Lotgenoten,
Vandaag heb ik ook Aegon eens benaderd. Uiteindelijk zijn onder hun vlag die wanprodukten ontstaan. Ze hebben deze smerige handel overgedaan en doen nu net alsof hun neus bloedt. Ook AEGON heeft zeker schuld aan onze problemen! Met dit in gedachten heb ik hun vandaag benaderd met de vraag of hun nog iets denken te compenseren.
Misschien moeten we met z'n allen massaal onze verzekeringen en andere zaken stopzetten bij dit concern.
Ik ben benieuwd wat voor antwoord ik krijg......
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Laten we AEGON niet vergeten!!!
Re: Laten we AEGON niet vergeten!!!
Dennis
200% mee eens
Onlangs stond er een berichtje op dit forum waarin Aegon medewerkers geciteerd werden over een uitspraak van hun toenmalige baas: Dat de lease constructies door de strot van de klanten geduwd moesten worden.
Ik kan dat bericht niet meer vinden. Wie kent het en heeft een tip (waar te vinden). Of kan de naam van de toenmalige Aegon baas noemen?
Bram
200% mee eens
Onlangs stond er een berichtje op dit forum waarin Aegon medewerkers geciteerd werden over een uitspraak van hun toenmalige baas: Dat de lease constructies door de strot van de klanten geduwd moesten worden.
Ik kan dat bericht niet meer vinden. Wie kent het en heeft een tip (waar te vinden). Of kan de naam van de toenmalige Aegon baas noemen?
Bram
Aegon is al op weg naar het EINDE. Zie koers (8,55) Walter
Misschien moeten we met z'n allen massaal onze verzekeringen en andere zaken stopzetten bij dit concern.
Hadden jullie al lang moeten doen...suc6..
Hadden jullie al lang moeten doen...suc6..
Ik heb aegon in m'n verliesver3dubbelaar zitten.
Gr. john
Gr. john
Even nadenken,
Ik heb een winstverdriedubbelaar....van aegon
Ik heb een sprintplan....van aegon
Ik heb een overwaarde effect....van aegon
Ik heb een gigantische hoofdpijn....van aegon
Ik ben financieel "zwaar gedupeerd"....door aegon
Ik gebruik "zwaar gedupeerd" omdat ik bang ben dat de juiste benaming in dit geval van het forum gehaald wordt
Ik denk dat wij aegon moeten geven wat zij ons gegeven hebben....
Ook in dit geval doet de regering er juist aan aan te handelen zoals in eerdere situaties nl. PREVENTIEF RUIMEN
Wie heeft er nog een spuitbus?
Ik heb een winstverdriedubbelaar....van aegon
Ik heb een sprintplan....van aegon
Ik heb een overwaarde effect....van aegon
Ik heb een gigantische hoofdpijn....van aegon
Ik ben financieel "zwaar gedupeerd"....door aegon
Ik gebruik "zwaar gedupeerd" omdat ik bang ben dat de juiste benaming in dit geval van het forum gehaald wordt
Ik denk dat wij aegon moeten geven wat zij ons gegeven hebben....
Ook in dit geval doet de regering er juist aan aan te handelen zoals in eerdere situaties nl. PREVENTIEF RUIMEN
Wie heeft er nog een spuitbus?
Aegon verlaagt dividend
Slechte economische omstandigheden en malaise op de beurs
hebben verzekeraar Aegon vorig jaar hard geraakt. De nettowinst viel 35% terug naar € 1,55 mld. Het lopende boekjaar 2003 lijkt minstens zo moeilijk te worden. Het bedrijf geeft dan ook geen prognose voor dit jaar. In totaal zette de bankverzekeraar € 1,7 mld opzij voor
diverse posten, een miljard meer dan een jaar eerder. Over 2002 wordt een dividend voor beleggers voorgesteld van € 0,74, waarbij het slotdividend van € 0,37 geheel in aandelen zal worden uitgekeerd.
Voor 2003 overweegt Aegon echter het dividend terug te brengen naar € 0,40. (FD, p.1 - Tel., p.25 – VK, p.17 – AD, p.11)
Slechte economische omstandigheden en malaise op de beurs
hebben verzekeraar Aegon vorig jaar hard geraakt. De nettowinst viel 35% terug naar € 1,55 mld. Het lopende boekjaar 2003 lijkt minstens zo moeilijk te worden. Het bedrijf geeft dan ook geen prognose voor dit jaar. In totaal zette de bankverzekeraar € 1,7 mld opzij voor
diverse posten, een miljard meer dan een jaar eerder. Over 2002 wordt een dividend voor beleggers voorgesteld van € 0,74, waarbij het slotdividend van € 0,37 geheel in aandelen zal worden uitgekeerd.
Voor 2003 overweegt Aegon echter het dividend terug te brengen naar € 0,40. (FD, p.1 - Tel., p.25 – VK, p.17 – AD, p.11)
Hè? is het zo erg dat ik ze K.. heb genoemd, ze zijn toch boeven en criminelen en smerige e.. dat men een stukje van mijn tekst weghaalt, nou ja zeg.... www.iex.nl