LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Korting Kado

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Frits Lutz

Korting Kado

Ongelezen bericht door Frits Lutz »

Op 11 oktober vond de kortingsberekening plaats, van mijn Korting Kado Lease overeenkomst,
over het maandbedrag voor de resterende 7 jaar
waarde aandelen op 11-10-1999 11.048.16 Euro
waarde aandelen op 11-10-2002 7753.34 Euro
Verlies 3295.Euro
Mijn maanbedrag was, en blijft, 114.16 Euro zo voor de komende 84 maanden.

Ik informeerde bij Legio of er mogelijkheden waren om de overeenkomst te beeindigen of dat Legio een "gunstige"
regeling had.

Er zijn 4 opties

1. Ik doe niets en betaal 84 maanden het maandbedrag
2. Ik koop de aandelen zelf van Legio; betaal het verlies
en krijg 50% korting op de resterende 84 maanden;
totale kosten ongeveer 20.000 Euro. Ik kan dan zelf
over de aandelen beschikken.
3. Ik beeindig de overeenkomst (Pro Forma) Ik betaal het
verlies en krijg een korting van 50% op de 84 maanden.
Totale (verlies) kosten ongeveer 8000 Euro
4. Ik stort de 84 maanden vol en krijg SLECHTS een korting
van 6% over 84 maanden X 114.16.
kosten ongeveer 9000 Euro + aandelen verlies (momenteel 3295 Euro)
Ik kan zelf bepalen wanneer ik de overeenkomst beeindig

Dit laatste vind ik niet kloppen!

Mijn voorstel is om de 84 maanden vol te storten en daar een korting van 50 % over te ontvangen.
Ik kan zelf bepalen wanneer ik het verlies "neem".
Als Legio echt zo ter goeder trouw is, zoals ze steeds beweren, zou dit de meest klant vriendelijke oplossing zijn.

Met de adviseur is hier niet over te onderhandelen, die heeft zijn instrukties.

Heeft iemand een suggestie?

Jean

Re: Korting Kado

Ongelezen bericht door Jean »

Neen helaas, vraag het aan Dhr Blok, Joop en al die anderen, die weten waar ze het over hebben.

L. Blok

Ongelezen bericht door L. Blok »

Jean, je speeld het nu wel heel erg op de man(nen). Over on-