LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] laten we gaan demonstreren!!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
legio-hater

laten we gaan demonstreren!!!

Ongelezen bericht door legio-hater »

Ik roep iedereen op om te gaan demonstreren bij de gloednieuwe DEXIA bank kantoor...

Ze hebben in Amsterdam bij het WTC net een heel nieuw gebouw neergezet (van waarschijnlijk ongeveer een miljard ofzo) als ze dat nou gewoon ff verkopen kunnen ze ons allemaal terug betalen!!!
Is iedereen van dit gezeik af!

WIE DOET ER MEE????

Ischa

Re: laten we gaan demonstreren!!!

Ongelezen bericht door Ischa »

Beste Legio hater,

Ruim 1 maand geleden heb ik een oproep gedaan aan a de gedupeerden om te gaan demonstreren voor de ingang van LEGIO in leiden, met een spandoek " WE WILLEN ONS GELD TERUG", laat ze zien en horen dat we meer in staat zijn dan het slape geouwehoer online.

mvg, Ischa

Caesar

Ongelezen bericht door Caesar »

Revolutie, proleten aller landen verenigt U !

Annetje Soja

Ongelezen bericht door Annetje Soja »

Zit er bij de demonstranten-club ook iemand bij die met een spandoek wil gaan staan voor de deur van Dexia met de tekst "IK KAN NIET TEGEN MIJN VERLIES" en daarbij wil roepen: "hier sta ik"?

Laat het me dan even weten vantevoren, dan zorg ik dat de Directie van Dexia klaar staat met een camera en je een prijs uitreikt voor de eerlijkste belegger van het jaar.

Al Raïzjiet Moeusahwi

Ongelezen bericht door Al Raïzjiet Moeusahwi »

Ja doen we... Mijn broer ook al bij philips gedaan hebt! Hij booz zijnne over telefiesie hij toren rembrand bezetten gedaan doeT! Wij met legio lies moeten doen!!

jaap

Ongelezen bericht door jaap »

' k zie niks in demonsteren.
als er 1000 man kom zal Dexia zeggen
"600.000-1000=599.000 mensen die zich wel veroplicht volen hun restschuld aan Dexia te betalen"

Mijn idee: stuur bv 10 mensen per provincie met 100.000 handtekeningen met het verzoek om in gesprek met Dexia te komen over oplossing restschuld.

John

Ongelezen bericht door John »

Lekker in een hoekje gaan zitten janken de helpt Jaap.
Als we in A,dam met 1000 man staan dan moet het dak er af bij Dexia en dan maken we best indruk,maar alle gedupeerde moeten komendan dwingen reect af.
Dus Jaap kom en dan gaan we samen die Belgische ploert aanpakken.

Gesloten