LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kopen aandelen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Johan den Ouden

Kopen aandelen

Ongelezen bericht door Johan den Ouden »

Mijn contract loopt bijna af en ik heb dan zo'n rest schuld van 12000 gulden. De aandelen zijn voor 17000 gulden gekocht. Volgens mij kan ik de aandelen dan kopen voor 17000 gulden waarbij ik geen gebruik maak van het Dexia Aanbod.

Vraag 1: Klopt bovenstaande?
Vraag 2: Wat gebeurt er dan als de stichting legioverlease of eegalease de rechtzaak wint, ik heb dan wel de aandelen gekocht...

Graag jullie opmerkingen

sylans

Re: Kopen aandelen

Ongelezen bericht door sylans »

de aandelen kosten wat ze op de beurs doen op de dag dat jouw contract afloopt. dat kan je zo uitrekenen. gewoon even in ee excel bestandje zetten.
winnen of verliezen? volgens mij maakt het niks uit voor de koop van de aandelen. je kan die aandelen ook gewoon op de beurs kopen.
het gaat alleen om de restschuld. die moet je voldoen als je wist dat wat je deed, dat zal individueel bekeken moeten worden. als je niet kan betalen, moet je ook een individuele regeling zien te treffen.

el

Ongelezen bericht door el »

Sylans je kunt geen individuele regelingen treffen met Dexia, je moet het aanbod tekenen en zeggen welke optie je neemt.
Voor de hardheidsclausule moet je ook eerst het aanbod tekenen terwij je dan nog niet eens weet of je wel in aanmerking komt hiervoor en indien wel dan moet je nog maar afwachten met wat voor een voorstel ze komen.
Door te tekenen verspeel je wel al je juridische rechten.

Henk Wester

Ongelezen bericht door Henk Wester »

Je aandelen zijn nog f 5000 waard, zo maak ik uit jouw woorden op. Betaal Dexia die f12000 en koop de aandelen op de beurs voor f 5000. Dat is dus samen ook f 17.000. Het is dus om 't even.

Gesloten