LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Koerskompas
Koerskompas
Zijn er meer leasegedupeerden van Dexia, die zijn gebeld door Koerskompas ? Zo ja, hebben jullie ook te horen gekregen, dat aandelenleaseproducten zeer onaantrekkelijke dingen zijn en dat je beter je resterende stuivers kunt verspillen aan etc., etc. ? Een betere bekentenis heb ik van Dexia (dat schijnt dus ook al onder de naam Koerskompas actief te zijn !) tot dusverre nog niet gehad !
Re: Koerskompas
Hallo Henk,
Wat is dat dan Koerskompas, zolang ze niet van Dexia zijn is het geen bekentenis? Graag uitleg.
Groetjes,
Nettie
Wat is dat dan Koerskompas, zolang ze niet van Dexia zijn is het geen bekentenis? Graag uitleg.
Groetjes,
Nettie
Beste Henk,
Koerskompas is van Dexia bank.
Ik heb hier een jaaroverzicht voor me liggen,
zij hebben in tegenstelling met legio geen restschuld.
Bankrelaties van hun zijn ABN-AMRO.
www.koers-kompas.nl
Handelsregister KvK Amsterdam 28077945.
Uitkijken he.
sonja.
Koerskompas is van Dexia bank.
Ik heb hier een jaaroverzicht voor me liggen,
zij hebben in tegenstelling met legio geen restschuld.
Bankrelaties van hun zijn ABN-AMRO.
www.koers-kompas.nl
Handelsregister KvK Amsterdam 28077945.
Uitkijken he.
sonja.
Als je geld leent van Koerskompas om te beleggen, dan ga je een bankrelatie aan met Dexia. Verder hebben de bedrijven niet zo heel veel met elkaar te maken, los van het feit dat Dexia een kleine deelneming heeft in het bedrijf en het bedrijf geleid wordt door de zoon van de oprichter van Legiolease en het bedrijf wordt geadviseerd door de oprichter van Legiolease zelf. Trek uw conclusies.
Groeten hoor! Kees
Groeten hoor! Kees