LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Korting Kado

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Peter

Korting Kado

Ongelezen bericht door Peter »

Door de gedaalde waarde van de aandelenpakket is mij een maandbedrag aangezegd van 158,79x2, voor 2 overeenkomsten per maand, en dat 7 jaar lang. Hoe kan dit? Is dit niet absurd? Ik voel me hierdoor zoals vele anderen gedupeerd!

Lida

Re: Korting Kado

Ongelezen bericht door Lida »

dit is zeker absurd, waarom zou je nog 7 jaar moeten betalen? Het is belachelijk, als legio de aandelen verkoopt zou je verlies al erg genoeg, nog 7 jaar straf erbij!!! ik zit in hetzelfde schuitje.
Heb een klacht ingediend bij de DSI, in de kontrakten wordt n.l. niet over maandtermijnen gesproken na de eerstedrie jaar, ik heb de rente voor drie jaar nl vooruitbetaald. Afkopen schijnt een mogelijkheid maar dan 7 jaar lang met een korting van 50% dit is eveneens schandalig veel geld (dubbele straf dus!) Ik wacht op antwoord.
Lida

10US

Ongelezen bericht door 10US »

Tja, ik ben bang dat ik ook voor de komende 7 Jaar kan gaan dokken.
Dat het niet goed in het contract stond is misschien onze redding. Mocht het niet lukken om het contract te ontbinden dan ga ik denk ik toch maar alles in een keer betalen.

Lida, denk je dat het nog nuttig is voor mij om een klacht bij DSI te deponeren, ik heb me ook al bij LeaseVerlies aangemeld ?

L

Ongelezen bericht door L »

Ik heb ook die Korting kado onzin gedaan :( en ik moet nu ook 7 jaar lang door rente gaan betalen. Ze zeggen dat je de beurs in de gaten moet houden en dan kan je misschien al die onzin met winst verkopen. Maar dan zit je nog steeds vast aan die 7 jaar. Ik begrijp daar geen ene flikker van. Slaat nergens op.

trouwens. klopt het dat ALS er een opslossing komt met DEXIA en alle gedupeerden dat IEDEREEN schadeloos word gestled? En niet alleen de mensen die zich via Leaseverlies hebben aangemeld? (ik heb dit daarom nog niet gedaan)

Lida

Ongelezen bericht door Lida »

Beste 10ue,
Ik heb eerst een klacht ingediend bij Dexia/Legio met het verzoek de contracten te stoppen na drie jaar (er staat in mijn n.l.contracten geen maandtermijn vermeld wat na drie jaar geldmet dit negatieve antwoord heb ik de klacht ingediend bij de DSI.uiteraard hoop ik dat zij de contracten serieus bekijken en dan tot de ontdekking komen dat er wel degelijk onjuiste informatie (geen maandtermijn genoemd na drie jaar) instaat. Dus mocht dit bij jou ook zo zijn ga dan met je klacht naar DSI. Ik wacht nog op antwoord maar heb goede hoop.
groetjes Lida en wel een klacht indienen bij de DSI hoor!

L

Hoi Lida, als je bericht krijgt van dat onderzoek zou je me dan kunnen emailen? of op dit forum zeggen hoe en wat je gedaan hebt? ik moet ook 7 jaar doorbetalen.

bedankt,

L

Henk

Ongelezen bericht door Henk »

lijkt op Profit Effect van LaBouchere.. Werkt exact hetzelfde.

Jean

Ongelezen bericht door Jean »

is ook hetzelfde; de strekking is dat de 1e 3 jaar een rendement van meer dan 6,2% gemiddeld moest worden gemaakt om jaar 4 tot en met 10 zonder inleg (dus 100% korting)te kunnen volmaken. Helaas, is dit niet gelukt. (heb zelf het zelfde probleem)

lida

Ongelezen bericht door lida »

Hoi L, nog steeds niks van DSI gehoord, maar ik houd je op de hoogte via dit forum.
Lida

L

Bedankt Lida,

Ik zit te twijfelen om de betaling gewoon stop te zetten en te wachten tot de regeling die sticthing leaseverlies en DEXIA. Ik hoop dat ik alles terug krijg. hmmm, blijf duimen.

groet, L

financieel adviseur

Ongelezen bericht door financieel adviseur »

Ik ben bang dat jullie de essentie van het Korting Kado indertijd niet hebben begrepen.
De eerste 3 jaar zou het rendement boven de 6,2% moeten zijn geweest om de resterende 7 jaar geen inleg meer te hoeven doen. Staat toch echt in het kontrakt en ook in de brochures. Het spijt me.

Gesloten