ik heb een contract wat vanaf febr 98 loopt en kan dus geen lid worden van eegalease.zie tekst van de site
(LET OP! Indien het langer dan drie jaar geleden is dat de effectenleaseovereenkomst getekend is, maar u aantoonbaar minder dan drie jaar geleden voor het eerst hebt gemerkt dat de effectenleaseovereenkomst bestond, kunt u wel individueel de door uw echtgeno(o)t(e)/geregistreerd partner ondertekende overeenkomst vernietigen. Neem daarover zo spoedig mogelijk contact op met een advocaat of Bureau voor Rechtshulp. Het heeft dus geen zin om u bij de Stichting Eegalease aan te melden!)
Ik heb daarom contact opgenomen met de jurofoon (prijzig telefoontje) en daar kreeg ik te horen dat een individuele actie weinig zin heeft zolang de grote rechtzaken lopen omdat er geen rechter zal zijn die daar een uitspraak over zal doen.
1Mijn vraag is nu heeft er iemand een voorbeeld brief van eegalease voor mij zodat ik in ieder geval nog enige actie kan ondernemen.
2Hoe maak je aantoonbaar dat je eega minder dan drie jaar geleden voor het eerst hebt gemerkt dat de effectenleaseovereenkomst bestond
Ik neem aan dat een simpel ik wist het niet voldoet :)
gr. leo
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] langer dan drie jaar geleden eega
-
info
Re: langer dan drie jaar geleden eega
Leo
Mischien kun je hier iets mee
Betreft: Winstverdriedubbelaar niet mede ondertekent en niet akkoord.
Product: Winsverdriedubbelaar van LegioLease
Contractnummer: xxxxxxxxxx
Lessee: naam
Aanvangsdatum: datum
Einddatum: datum
Ons relatienummer relatienummer met dexia(zie laatste brief van aanbieding)
AANGETEKEND
Plaats, datum
Geachte heer, mevrouw,
Naar mij nu pas bekend is geworden heeft mijn man zonder overleg met mij met Legio een contract aangegaan in , . Door de media en binnenkomende post is mij bekend geworden dat hij dat toen heeft gedaan door deze post te openen.
Mijn man behartigd doorgaans onze financiële zaken zodat ik mij daar niet mee bezig hoef te houden.
Het afgesloten contract is door hem alleen afgesloten en ondertekent. Nu staan we voor een aantal grotere niet geplande uitgaven en blijkt mijn man ons spaargeld in één of andere winstverdriedubbelaar gestoken te hebben.
Dit bedrag van € xxxx wordt maandelijks afgeschreven via onze rekening bij de Banknaam/instelling, ik dacht dat dit onderdeel was van de hypotheek.
Wij zijn getrouwd in gemeenschap van goederen en ik ben het met zijn eenzijdige actie absoluut niet eens.
Dit contract kan zonder mijn mede ondertekening nooit rechtsgeldig zijn en ik eis dan ook dat het contract wordt beëindigd en dat het betaalde geld word teruggestort op ons rekeningnummer waarvan het is/wordt afgeschreven of op xxxxxxx wat onze gezamenlijke rekening is.
In afwachting van uw bevestiging,
Verblijf ik,
Hoogachtend,
Handtekening
Mischien kun je hier iets mee
Betreft: Winstverdriedubbelaar niet mede ondertekent en niet akkoord.
Product: Winsverdriedubbelaar van LegioLease
Contractnummer: xxxxxxxxxx
Lessee: naam
Aanvangsdatum: datum
Einddatum: datum
Ons relatienummer relatienummer met dexia(zie laatste brief van aanbieding)
AANGETEKEND
Plaats, datum
Geachte heer, mevrouw,
Naar mij nu pas bekend is geworden heeft mijn man zonder overleg met mij met Legio een contract aangegaan in , . Door de media en binnenkomende post is mij bekend geworden dat hij dat toen heeft gedaan door deze post te openen.
Mijn man behartigd doorgaans onze financiële zaken zodat ik mij daar niet mee bezig hoef te houden.
Het afgesloten contract is door hem alleen afgesloten en ondertekent. Nu staan we voor een aantal grotere niet geplande uitgaven en blijkt mijn man ons spaargeld in één of andere winstverdriedubbelaar gestoken te hebben.
Dit bedrag van € xxxx wordt maandelijks afgeschreven via onze rekening bij de Banknaam/instelling, ik dacht dat dit onderdeel was van de hypotheek.
Wij zijn getrouwd in gemeenschap van goederen en ik ben het met zijn eenzijdige actie absoluut niet eens.
Dit contract kan zonder mijn mede ondertekening nooit rechtsgeldig zijn en ik eis dan ook dat het contract wordt beëindigd en dat het betaalde geld word teruggestort op ons rekeningnummer waarvan het is/wordt afgeschreven of op xxxxxxx wat onze gezamenlijke rekening is.
In afwachting van uw bevestiging,
Verblijf ik,
Hoogachtend,
Handtekening
-
leo
Re: langer dan drie jaar geleden eega
Info bedankt voor je reactie maar ik kan er niet zoveel mee omdat mijn situatie op te veel punten verschilt van die in jouw voorbeeld brief. Dus ik herhaal mijn eerdere vragen nog maar even.
1
heeft er iemand een voorbeeld brief van eegalease voor mij zodat ik in ieder geval nog enige actie kan ondernemen.
2
Hoe maak je aantoonbaar dat je eega minder dan drie jaar geleden voor het eerst hebt gemerkt dat de effectenleaseovereenkomst bestond
Graag een reactie van.
gr. leo
1
heeft er iemand een voorbeeld brief van eegalease voor mij zodat ik in ieder geval nog enige actie kan ondernemen.
2
Hoe maak je aantoonbaar dat je eega minder dan drie jaar geleden voor het eerst hebt gemerkt dat de effectenleaseovereenkomst bestond
Graag een reactie van.
gr. leo