LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] koers kompas

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
cor

koers kompas

Ongelezen bericht door cor »

Graag zou ik willen weten of de fantastische produkten van koers kompas (dus leaskontrakten ook behoren in het rijtje van dexia bank) daar ook dit produkten zijn waar vele mensen
duizenden guldens aan het verspelen zijn,vallen deze ook onder de stichting leasverlies.Ik voel me in iedergeval zwaar bedrogen,waarom wordt hieraan geen aandacht besteed,het zijn toch in weze de zelfde produkten als van legioleas

b

Re: koers kompas

Ongelezen bericht door b »

= 10 Effect vooruitbetaling, AEX Plus Effect, AEX Plus Effect Vooruitbetaling, All Round Effect, All Round Sparen, Altijd Doen Plan, Beleggen met bonus, Beleggen met korting, Bespaarplan, Capital Effect maandbetaling, Capital Effect vooruitbetaling, Cash Clicken Geldmandje Lease-Service, Cash-Clicken Lease-Service, ClickLeasen, Direct Rendement Effect, DuoLease, Euro Effect, Feestplan I, Feestplan II, Garantplan, IB* Plan, Index Plus, Kinderspaarleasen, KoersExtra, Koersklimmer, Koersleasen, Korting Kado, Kwakkel-Koers Lease-Service, Labouchere KoersLIFT Contract, Legio-Jubileumplan, Legio-Pessimisten Plan, Maximaal Rendement Effecten, Multiplier Effect, Overwaarde Effect, Overwaarde Effect maandbetaling zonder herbelegging, Parelplan, Pensioen Effect, Pensioen Effect met herbelegging, Pensioen Effect zonder herbelegging, Premium Effect, Profit Effect, Renteremmer, Safeleasen, Security Effect, SpaarExtra, Spaarleasen, Spaarleasen Plus, Triple Effect, Troefplan, Vrijdag-Garantieplan Lease-Service, Winstverbeteraar, Winstverdriedubbelaar, Winstvertiendubbelaar.

Gesloten