen: kunt u alle berichten afkomstig van Dexia-PC's hier weren.

Gewoon je mond op het forum opendoen, zou ik zeggen.

Kees

Hay Paula!

Juist. Wij hebben volgens mij ook wel eens een aanvaring gehad over dit onderwerp. In ieder geval denk ik dat het prima in te schatten is welke informatie wel en niet wardevol is. Waarbij natuurlijk niet vergeten moet worden dat je sommige info gewoon liever niet hoort, ook al is het zo relevant.

Vandaar dat ik, ondanks alle verwijten die ik onmiddellijk naar mijn hoofd krijg, er niet voor schuw om zaken aan te kaarten die NIET in het voordeel van ons is, omdat dat ook belangrijke info is.

Filteren kan iedereen toch voor zich?

Groeten! Kees

rob v.d.

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Het vervelende is juist dat niet iedereen zakelijk met onwelvallige info kan omgaan, en daardoor ontsporen sommige discussies. En juist diegenen die zorgen voor die ontsporingen zouden geweerd moeten worden. Dat is moeilijk, want men kan zo weer terugkomen onder een andere naam en e-mailadres. Het vereist van Radar gewoon heel regelmatige controle van het forum, zodat berichten die de toets van de kritiek (dus persoonlijke aanvallen en zo) niet kunnen doorstaan relatief snel verwijderd worden. Ik vind dat eigenlijk tot de plicht van de forumbeheerder horen.

Kees

Hey Rob!

Dat is niet zo ingewikkeld hoor: gewoon IP-adres blokkeren. Het enige is dat er wel meer computers op een IP-adres kunnen zitten en dan wer je dus bijvoorbeeld een heel bedrijf of meer mensen... En mensen kunnen natuurlijk werken met verschillende IP-adressen enzo. Maar goed, IP-adressen weren is ene begin.

Groeten hoor! Kees

L. Blok

Beste Kees,

Je twijfelt of mijn bewering juist is. Als je de moeite wilt nemen om bij mij langs te komen, kan je deze fax met je eigen ogen lezen! !

m.v.g. L. Blok

Kees

Hai meneer Blok!

Waar woont u? Laat 'm anders inscannen en op de site van Pay-Back zetten!

Groeten! Kees

Merel

Laten we het er maar op houden dat ik met mijn uitlating een waarschuwing heb willen laten horen.

geen meisje

Ongelezen bericht door geen meisje »

Gezien de inhoud van de berichten de laatste tijd,is het nodig even te zeggen dat de Dexia-medewerkers weer zitten te zieken om dit forum waardeloos te maken....

Voor de werkelijk gedupeerden:
Niet op reageren dus!

Groeten
geen meisje (ook geen jongetje trouwens...)

Gesloten