| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kontact met de deurwaarder
-
j moret
kontact met de deurwaarder
wie heeft er al kontact met de beruchte deurwaarder (ggn)gehad en doen hun nog mededelingen dan?
-
j moret
Re: kontact met de deurwaarder
niemand nog gehad dus ik ga ze straks bellen nu maandag zal kijken of lukt of ik het resultaat vanmoregn nog neer kan zetten hier anders wordt dat vanavond laat
-
Jan Bos
Vanochtend heb ik contact met de deurwaarder gehad, tijdens het telefoongesprek kwam het volgende naar voren:
- De betaling kan ik termijnen worden afgelost, echter wel met bijrekening van rente (maar liefst 14%);
- indien akkoord met de betaling behoud ik het recht op restitutie indien Leaseverlies de zaak wint;
- Bovenstaande wordt later weer weersproken, indien geen individuele procedure is gestart, heeft de persoon geen recht op restitutie;
Wat ik nu ga doen, akkoord met betaling, wel in zoveel mogelijk termijnen, een advocaat inschakelen en een individuele procedure starten. Zodoende zal de incasso verder niet oplopen. Alleen dus die gigantische rente, maar wel de kans dat de boel word terugbetaald als de zaak gewonnen wordt.
De telefonist liet ook weten dat hij opdracht heeft gekregen de betalingen zoveel mogelijk binnen een jaar binnen te krijgen. Beetje vreemd, alsof men de uitspraak volgend jaar met angst te gemoed ziet.
Laat even weten als iemand verder advies heeft. In ieder geval niet op het Dexia-aanbod ingaan. Dit kan waarschijnlijk ook niet meer als de deurwaarder al is ingeschakeld.
- De betaling kan ik termijnen worden afgelost, echter wel met bijrekening van rente (maar liefst 14%);
- indien akkoord met de betaling behoud ik het recht op restitutie indien Leaseverlies de zaak wint;
- Bovenstaande wordt later weer weersproken, indien geen individuele procedure is gestart, heeft de persoon geen recht op restitutie;
Wat ik nu ga doen, akkoord met betaling, wel in zoveel mogelijk termijnen, een advocaat inschakelen en een individuele procedure starten. Zodoende zal de incasso verder niet oplopen. Alleen dus die gigantische rente, maar wel de kans dat de boel word terugbetaald als de zaak gewonnen wordt.
De telefonist liet ook weten dat hij opdracht heeft gekregen de betalingen zoveel mogelijk binnen een jaar binnen te krijgen. Beetje vreemd, alsof men de uitspraak volgend jaar met angst te gemoed ziet.
Laat even weten als iemand verder advies heeft. In ieder geval niet op het Dexia-aanbod ingaan. Dit kan waarschijnlijk ook niet meer als de deurwaarder al is ingeschakeld.
-
L. Blok
Laat in ieder geval voordat men ergens op ingaat de gemaakte afspraken door hen schriftelijk bevestigen.
m.v.g. L. Blok
m.v.g. L. Blok
-
j.moret
ik heb ze ook gesproken maar ik heb e medegedeeld dat ik een brief zou sturen ik ga niets over de telefoon beslissen daar je nooit dan bewijs heb da er evt afspraken gemaakt zijn en dan achteraf weer niet kloppen ze hebben mij dus ook niets aan geboden net aleen ze zeiden alles via hun moest gaan en dat hun de brief zouden door sturen naar dexia en hun beslissen dan maar eingelijk doen hun dat weer want alles is uit handen gegeven we wachten maar af maar als ik er niet onder uit kom om te betalen heb ik gelukkig het geluk een hele goede baaste hebben en ik het bedrag bij hem kan lenen zonder rente dat is mijn geluk dan weer
-
jeroen
Jan Bos of J.Moret,
Even de vraag of bij jullie het artikel 88/89 van toepassing is?
Even de vraag of bij jullie het artikel 88/89 van toepassing is?
-
Anna
Jeroen, Artikel 88/89 refereert ook al weer naar.....?
Groetjes
Anna
Groetjes
Anna
-
rene
Hoi, en was het namens het deurwaarderskantoor of namens het incassobureau dat zich uitgeeft als zijnde een deurwaarderskantoor? Zit een groot verschil in nl.