LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laten we elkaar helpen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Janneke52

Laten we elkaar helpen

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Quote:
Diegenen die echt gedupeerd zijn en tot over de oren in de schulden zitten die zie je niet op dit forum. Schaamte omdat zij schulden hebben
.

Denk je dat echt JH? Ik ben zo'n persoon en inderdaad ik schaam me kapot :oops: , maar ik vecht tot de laatste snik en mijn tussenpersoon (die notabene 2 dezelfde producten heeft gekocht als ik heb) vecht nu zelf Dexia ook aan wegens misleiding. Dat zegt toch denk ik genoeg over de voorlichting van Dexia aan de tussenpersonen :?

Janneke52

Re: Laten we elkaar helpen

Aangezien de TROS alles op slot doet waar gechat wordt zal deze ook wel weer op slot gaan.
Laten ze de mensen die chatten verbannen.

Truus2004

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Je moet het iets anders formuleren Janneke, want je adviseert de tros jou te bannen op deze manier :wink: en dat kan de bedoeling niet zijn. De topic waar je aan refereert is ook op slot, als de tros goed leest is het geen gechat.

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Pipa,

Je schrijft in je topic:
Ik heb dit topic geopend Piet, en dus chatgedrag veroorzaakt? Of ben ik nu opeens de negatieveling omdat ik mijn lidmaatschap heb opgezegd? Of een raddraaier?
Misschien dat ik mij niet duidelijk genoeg heb uitgedrukt, maar het ging niet om jou en je bent zeker geen negatieveling.
Het was juist goed om die topic te plaatsen.
Ik heb geprobeert een aanvulling te geven en zo te zien aan de laatste reactie van de Tros gaat dit lukken, dankzij een aantal reacties van ons.

Algemeen.
Of iemand nu wel of geen lid is van een vereniging, of iemand nu wel of niet zijn/haar lidmaatschap opzegt, ik zal altijd proberen te helpen.
De hele aandelenlease affaire schept een band tussen de gedupeerden.
Een unieke band merk ik na twee jaar strijd.
Dit is ook nodig om de strijd aan te kunnen tegen grootmachten als dexia en aegon.
Motivatie is belangrijk en die kunnen we elkaar geven, sterker nog, die moeten we elkaar geven.
Daarom heb ik het zo vaak over SAMEN en EEN VUIST MAKEN
Ook emotioneel komt er veel los en wij kunnen elkaar hierin bijstaan en moed en kracht inspreken.
Er is niet voor niets een hulplijn bij PAYBACK.

We kunnen dit winnen, maar niet alleen.

Groeten,
Piet

Truus2004

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Geplaatst op 02 Nov 2004 17:27 door Piet
---------------------------------------------------------
Hallo Pipa,

Je schrijft in je topic:
Quote:
Ik heb dit topic geopend Piet, en dus chatgedrag veroorzaakt? Of ben ik nu opeens de negatieveling omdat ik mijn lidmaatschap heb opgezegd? Of een raddraaier?

Misschien dat ik mij niet duidelijk genoeg heb uitgedrukt, maar het ging niet om jou en je bent zeker geen negatieveling.
Het was juist goed om die topic te plaatsen.
Ik heb geprobeert een aanvulling te geven en zo te zien aan de laatste reactie van de Tros gaat dit lukken, dankzij een aantal reacties van ons
Ok Piet, duidelijk. Bedankt!
Ik heb geprobeert een aanvulling te geven en zo te zien aan de laatste reactie van de Tros gaat dit lukken, dankzij een aantal reacties van ons
Geplaatst op 02 Nov 2004 16:32 door Tros Radar
---------------------------------------------------------------------
Er wordt aan gewerkt.

Met vriendelijke groet
Radar internetredactie
Piet, ik denk dat ze hiermee de juiste tijd instellen bedoelden, want die klopt inmiddels :wink: Bedankt redactie!

ik ben er net

Ongelezen bericht door ik ben er net »

Janneke 52

Goed zo ga er voor ik heb mijn tussen persoon inmiddels aangeklaagd en weet nog niet hoe het verloopt.
Maar net als jij wij moeten iets, al is het voor je eigenwaarde.

Ik wens je alle succes van de wereld.

En hoop een goede uitslag voor je.

ik duim voor je

Janneke52

Ik ben er net, Spaarselect is failliet dus voor ons valt er niets aan te klagen bij de tussenpersoon.
Uiteindelijk is diegene waarvan het product afkomstig is aansprakelijk, en dat is Dexia.

ik ben er net

Ongelezen bericht door ik ben er net »

janneke52

Is het dan toch niet mogelijk om de persoon aan te klagen hij heeft
dat toch willens en wetens verkocht en provisie opgestreken?
Ik weet niet of dat kan maar heb tegen mijn advocaat gezegd dat ik de persoon wil niet eens zijn bedrijf waar hij voor werkt.
Hij heeft dat voorstel gedaan laat hem maar een hypotheek opnemen om de schuld te betalen.

Mischien is dit ijdele hoop maar als ik iets weet hoor je het

veel succes

Janneke52

Mijn tussenpersoon is met weinig informatie op pad gestuurd.
Hij was er zelf zo van overtuigd dat het product goed was, dat hij zelf 2x overwaarde effect heeft aangeschaft. Als je dan weet dat de restschuld boven een ton is, kun je het hem ook niet kwalijk nemen. Toen hij wist wat het product werkelijk in hield heeft hij ontslag genomen.
Hij is al eens persoonlijk aangeklaagd maar dat heeft hij "gewonnen".

HvdB

Ongelezen bericht door HvdB »

Ja Piet....samen een vuist maken.....en verget vooral niet de kas te spekken. Wat heeft payback tot nu toe voor elkaar gekregen??????????
HELEMAAAL NIETS!!!!!!!!

Janneke52

HvdB je kunt Piet beter rechtsstreeks mailen.
Zijn mailadres is bekend bij jou.
De hetze op het forum heeft geen succes.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Staat dat kalflederen bankstel nu bij Piet?

Gesloten