mijn kortingkado is per 20-10-2002 verlopen en moet nu de
volle maandtermijn gaan betalen, Legio berekend die premie als volgt aanschafwaarde minus eindwaarde waarde hoger dan 6.2% geen premiebetaling meer.
Echter in de overeenkomst staat premieberekening over de
GEMIDDELDE KOERSSTIJGING PER JAAR !!!!!! IN DE EERSTE 3 JAAR. als dat letterlijk wordt gevolgt dan komt er in mijn ogen een veel lager bedrag uit. Zou er onder jullie iemand zijn die mijn stelling kan onderbouwen. Van de stichting legio leaseverlies nooit enige reactie op mijn vraag vernomen, inmidddels het ik een brief van het incassoburo mogen ontvangen Dexia gaat proberen de achterstallige premie te incasseren. groeten
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KORTING KADO
-
wil
Re: KORTING KADO
melim,
volgens mij lees je verkeerd
De Korting is afhankelijk van de gemiddelde koersstijging van uw aandelenpakket als geheel over de eerste 3 jaar. (blz3)
volgens mij lees je verkeerd
De Korting is afhankelijk van de gemiddelde koersstijging van uw aandelenpakket als geheel over de eerste 3 jaar. (blz3)
-
andrea duivesteijn
melim, ik ben het met je eens, er staat duidelijk gemiddeld over drie jaren en bovendien staat de berekeing niet in het contract vermeld. Ik ben zelfs na 2 jaren gebeld door iemand van legio-lease met de mededeling dat er nu niets meer mis kon gaan.Trouwens, er wordt alleen gesproken over een stijging en niet over een daling. Je kunt ook stellen dat de aandelen het laatste jaar met 0% gestegen zijn. Kortom, ook ik zit er voor 7 jaar aan vast maar ben voornemens een advocaat in te schakelen en ze zeker op dit punt te gaan aanspreken. Valse voorlichting: ze hadden dan moeten zeggen dat de aandelen met 18 % hadden moeten stijgen na drie jaar. Dan hadden we er nog wel even over nagedacht. p.s. Leon, wat is het aanbod dat ze jou gedaan hebben, ik ben daar heel benieuwd naar. Wil je het ons vertellen?
groeten, andrea.
groeten, andrea.
-
Agnes
Wordt er helemaal niet over dalingen gesproken in het prognosevoorbeeld?! Het is verplicht om dit wel te doen. Zie: e-mail actie AFM.