Diegenen die echt gedupeerd zijn en tot over de oren in de schulden zitten die zie je niet op dit forum. Schaamte omdat zij schulden hebben
.
Denk je dat echt JH? Ik ben zo'n persoon en inderdaad ik schaam me kapot

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Misschien dat ik mij niet duidelijk genoeg heb uitgedrukt, maar het ging niet om jou en je bent zeker geen negatieveling.Ik heb dit topic geopend Piet, en dus chatgedrag veroorzaakt? Of ben ik nu opeens de negatieveling omdat ik mijn lidmaatschap heb opgezegd? Of een raddraaier?
Ok Piet, duidelijk. Bedankt!Geplaatst op 02 Nov 2004 17:27 door Piet
---------------------------------------------------------
Hallo Pipa,
Je schrijft in je topic:
Quote:
Ik heb dit topic geopend Piet, en dus chatgedrag veroorzaakt? Of ben ik nu opeens de negatieveling omdat ik mijn lidmaatschap heb opgezegd? Of een raddraaier?
Misschien dat ik mij niet duidelijk genoeg heb uitgedrukt, maar het ging niet om jou en je bent zeker geen negatieveling.
Het was juist goed om die topic te plaatsen.
Ik heb geprobeert een aanvulling te geven en zo te zien aan de laatste reactie van de Tros gaat dit lukken, dankzij een aantal reacties van ons
Ik heb geprobeert een aanvulling te geven en zo te zien aan de laatste reactie van de Tros gaat dit lukken, dankzij een aantal reacties van ons
Piet, ik denk dat ze hiermee de juiste tijd instellen bedoelden, want die klopt inmiddelsGeplaatst op 02 Nov 2004 16:32 door Tros Radar
---------------------------------------------------------------------
Er wordt aan gewerkt.
Met vriendelijke groet
Radar internetredactie