Dat het Dexia aanbod veel te mager is is inmiddels wel duidelijk na de vele publicaties hierover in de media.
Dat mensen die beleggen risico's lopen weten ze zelf ook wel. Maar dat mensen door wurgcontrakten geen kant meer uit kunnen is een grote schande.
Dat de aandelenleaseprodukten die verkocht zijn veel te statisch zijn en alleen rendabel zijn bij stijgende beurskoersen weet ieder normaal denkend mens ook wel.
Dat Dexia mensen onder druk zet door ze met het aanbod te dwingen af te zien van juridische stappen en hiermee de Stichting Leaseverlies buiten spel willen zetten is pure chantage.
Kom op Dexia kom met een goed voorstel, ik vind ook dat niet iedereen al z'n geld terug moet krijgen, beleggen brengt risico's met zich mee en dat weet iedereen.
Help deze mensen door met een voor beide partijen acceptabel voorstel te komen en hiermee jaren lange lopende rechtzaken te voorkomen.
Ik vind ook dat Dexia niet alle blaam treft, ze zitten opgescheept met een nare erfenis, maar laat zien dat jullie een echte bank zijn die er alles aan doet om in gezamelijk overleg tot een goede oplossing te komen.
Laten we over een paar jaar kunnen zeggen: 'Fantastish hoe Dexia dat toen allemaal opgelost heeft, dat is pas een bank die echt om zijn klanten geeft.
Kom op Dexia laat zien dat jullie grote kwaliteiten hebben,
help de echt gedupeerden die met contrakten zitten die nooit afgesloten hadden mogen worden.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kom op Dexia kom de gedupeerden echt tegemoet
Re: Kom op Dexia kom de gedupeerden echt tegemoet
Ik had voor drie jaar het geld weggezet wat nodig was voor
de verdubbelaar. myn termyn loopt in April af en dan is myn geld ook op.Wat raad U aan om te doen? Ik heb ook een dikke
envelop gehad met de nodige formulieren. Ik heb ze gebeld om te vragen wat het restant is dat ik nog moet betalen, maar
ze beginnen met : we nemen allesop wat U zegt.
Dat was het einde van myn gesprek.
wat raad U my aan om te doen, ik ben een leek met dat soort
zaken.HARTELYKE DANK VOOR UW AAN DACHT.
de verdubbelaar. myn termyn loopt in April af en dan is myn geld ook op.Wat raad U aan om te doen? Ik heb ook een dikke
envelop gehad met de nodige formulieren. Ik heb ze gebeld om te vragen wat het restant is dat ik nog moet betalen, maar
ze beginnen met : we nemen allesop wat U zegt.
Dat was het einde van myn gesprek.
wat raad U my aan om te doen, ik ben een leek met dat soort
zaken.HARTELYKE DANK VOOR UW AAN DACHT.