LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kosten deurwaarder

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
sprint

kosten deurwaarder

Ongelezen bericht door sprint »

Pas op voor extra kosten die je krijgt door het HHn (Groep Gerechtsdeurwaarders Nederland)

Mijn winstverdriedubbelaar is beeindigd in dec. 2002 met een verleis. Ik heb mijn schuld afbetaald (onder protest) aan de Dexia (8900 euro). De uiterste betaaldatum was 1 september. Ik heb in twee termijnen betaald (moest het wel bij elkaar zien te krijgen!) De eerste betaling van op 7-9 en de rest op 26-9. Ondertussen heeft de Dexia de GGN (Groep Gerechtsdeurwaarders Nederland) ingegeschakelt op 23 - 9. Ik wist dit niet, want ik heb nooit bericht ontvangen van de GGN. Op 5 febr. krijg ik een brief van GGN, waarin ik nog eens 1600 euro kan betalen voor incassokosten en rente over mijn schuld, omdat ik telaat betaald zou hebben.
Ik weet nu niet of ik de incasso wel of niet moet betalen. Ook begrijp ik niet dat ik nu plotseling rente moet betalen, want als ik met met vorostel van Dexia mee was gegaan dan had ik geen rente hoeven te betalen.
Ook weet ik niet of ik de incassokosten en rente terug kan krijgen, als de uitspraken van de rechter gunstig uitvallen.
Leaseverlies heb ik bemaild voor advies, maar helaas hoor of lees ik daar niets van terug. Anderszijds hoor ik verhalen van mensen die nooit betaald hebben. Krijgen die geen deurwaarder aan de deur?
Ik ben radeloos want hoe moet ik nu aan 16oo euro komen.
Ik heb gebeld met Dexia en die zegt dat ik geen schuld meer bij ze heb, en GGN zegt dat de rente voor Dexia is.

Wie geeft mij advies?
[/quote][/b]

afwachter

Re: kosten deurwaarder

Ongelezen bericht door afwachter »

Sprint,

Volgens mij zal er voordat een gerechtsdeurwaarder geld uit je zak wil stelen, hij eerst een rechtzaak gewonnen moeten hebben en anders zal de opdrachtgever deze oplichter moeten betalen.

Gesloten